XXL Nutrition

Supps die helpen na operatie?

wou schelden maar jouw profielfoto zegt genoeg

Als jij dit na een jaartje + door deze sport hebt, moet je je echt zorgen maken over je uitvoering. En als je dan ook nog eens na een jaartje trainen al in de aas selectie zit te snuffelen, dan ben je in mijn ogen opzoek naar problemen, dat kan je lichamelijk alleen maar ellende opleveren + dit probleem vergroten. Sups gaan je probleem niet oplossen, al helemaal niet als je niet eens kijkt naar de oorzaak van je klachten.

Maargoed als jij je er goed bij voelt dan moet je dat vooral doen he. Uiteindelijk is het niet mijn probleem maar die van jou ;)

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 19:09 ----------

Nou, je kan best je medemens een beetje helpen hoor ???

:o:o:o

Hahahahaha lol dus jij wilt zon jong iemand aan de anabolen helpen...? Hahahha waar gaat het heen

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 19:43 ----------

mocro hier mocro daar, het is DUTCH bodybuilding, oprotten stelletje apen

+1 :haha:

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 19:44 ----------

wou schelden maar jouw profielfoto zegt genoeg

Hahaha troll

Hahahahaha lol dus jij wilt zon jong iemand aan de anabolen helpen...? Hahahha waar gaat het heen

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 19:43 ----------

+1 :haha:

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 19:44 ----------

Hahaha troll
Knap dat je dat eruit haalt, aangezien ik dat juist het stomste vind wat hij kan doen

• Topic Starter Topic Starter
Waar gaat dit allemaal heen?

@Patriciaa: Dat ben ik ook van plan. De vraag was: "Weten jullie welke supps ik kan gebruiken die zullen helpen met het versnellen van het herstel process?".
@Weightboy: Meneer de Keyboard Gangster.
@Mocro: Jij wijkt ookal helemaal af van de vraag. Ik doe nu 3 jaar BB en 2 jaar mma heb die blessure gekregen van een verkeerde val. Ik snap wel hoe ik me voeding moet regelen geen zorgen:P.

Iemand nog enige info?

@Patriciaa: Dat ben ik ook van plan. De vraag was: "Weten jullie welke supps ik kan gebruiken die zullen helpen met het versnellen van het herstel process?".
@Mocro: Jij wijkt ookal helemaal af van de vraag. Ik doe nu 3 jaar BB en 2 jaar mma heb die blessure gekregen van een verkeerde val. Ik snap wel hoe ik me voeding moet regelen geen zorgen:P.

Iemand nog enige info?

Veel varkensvlees eten is goed voor het herstel

Iemand nog enige info?

Ff on topic

volgens mij zijn er niet echt sups man die je daarbij kunnen helpen helaas heb ik trouwens ook nog nooit gelezen of meegemaakt

@drunkenmaster: Nog een keyboard gangster maar dan met een beetje humor.
@cjw: Dankjewel voor je reactie.

Ik zoek wel ergens anders naar info. Zo te zien hebben de meeste mensen hier geen verstand van dit soort dingen

@drunkenmaster: Nog een keyboard gangster maar dan met een beetje humor.
@cjw: Dankjewel voor je reactie.

Ik zoek wel ergens anders naar info. Zo te zien hebben de meeste mensen hier geen verstand van dit soort dingen

Ze hebben het verstand wel maar er is gewoon simpel weg niks aan sups wat jou herstel zou versnellen bro

Hahah weightboy. Jij bent DE keyboard gangster hier. Heb jij het ooit osteobolin-c gebruikt ??

Ondergetekende heeft zojuist in zijn broek gepist en gescheten door deze humor

Hallo bbers,

Binnen 6 weken krijg ik een operatie aan mijn schouder.
Medische gegevens:
Kleine hill-sachs defect. Onregelmatig aspect van het glenoid aan de caudoventrale zijde passende bij een geconsolideerde fractuur. Daarnaast is er een scheur in het labrum aan de ventrale zijde, zich bevindend tussen 6 uur en 11 uur.
De bicepspees alsmede bicepsanker zijn intact. Geen cuffpathologie.

Dit is de uitslag van de MRI scan.

Weten jullie welke supps ik kan gebruiken die zullen helpen met het versnellen van het herstel process?

Alvast bedankt!

GEEN. supp's zijn maar supp's. het zou wel gemakkelijk zijn moesten supp's het genezingsproces versnellen. dan zouden de dokters supp's voorschrijven na een operatie.

vitamine c

bcaa heb ik zelf genomen na mijn heupoperatie en heb geen kg's moeten inleveren

Terug
Naar boven