MuscleMeat

supplementen na steroiden

Bezoekers in dit topic

GJM

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 mrt 2003
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
Een vriend van mij heeft na 3 kuurtjes besloten om te stoppen met steroiden. HIj wil zich nu volledig richten op supplementen iets wat wij (onze train groep) allemaal gaan doen. Nu mijn vraag, zullen de supplementen na steroiden gebruik minder helpen als bij een naturel zo ja in welke mate kan je dit dan verwachten.

o ja hij traint ongeveer anderhalf jaar. lijkt me sterk dat zijn grens die naturel bereikt had kunnen worden gepasseerd is

alvast bedankt

Moen

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
1 jul 2003
Als je die na 3 kuurtjes nog niet voorbij zou zijn doe je iets elementair mis denk ik :)

dandyman

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2003
3 kuurtjes in anderhalf jaar???
beetje ongeduldig mannetje
vraag me af of zn voeidng en dergelijke wel voldoende is, al dan niet aandacht aan geschonken is.

en wat voor supps zat hij aan te denken?

en ook niet onbelangrijk, waarom wil hij stoppen met kuren?

Moen

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
1 jul 2003
omdat hij Pamela tieten heeft nu :D

OP
GJM

GJM

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 mrt 2003
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
dandyman zei:
3 kuurtjes in anderhalf jaar???
beetje ongeduldig mannetje
vraag me af of zn voeidng en dergelijke wel voldoende is, al dan niet aandacht aan geschonken is.

en wat voor supps zat hij aan te denken?

en ook niet onbelangrijk, waarom wil hij stoppen met kuren?

alle werkende supplementen, en hij wil stoppen om dat hij nog op zijn oudere jaren gezond wil zijn.

aapie80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
22 apr 2003
had ie er in de 1e instantie niet aan moeten beginnen!

3 kuurtje in 1.5 jaar is wel veel, zeker voor iemand die nog maar 1.5 jaar traint.

Hoe zat/zit het met zijn voeding?

dandyman

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2003
seeker zei:
alle werkende supplementen, en hij wil stoppen om dat hij nog op zijn oudere jaren gezond wil zijn.

wel dom dat je er dan toch aan begonne bent..had die da niet eerder kunne bedenken?

hou oud is die?

MrJ

10 year + member
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2003
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hoe oud? Zullen we een poultje opzetten?

Ik vrees <20. :rolleyes:

/edit:
On topic:
Ja, als je al flink wat AAS gebruikt hebt zullen supps minder goed 'aanslaan' dan bij mensen die niet gekuurd hebben.

Laatst bewerkt:

dandyman

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2003
MrJ zei:
Hoe oud? Zullen we een poultje opzetten?

Ik vrees <20. :rolleyes:

/.

zou je denken?

seeker zei:
he robbin je bent de achtien jarige vergeten die er al +/-20 kuren achter zijn kiezen heeft zitten non-stop en die in het weekend telkens weer zijn record van 30 pillen op 1 avond probeert te verbreken en die in het weekend nog meer blowt en snuift, en ook bijna niks aan zijn voeding doet, haha, ik zie je wel weer in de sportschool vriend........... en dit is ook geen geintje

denk t eigenlijk ook wel ja:D

B.B.Junkie

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 jun 2003
Supplementen zullen wel wat helpen maar ik zou er maar niet teveel meer van verwachten. Want als je eenmaal gekuurd hebt groei je natural niet zo makkelijk meer. Wat weegt je trainingsmaatje en hou oud is hij nu? En 3 kuren in/tijdens 1,5 trainingservaring is gewoon dom.
Supplementen zullen je in ieder geval nooit het zelfde resultaat geven dan a.s. of je nu natural bent of niet.

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Je kan natural prima verder groeien nog. Het gaat alleen om 1 ding, zit je op je genetische grens, zo ja, dan groei je natural niet verder mee, terwijl je met as over die grens kan komen. Maar na 1,5 jaar trainen zit je zeker weten niet op je grens, dus zal je wanneer je eigen productie na je kuur weer in orde is en je voeding en training goed is gewoon verder groeien.

Supplementen kunnen je ook prima helpen, ze werken anders dan steroiden, dus het is niet zo dat je na een kuur niet meer op supps. reageert.

OP
GJM

GJM

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 mrt 2003
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
soulreaver zei:
Je kan natural prima verder groeien nog. Het gaat alleen om 1 ding, zit je op je genetische grens, zo ja, dan groei je natural niet verder mee, terwijl je met as over die grens kan komen. Maar na 1,5 jaar trainen zit je zeker weten niet op je grens, dus zal je wanneer je eigen productie na je kuur weer in orde is en je voeding en training goed is gewoon verder groeien.

Supplementen kunnen je ook prima helpen, ze werken anders dan steroiden, dus het is niet zo dat je na een kuur niet meer op supps. reageert.

Thanks hier heb ik/ hij wat aan

Mickey86

Brutus
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
4 jun 2003
Lengte
1m80
Massa
81kg
mja 3kuren op 1.5jaar valt mee , maar als ie nog maar 1.5jaar traint jah, daar ga ik me niet over uitspreken.

maniac

Puny human
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
4 nov 2002
Supplementen zijn ook geen wondermiddelen. Alleen met crea worden resultaten behaald.

Maar als je al eens aan de A.S. hebt gezeten, dan zal het alleen maar tegenvallen.

Goed eten is veel belangrijker.

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 apr 2003
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
denk 18 jaar.... nu 19,5 na 3x kuren...
welke supplementen werken na je kuur? misschien clomid!!!!! of heeft hij daar nog nooit van gehoord...

Naar boven