XXL Nutrition

surf the waves, train them muscles, hang loose

• Topic Starter Topic Starter
Training vandaag: Squat 60kg Bench 40kg BOR 47,5 Vergeten vorige trainingen op het net te gooien, ik denk wel dat het deze gewichten waren die ik vandaag moest doen dus zit wel goed.

Hey,

Hoe gaat het met jou OHP?

Ik heb gisteren de 37,5kg gedaan. Dat ging nog maar net!

Waarom verhoog je je deadlift slechts met 2,5kg per keer?

Succes met het opnieuw opbouwen!

Hey, Hoe gaat het met jou OHP? Ik heb gisteren de 37,5kg gedaan. Dat ging nog maar net!

Momenteel nog heel vlot eigenlijk. Ben je zeker dat je OHP doet en geen military press?

Waarom verhoog je je deadlift slechts met 2,5kg per keer? Succes met het opnieuw opbouwen!

Geen idee eigenlijk, ik dacht dat dat de bedoeling was :D

Vorige week niet kunnen trainen, mijn knie deed gewoon belachelijk veel pijn. Waarschijnlijk door het weer dat aan het veranderen is. Hiervoor maar op veilig gespeeld en een weekje geskipt.

Training vandaag:
squats 62,5 -- mooi, begint weer in orde te geraken
bench 42,5 -- Voelt nog steeds vrij licht, maar komt wel
BOR 50 -- FML begint zwaar te worden

Momenteel nog heel vlot eigenlijk. Ben je zeker dat je OHP doet en geen military press?

Geen idee eigenlijk, ik dacht dat dat de bedoeling was :D

Vorige week niet kunnen trainen, mijn knie deed gewoon belachelijk veel pijn. Waarschijnlijk door het weer dat aan het veranderen is. Hiervoor maar op veilig gespeeld en een weekje geskipt.

Training vandaag:
squats 62,5 -- mooi, begint weer in orde te geraken
bench 42,5 -- Voelt nog steeds vrij licht, maar komt wel
BOR 50 -- FML begint zwaar te worden

Ik volg 5x5 stronglifts en verhoog op alle oefeningen per training 2,5 kg behalve bij de deadlift 5kg. Gaat in principe prima, duurt anders wel erg lang om op uitdagende gewichten te komen.

Rustig hier.

Nog steeds last van je knie??

Heb wel degelijk getrained maar redelijk druk gehad tot nu toe.
Ik moet morgen naar een sollicitatie en heb me daar wat op voorbereid, vanavond train ik terug en zet ik de training online:-)

Terug
Naar boven