Alcohol is jummie en van zuipen wordt je meer man. Dus niet b**chen en lekker tanken.
Ik neem altijd, als ik nog in staat ben, 2 vitB complex, je lichaam heeft vitB nodig om alcohol af te breken. Dan neem ik nog wat vitC en een multi, puur voor het idee. Dan nog wat visolie caps, altijd gezond. Dit alles weg spoelen met minimaal 1 liter water. 400 mg ibuprofin nemen is een goede extra. Het helpt natuurlijk ook om goed te eten, maar meestal doe je dat wel als afsluiter van de avond, even snacken.
Dan zo lang mogelijk je kater uitslapen. 8 uur slaap is toch wel zo goed. Dan opstaan, 400-800 mg ibuprofin en een caffeïne cap, wegspoelen met 1 liter water. Terug je bed in en wachten tot dat inwerkt, opstaan daarvoor is jezelf onnodig kwellen. Na 20 a 30 minuten opstaan voor een dikke maaltijd. Rest van de dag veel water en goed eten (minimaal 1 McDonals maaltijd). Maandag weer back in the game en knallen maar.
Wanneer je the day after een beetje fatoenslijk eet, en niet te gek doet zal het je progressie echt niet zo veel belemmeren om jezelf iedere 1 a 2 weken een keer lekker te verwennen met wat spijzen en dranken. Er moet ook geleefd worden en als je net zo bent als 95% van de mensen in de wereld kan je jezelf toch niet vermaken zonder drank. Misschien kun je overwegen te stoppen als je wedstrijden gaat doen of drastisch gaat cutten ofzo. Tot die tijd kan je beter een beetje leven en minder mierennken.