XXL Nutrition

Sushi all you can eat tips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha nee tis bloedseries hier ofniet stelletje narcisten. Ik maak zelf wel uit hoe ik eet en wat ik eet. Heb ik geen anabolen-verslaafden voor nodig die me dat vertellen.
Kutforum is dit. Stik erin.

Gaat er niet om wat wij vinden en wat jij vindt maar gewoon dat je misbruikt maakt van de 'service' waar je voor betaalt door bij een all you can eat de helft te verstoppen / weg te gooien maar vervolgens wel door te blijven bestellen. Half Afrika kan niet eten maar jij gooit je eten weg zodat je je goed voelt omdat je een extra ronde hebt weten te bestellen. Zou het je graag op een normale manier uitleggen maar vrees dat je een troll bent die alleen maar geniet van het bashen.

Kudo's voor de stunna distrack tho, originaliteit 10/10
 
Stumpa, wat vind jij hier nou van?
 
Haha biomek voor iemand die niet wil weten hoeveel glazen water ik drink ( 1 a 2 hooguit, lees je dit wel is belangrijk want nu weet je het toch) hou je dit topic wel goed in de gaten?
Je moer? Goed dat je er over begint als je met moer moeder bedoelt tenminste, want dan krijg je nog geld van me;)
 
Het is nog maar dinsdag middag, gaat nog een leuke week worden zo. Maar als je toch geen rijst eet bestel dan zonder? Of kan dat niet?
 
Nee dat kan niet. En die belchinezen doen altijd extra dikke lagen lijst en hele kleine stukjes vis/groente dus eigenlijk willen ze ons volproppen met die lijst zodat je niet zoveel vis/groente eet. Maar je hebt hier een stel azijnzeikers die t over mensen in afrika hebben. Die mensen in afrika kunnen we er ook nog wel hebben in Europa, wij betalen wel hoor.
 
Gelukkig nog een paar goede reacties..
Dit gaat een wekelijks iets worden vandaar een aantal tips gevraagd.

Schooiera houden hun hand op en kunnen niet elke week uit eten.

Oja stunna jy kan je naam beter wijzigen in stumpa als ik die kop zo zie

Volgende keer als ik Lance spreek zal ik het hem laten weten knul!
 
Isgoed doe je gele trui maar aan! Zal die leuk vinden chap!
 
Rijst bedoel je?
Lance heeft wel wat voor je.. kan je meteen meesterknecht worden in de tour.
 
Nee bedoelde sushi. Anders had ik wel rijst getypt :(
 
Je typt net rijst
 
Haha biomek voor iemand die niet wil weten hoeveel glazen water ik drink ( 1 a 2 hooguit, lees je dit wel is belangrijk want nu weet je het toch) hou je dit topic wel goed in de gaten?
Je moer? Goed dat je er over begint als je met moer moeder bedoelt tenminste, want dan krijg je nog geld van me;)
Niet alleen ik zelf wil je afzeiken, maar ik ben ook benieuwd hoe anderen jou afzeiken. Dus klopt, ik hou dit topic goed in de gaten.
 
Jouw moer ook.
 
Hap, hap, hap.
 
Back
Naar boven