XXL Nutrition

Supps die helpen na operatie?

MocroNL

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Hallo bbers,

Binnen 6 weken krijg ik een operatie aan mijn schouder.
Medische gegevens:
Kleine hill-sachs defect. Onregelmatig aspect van het glenoid aan de caudoventrale zijde passende bij een geconsolideerde fractuur. Daarnaast is er een scheur in het labrum aan de ventrale zijde, zich bevindend tussen 6 uur en 11 uur.
De bicepspees alsmede bicepsanker zijn intact. Geen cuffpathologie.

Dit is de uitslag van de MRI scan.

Weten jullie welke supps ik kan gebruiken die zullen helpen met het versnellen van het herstel process?

Alvast bedankt!

ewa:d, eerste vraag heb je een voedingsschema?

• Topic Starter Topic Starter
Hahah. Niet echt een vaste schema ofz. Eet zoveel ik kan met in de ochtend whey en 2 keer per dag 3 caps van osteobolin -c.

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 16:21 ----------

Werkdag is het meestal:
1 Whey en ontbijtkoek in de ochtend.
Neem 8 sneetjes brood mee naar werk beleg verschilt.
In de middag eet ik warm, pasta meestal.
Avond wat de pot schaft.
En voor het slapen nog iets lekkers.

nee! heel slecht, vooral na je blessure/operatie wil je dat je zelf herstelt dus eiwitten heel hoog normaal heb jij als je spieren wilt laten groeien 2gr per 1kg dus voor jou ( als jou stats kloppen) 140gr eiwitten, maar zet em op 200gr want je spieren zijn heel kwestbaar en slap /kapot na een operatie. 200 is niet veel ik weeg 83kg en eet met gemak 220gr weg en 1gr per kg gewicht aan vet dus 70gr vet nee vetten kom je niet mits je het goed doet 70gr is echt minimaal zorgt voor vitamines etc en de rest opvullen met koolhydraten zet em maar op 250gr je herstelt heeeel snel dan en ja je komt aan echt massa wordt eens tijd met je 8% fk die sixpack was ook moeilijk bij mij maarja eerst massa dan cutten je sicpack is weer terug:D: tips vor eiwitten wat ik meestal doe is dit:
4 hele eieren=28gr
1 bak kwark voor het slapen=50gr
2 shakes ( ontbijt,na trainen)= 40gr
125gr zalm=30gr
varieer met kaas/pindakaas dit is al 150gr eiwitten lekker veel avondeten en je komt er!
iets niet duidelijk stel vragen

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 15:52 ----------

btw, in jou schema heb jij mischien max 60gr eiwit?:d en geen wat '' lekkers'' voor het slapen vervang het door kwark maat. je wilt snel herstellen of niet?

nee! heel slecht, vooral na je blessure/operatie wil je dat je zelf herstelt dus eiwitten heel hoog normaal heb jij als je spieren wilt laten groeien 2gr per 1kg dus voor jou ( als jou stats kloppen) 140gr eiwitten, maar zet em op 200gr want je spieren zijn heel kwestbaar en slap /kapot na een operatie. 200 is niet veel ik weeg 83kg en eet met gemak 220gr weg en 1gr per kg gewicht aan vet dus 70gr vet nee vetten kom je niet mits je het goed doet 70gr is echt minimaal zorgt voor vitamines etc en de rest opvullen met koolhydraten zet em maar op 250gr je herstelt heeeel snel dan en ja je komt aan echt massa wordt eens tijd met je 8% fk die sixpack was ook moeilijk bij mij maarja eerst massa dan cutten je sicpack is weer terug:D: tips vor eiwitten wat ik meestal doe is dit:
4 hele eieren=28gr
1 bak kwark voor het slapen=50gr
2 shakes ( ontbijt,na trainen)= 40gr
125gr zalm=30gr
varieer met kaas/pindakaas dit is al 150gr eiwitten lekker veel avondeten en je komt er!
iets niet duidelijk stel vragen

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 15:52 ----------

btw, in jou schema heb jij mischien max 60gr eiwit?:d en geen wat '' lekkers'' voor het slapen vervang het door kwark maat. je wilt snel herstellen of niet?

Hoe kan je dat in godsnaam zeggen dat als je goed eet je heel snel hersteld dat maakt geen fluit uit hoor tuurlijk moet je goed eten maar ieder lichaam is anders en hoe jij deze tekst hebt getypt doe je alsof je heel populair bent en alles weet maar je bent zelf nog niet zwaar voor je lengte ;) oftewel niet groot of mega gespierd

wel voor me leeftijd =D tuurlijk herstel je niet veeeeeeeel sneller maar wel sneller teneerste hijft geen eens een fatsoenlijke voedingsschema en met de tips die ik gegeven heb kan hij heel ver komen, waarom die rage op mij? en tuurlijk elke lichaam reageert anders en hij weet donsdersgoed dat hij geen verplichtingen heeft tog? hij kan het gewoon aanpassen tis m,aar tips die ik geef

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 16:15 ----------

maar je bent zelf nog niet zwaar voor je lengte ;) oftewel niet groot of mega gespierd

komt ook omdat ik net een jaar train?

Zoveel interpunctie en spelling in dit topic.

wel voor me leeftijd =D tuurlijk herstel je niet veeeeeeeel sneller maar wel sneller teneerste hijft geen eens een fatsoenlijke voedingsschema en met de tips die ik gegeven heb kan hij heel ver komen, waarom die rage op mij? en tuurlijk elke lichaam reageert anders en hij weet donsdersgoed dat hij geen verplichtingen heeft tog? hij kan het gewoon aanpassen tis m,aar tips die ik geef

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 16:15 ----------

komt ook omdat ik net een jaar train?

Haha okee man ja zo las ik het namelijk niet en denk hij ook niet :p omdat er zo stond van veel eten snel herstellen enzo haha

ow okee ja ik bedoel het goed:D

ow okee ja ik bedoel het goed:D

Hoe oud ben je trouwens dan je zegt wel leuk dat je groot bent voor je lerftijd maar je bent toch geen 17 meer zeg je in de aas sectie ??;)

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 16:31 ----------

Je hebt meer aan een hele goede sportfysio, dan aan sups.

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 18:29 ----------

Heb je dit door het trainen, of door een andere sport die je hiervoor hebt gedaan?

Zijn stats kloppen niet hij heeft ook in de aas sectie een topic geopend en zei die dat die geen 17 meer was haha volgens mij allemaal gelogen

ik moest het wel, anders kon ik geen info winnen en alsnog kreeg ik veel gezeik... 17yo. ja ik weet dat het niet mag etcetc maar moest het gewoon weten kon het nergens vinden in de aas-sectie.

ik moest het wel, anders kon ik geen info winnen en alsnog kreeg ik veel gezeik... 17yo. ja ik weet dat het niet mag etcetc maar moest het gewoon weten kon het nergens vinden in de aas-sectie.

Als je net een jaar traind hoef je nog niet eens aan aas te denken je doet zonet nog alsof jij je voedingschema alles in orde hebt maar volgens mij heb je zelfs dat nog niet eens goed in orde en wil je snel groot worden en daarom een kuur pakken wat je overigens niks gaat brengen zonder goede train ervaring en voedinschema ga eerst is 3 jaar normaal trainen man!

Als je net een jaar traind hoef je nog niet eens aan aas te denken je doet zonet nog alsof jij je voedingschema alles in orde hebt maar volgens mij heb je zelfs dat nog niet eens goed in orde en wil je snel groot worden en daarom een kuur pakken wat je overigens niks gaat brengen zonder goede train ervaring en voedinschema ga eerst is 3 jaar normaal trainen man!

Stats op internet zijn waarschijnlijk niet gelijk aan zijn werkelijke stats. :roflol:

lol jonge wat is er met jou roid-rage? derde keer ik wil gewoon wat informatie winnen en had een paar vragen die ik niet hier kon vinden en dus heb ze het gesteld. klaar meer is er niet? ''wil je snel groot worden en daarom een kuur pakken wat je overigens niks gaat brengen zonder goede train ervaring en voedinschema''..... LOL?

juist vooral het laaste daarom stel ik vragen om dat te voorkomen, je kraampt gewoon onzin je wilt groot worden dit dat heb jij mij dat horen zeggen?

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 16:49 ----------

Je hebt meer aan een hele goede sportfysio, dan aan sups.

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 18:29 ----------

Heb je dit door het trainen, of door een andere sport die je hiervoor hebt gedaan?

stats kloppen wel alleen ik moest over mijn leeftijd liegen......

door het trainen en ook een ander sport

Stats op internet zijn waarschijnlijk niet gelijk aan zijn werkelijke stats. :roflol:

Weet ik al zeker hahaha mooie is zn topic in aas sectie wat een laggertje :haha:

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 17:04 ----------

lol jonge wat is er met jou roid-rage? derde keer ik wil gewoon wat informatie winnen en had een paar vragen die ik niet hier kon vinden en dus heb ze het gesteld. klaar meer is er niet? ''wil je snel groot worden en daarom een kuur pakken wat je overigens niks gaat brengen zonder goede train ervaring en voedinschema''..... LOL?

juist vooral het laaste daarom stel ik vragen om dat te voorkomen, je kraampt gewoon onzin je wilt groot worden dit dat heb jij mij dat horen zeggen?

Hahah zo doe je wel ! En zo doen jullie trolle t allemaal ik hoor en zie in mijn omgeving steeds meer van die knulletjes laatst kwam er 1 naar me toe die vroeg of ik anabolen voor hem wou regelen hij was 16 en trainde 3 maand hahahaha

en roid rage... ja denk t wel nu haha

stats kloppen wel alleen ik moest over mijn leeftijd liegen......

door het trainen en ook een ander sport
Als jij dit na een jaartje + door deze sport hebt, moet je je echt zorgen maken over je uitvoering. En als je dan ook nog eens na een jaartje trainen al in de aas selectie zit te snuffelen, dan ben je in mijn ogen opzoek naar problemen, dat kan je lichamelijk alleen maar ellende opleveren + dit probleem vergroten. Sups gaan je probleem niet oplossen, al helemaal niet als je niet eens kijkt naar de oorzaak van je klachten.

Maargoed als jij je er goed bij voelt dan moet je dat vooral doen he. Uiteindelijk is het niet mijn probleem maar die van jou ;)

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 19:09 ----------

zie in mijn omgeving steeds meer van die knulletjes laatst kwam er 1 naar me toe die vroeg of ik anabolen voor hem wou regelen hij was 16 en trainde 3 maand hahahaha
Nou, je kan best je medemens een beetje helpen hoor ???

:o:o:o

mocro hier mocro daar, het is DUTCH bodybuilding, oprotten stelletje apen

Terug
Naar boven