XXL Nutrition

Sushi all you can eat tips

latest?cb=20120921164818.jpg

Man, Man, Man .....

Ik neem aan dat dit een troll is toch?

Kansloos

Wat ik gister meemaakte, fucking ziek.

Zit ik in een sushitent, zie ik één of andere schooiera sushi bestellen en snijdt vervolgens al z'n rijst eraf. Ik weet niet wat z'n tactiek was, maar heel z'n tas zat onder de rijst. Vervolgens gaat ie klagen bij de medewerkers dat er een nagel in z'n sushi zat. Ik hoop niet dat deze schooiera dit wekelijks gaat doen.

Effe serieus man...

Laatst bewerkt:
Wat ik gister meemaak, fucking ziek.

Zit ik in een sushitent, zie ik één of andere schooiera sushi bestellen en snijdt vervolgens al z'n rijst eraf. Ik weet niet wat z'n tactiek was, maar heel z'n tas zat onder de rijst. Vervolgens gaat ie klagen bij de medewerkers dat er een nagel in z'n sushi zat. Ik hoop niet dat deze schooiera dit wekelijks gaat doen.

Effe serieus man...
:laugh::laugh:
images?q=tbn:ANd9GcTxem24mBCZPeI4pbDANAkQTbtAzq67FyPEOxHZXc3njTQj-po7.jpg

Dit topic :roflol:

Goed topic

bedenk me trouwens net, als je de rijst uit de sushi rol haalt, blijft er toch niet veel meer over? kan je ook net zo goed geen sushi eten...

Ben zelf geen sushi fan krijg het gewoon niet door me keel, maar bedacht het me ineens :P

Als je de rijst uit sushi haalt, is het geen sushi meer. Maar....sashimi :P

Sushi is letterlijk "gezuurde rijst".

Effe serieus man...

Legden ze daarna ook allebei hun p**mel op tafel om te kijken wie er het meest alpha was?

Effe serieus man...

Lul je nou achterlijke batje, jij koopt niet net als ik de hele ballentent over met een goeie werkmaand dus wat kom je stoer doen??

Las nog niet zo lang terug een onderzoek van de Consumentenbond waaruit bleek dat vaak de sushi niet vers was en dat het onhygiënisch bereid werd (20 restaurants & 160 sushihapjes). Voorts bleek dat 64% van de onderzochte sushi te veel bacteriën bevatte en geen enkel restaurant uit de test hoger scoorde dan een 5,9.

Eet smakelijk, no thanks.

Lul je nou achterlijke batje, jij koopt niet net als ik de hele ballentent over met een goeie werkmaand dus wat kom je stoer doen??

Ik maak zelf wel uit hoe stoer ik doe Stumpa. Heb ik geen anabolen-verslaafden voor nodig die me dat vertellen. Kutforum dit. Stik erin.

Topic is gesloten#

Las nog niet zo lang terug een onderzoek van de Consumentenbond waaruit bleek dat vaak de sushi niet vers was en dat het onhygiënisch bereid werd (20 restaurants & 160 sushihapjes). Voorts bleek dat 64% van de onderzochte sushi te veel bacteriën bevatte en geen enkel restaurant uit de test hoger scoorde dan een 5,9.

Eet smakelijk, no thanks.
Klopt. Niet voor niets dat het jaren duurt voordat ze in Japan sushi mogen bereiden.
Maar hier worden de sushi snackbars uit de grond gestampt en iedereen heeft opeens verstand van eten.
Ook sushi van de ah en andere ketens zijn 9/10 keer microbiologisch niet in orde.

Terug
Naar boven