XXL Nutrition

Supps mee nemen op vakantie

JDonkers

Dutch Bodybuilder
Waardering
17
Over aantal weken lig ik op het strand in Lanzarote. Gelukkig vertoef ik in een lux hotel met een mooie gym erbij. Dus word ook gewoon trainen daar. Nou heb ik bij BF de sample pack gehaald van Whey om mee te nemen.

Mijn vraag erover is, doen ze er moeilijk over als ik het in me koffer doe? Het is tenslotte voedsel en ik blijf binnen Europa.. En het zit in de originele verpakking. Dat zou toch gewoon moeten kunnen toch?

Dingen als losse capsules Omega3 en fatburners als Perfect Burn enzo kan niet denk ik. Gaan ze weer aanzien voor drugs ofzo... Iemand hier ervaring mee ?

Heb gewoon whey meegenomen in bakje met sticker erop. Daarnaast Multi en dacht ook burners meegenomen.

Kan gewoon.

fatburners op vakantie.

"vakantie" ...

• Topic Starter Topic Starter
fatburners op vakantie.

"vakantie" ...

Klopt vakantie, betekend nog niet rond en vol freten :P

Ga gewoon de o3 en burners mee nemen. Dacht ook al dat het geen probleem zou moeten zijn omdat het gewoon binnen Europe is. Denk dat buiten Europa wel wat lastiger zal zijn. Maja gaan het gewoon proberen haha.

Kans lijkt me iig klein dat je hier problemen mee zult krijgen.

Ik nam mee naar Griekenland wat whey samples, shaker en potje multi.
Heb toen zelfde aantal meegenomen terug naar huis........vakantie is vakantie!!!
Schiphol deden ze i.i.g. niet moeilijk over.

• Topic Starter Topic Starter
Goed om te horen dat het gewoon kan. Als je zo eigenlijk leest lijkt het ook easy xtc etc mee te nemen. Maja dat boeid me niet haha. Geniete doe ik zwz wel op vakantie maar me eige vol vrete enzo niet. Zelfs op me "cheatday" vreet ik me niet eens vol, alleen avond eten een lekkere grote bak friet of kapsalon.

Over aantal weken lig ik op het strand in Lanzarote. Gelukkig vertoef ik in een lux hotel met een mooie gym erbij. Dus word ook gewoon trainen daar. Nou heb ik bij BF de sample pack gehaald van Whey om mee te nemen.

Mijn vraag erover is, doen ze er moeilijk over als ik het in me koffer doe? Het is tenslotte voedsel en ik blijf binnen Europa.. En het zit in de originele verpakking. Dat zou toch gewoon moeten kunnen toch?

Dingen als losse capsules Omega3 en fatburners als Perfect Burn enzo kan niet denk ik. Gaan ze weer aanzien voor drugs ofzo... Iemand hier ervaring mee ?

Is geen enkel probleem maar wat Europa betreft, moet je wel weten dat er wel douanecontrole is tussen Canarische eilanden en Europa. Bepaalde gebieden in Europa (meestal eilanden) hebben een speciaal statuut en tussen die gebieden en de rest van EU is geen vrij verkeer van goederen. Als je terugkomt, moet je wel langs douane in B of NL. Je hebt dan geen label met een groene streep op je bagage.

Goed om te horen dat het gewoon kan. Als je zo eigenlijk leest lijkt het ook easy xtc etc mee te nemen. Maja dat boeid me niet haha. Geniete doe ik zwz wel op vakantie maar me eige vol vrete enzo niet. Zelfs op me "cheatday" vreet ik me niet eens vol, alleen avond eten een lekkere grote bak friet of kapsalon.

Een kapsalon is ook wel echt het uiterste wat je kan eten op een cheatday haha, 1800 kcal in zon bakje wat dus best wel lekker aantikt bij je kcal inname:cool:

Zelf nam ik altijd gewoon bakjes mee met whey en wat multi waar nooit moeilijk over werd gedaan;)

de zoekfunctie is blijkbaar niet te vinden -_- elk jaar 100x dezelfde vraag

Terug
Naar boven