AndroidHealthClinic

Supplement om alcohol schade te verminderen/weg te nemen?

Arjen1888

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Is er een supplement/medicijn wat de alcoholschade na een dronken zaterdagavond kan verminderen/weg te nemen op het gebied van bodybuilding? Dus dat je spieren er niet op achteruit gaan of om de schade zoveel mogelijk te beperken.

Ben er achter dat alcohol toch een soort van gif is en het het groeien behoorlijk belemmerd. De zaterdagavond is voor mij gewoon een stapavond waar natuurlijk de nodige drank bijhoort. Dit is 1 van de dingen waar ik doordeweeks naar uitkijk en vind dat ook gewoon super om te doen en wil dat graag zo houden. Tevens wil ik massa winnen, vandaar dat ik geinteresseerd ben in een supplement wat de schade van alcohol wegneemt over verminderd.

Alvast bedankt voor de reacties/tips,

Arjen

Jazeker, er zijn op dit moment 2 varianten op de markt:

Broodje shaorma
Broodje donor

Mocht je de smaak echt te ranzig vinden dan zou je het kunnen mengen met knoflook saus. Dit vind ik persoonlijk veel beter smaken!

Voorkomen is beter dan genezen he;)
Maar anders zou ik gewoon proberen niet te overdrijven met alcohol de avond zelf en de volgende dag gewoon goed eten. Dan valt het allemaal wel mee

:rolleyes:

Wat denk je van niet drinken... of als je het toch wil... matig...

Probeer te minderen, er bestaat niet zo'n supplement

Je kunt prima gainen als je 1 avond in de week zuipt, ik vind mezelf nog steeds het lopende voorbeeld. Ga ook zo ongeveer elke zaterdag en regelmatig op vrijdagen ook nog. Gewoon goed eten de volgende dag, zorgen dat je je eiwitten binnen krijgt en d'r is niks aan de hand. Bij mij iig.

Leucine komt denk het meest in de buurt van wat je wilt. Zoek maar eens op ergogenics.

Gewoon eiwitshake na het uitgaan met flink wat water. :)

-Leon

Wat dacht je van gewoon niet meer zuipen?Aan je stats te zien is het al niet veel, straks hou je helemaal niks over.

Alcohol IS gif. Meer zelfs een harddrug. Naar mijn mening kan je perfect een potje alcohol naar binnen kappen maar doe het met mate en zoals al gezegd drink wat extra water om de giftige stoffen makkelijker uitscheidbaar te maken.

Het is al gezegd: gewoon niet zuipen!:D

Mariadistel zal de zuivering van het bloed bevorderen.

saké drinken, kun je geen kater van krijgen.

Alcohol is jummie en van zuipen wordt je meer man. Dus niet b**chen en lekker tanken.

Ik neem altijd, als ik nog in staat ben, 2 vitB complex, je lichaam heeft vitB nodig om alcohol af te breken. Dan neem ik nog wat vitC en een multi, puur voor het idee. Dan nog wat visolie caps, altijd gezond. Dit alles weg spoelen met minimaal 1 liter water. 400 mg ibuprofin nemen is een goede extra. Het helpt natuurlijk ook om goed te eten, maar meestal doe je dat wel als afsluiter van de avond, even snacken.

Dan zo lang mogelijk je kater uitslapen. 8 uur slaap is toch wel zo goed. Dan opstaan, 400-800 mg ibuprofin en een caffeïne cap, wegspoelen met 1 liter water. Terug je bed in en wachten tot dat inwerkt, opstaan daarvoor is jezelf onnodig kwellen. Na 20 a 30 minuten opstaan voor een dikke maaltijd. Rest van de dag veel water en goed eten (minimaal 1 McDonals maaltijd). Maandag weer back in the game en knallen maar.

Wanneer je the day after een beetje fatoenslijk eet, en niet te gek doet zal het je progressie echt niet zo veel belemmeren om jezelf iedere 1 a 2 weken een keer lekker te verwennen met wat spijzen en dranken. Er moet ook geleefd worden en als je net zo bent als 95% van de mensen in de wereld kan je jezelf toch niet vermaken zonder drank. Misschien kun je overwegen te stoppen als je wedstrijden gaat doen of drastisch gaat cutten ofzo. Tot die tijd kan je beter een beetje leven en minder mierennken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven