MuscleMeat

Nieuws Supplement met 'doping'?

Haha, welcome to the club.

Devil's shot klinkt me niet bekend, is deze beschikbaar op NL sites? Gameday ging ik inderdaad ook weer iets beter op, maarja.. deze mag ook waarschijnlijk niet meer verkocht worden denk ik omdat ik deze nergens kan vinden.

Ik koop de pw's toch liever kant en klaar, maar misschien toch een optie om eens een poging te wagen om een eigen pre-workout te maken?
Devil's shot heb ik via een maat en komt uit Duitsland (bevat DMAA/yohimbine/caffeine)..

Zelf samenstellen heb ik weinig vertrouwen in..want het zijn vaak de illegale stims die een pwo goed maken..

even voor de goede orde: als ik een pre koop bij muscle-lab.de, wat is dan de kans dat die niet aankomt?

Devil's shot heb ik via een maat en komt uit Duitsland (bevat DMAA/yohimbine/caffeine)..

Zelf samenstellen heb ik weinig vertrouwen in..want het zijn vaak de illegale stims die een pwo goed maken..
Je kan die illegale stims ook gewoon bestellen hoor ;)

Dubbel post..

Waar had hij die vandaan?
Ben al een tijdje op zoek naar iets vergelijkbaars.

even voor de goede orde: als ik een pre koop bij muscle-lab.de, wat is dan de kans dat die niet aankomt?
Best groot volgens mij..

Je kan die illegale stims ook gewoon bestellen hoor ;)
True, maar ben lui ;)

Waar had hij die vandaan?
Ben al een tijdje op zoek naar iets vergelijkbaars.
Via, via..

Deze site ziet er betrouwbaar uit inderdaad!

Uit de uk kan je nog een hoop pre's met amp en yohimbine bestellen. Heb het zelf nog niet gedaan omdat ik nog een goede pot heb staan, maar m'n volgende pre haal ik sws daar vandaan

Als de stoffen niet op het label vermeld staan is het natuurlijk een kwalijke zaak en dit kan tot problemen zorgen bij sommige gebruikers.

Maar ik ben er van overtuigd dat de nederlandse shops zoals XXL en bodylab hun naam niet gaan riskeren met dubieuze producten op de markt te knallen.

Bij Amerikaanse producten ben ik hier niet echt van overtuigd en dit is al vaker aan het licht gekomen.

Dat er AAS stoffen in voorkomen lijkt me erg vreemd, misschien is dit gewoon een vervuiling van een bepaald stofje waar ze ook AAS maken. De keren dat je lab resultaten ziet van dit soort producten zijn de hoeveelheden echt minimaal, zelfs zo minimaal dat er niet eens werking uit zal komen.

Maar wil je knallen in de gym, neem dan gewoon een pre workout zonder stimulanten en doe er zelf een beetje amfetamine in. Amfetamine is voldoende onderzocht en de gevaren hiervan zijn wel bekend. Bij normaal gebruik hoeft dit nog niet eens zo slecht te zijn, als je maar wel weet wat je doet natuurlijk.

Waarom zou het niet aankomen? Ik zie geen enkele reden. Het is niet zoals anabolen bestellen via internet waar veel bedriegers tussen zitten. Dit is een webwinkel. Kwestie van douane is er ook geen probleem vermits het vanuit Duitsland komt.

in enkele dagen weten we hoe betrouwbaar het is, heb 2 potjes besteld.

Terug
Naar boven