Fitt
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, of een kneus. Ik denk het laatste.
Wat ik gister meemaak, fucking ziek.
Zit ik in een sushitent, zie ik één of andere schooiera sushi bestellen en snijdt vervolgens al z'n rijst eraf. Ik weet niet wat z'n tactiek was, maar heel z'n tas zat onder de rijst. Vervolgens gaat ie klagen bij de medewerkers dat er een nagel in z'n sushi zat. Ik hoop niet dat deze schooiera dit wekelijks gaat doen.
Effe serieus man...

Wat ik gister meemaakte, fucking ziek.
Zit ik in een sushitent, zie ik één of andere schooiera sushi bestellen en snijdt vervolgens al z'n rijst eraf. Ik weet niet wat z'n tactiek was, maar heel z'n tas zat onder de rijst. Vervolgens gaat ie klagen bij de medewerkers dat er een nagel in z'n sushi zat. Ik hoop niet dat deze schooiera dit wekelijks gaat doen.
Effe serieus man...
Laatste keer dat ik dat deed brak de tafel doormidden, kon ik betalen ook al had ik netjes mijn sushi (met rijst) opgegeten.Legden ze daarna ook allebei hun p**mel op tafel om te kijken wie er het meest alpha was?
No homo*Legden ze daarna ook allebei hun p**mel op tafel om te kijken wie er het meest alpha was?
Wat ik gister meemaakte, fucking ziek.
Effe serieus man...
huh jij geeft toch alles uit aan tren?Lul je nou achterlijke batje, jij koopt niet net als ik de hele ballentent over met een goeie werkmaand dus wat kom je stoer doen??
Lul je nou achterlijke batje, jij koopt niet net als ik de hele ballentent over met een goeie werkmaand dus wat kom je stoer doen??
Klopt. Niet voor niets dat het jaren duurt voordat ze in Japan sushi mogen bereiden.Las nog niet zo lang terug een onderzoek van de Consumentenbond waaruit bleek dat vaak de sushi niet vers was en dat het onhygiënisch bereid werd (20 restaurants & 160 sushihapjes). Voorts bleek dat 64% van de onderzochte sushi te veel bacteriën bevatte en geen enkel restaurant uit de test hoger scoorde dan een 5,9.
Eet smakelijk, no thanks.