XXL Nutrition

Sushi all you can eat tips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sluit dit topic maar.
 
Maar even als serieuze reactie dan... Als je rijst 'weggooit' eet je dus eigenlijk niet de gehele ronde op. Oftewel je haalt je doel als nog niet.
 
Topic is gesloten#
 
Ik had toch gewoon een best serieuze reactie :(
 
Gek eigenlijk.... gaat sushi eten en wil geen rijst en weet nog niet eens dat je ook gewoon sashimi, yakitory, en weet ik veel wat voor dingen zonder rijst kan bestellen :rolleyes:
en dan een heel topic moeilijk doen over geen rijst willen eten. :roflol:

overigens bet vermakelijk om te lezen. :o
 
Gewoon eten zoals je normaal eet (voor je naar het restaurant gaat) en snel door je rondes heen knallen.
 
Topic is gesloten#
Hoe kan jij dan posten?

illuminati-eye-of-providence-Long-Sleeve-Shirts.jpg
 
Wat een kuttopic, gewoon vreten man.
 
Godjezus wat een kneus zeg.
Hier op een bb forum tips vragen hoe je zoveel mogelijk rijst kan laten verdwijnen in een zaak waar je zoveel mogelijk kan eten voor een x bedrag.
Je bent toch geen mietje man, of heb je 4 maanden zakgeld gespaard om wat dooie vis en rijst te eten? Of ga naar een echte tent of ga naar die vreetschuur en eet op wat je krijgt en kom verder niet janken hier.
507.gif
 
Mijn vriendin van 56 kg heeft 24 sushi's opgegeten. Ik ben benieuwd hoeveel jij er op hebt..
 
Haha shark89 houd je bek dan dicht als je niks zinnigs te melden hebt! Of stijf je bol van de test door de kuur wasr je waarschynlyk t hele jaar op draait. Achterlijke batje ik koop de hele ballentent over wat jij je huis noemt met een goede werkmaand dus wtf ga je stoer doen
 
Haha juist
 
Klopt! Ik wou gewoon een antwoord op mn vraag. That's all.. en als mensen over mensen in afrika dit dat gaan beginnen.. alsjblieft zeg.. heeft er niks mee te maken.
De wereld is krom! En die kun je niet rechtbuigen hoeveel roids je ook gebruikt
 
Haha shark89 houd je bek dan dicht als je niks zinnigs te melden hebt! Of stijf je bol van de test door de kuur wasr je waarschynlyk t hele jaar op draait. Achterlijke batje ik koop de hele ballentent over wat jij je huis noemt met een goede werkmaand dus wtf ga je stoer doen

Wat da fauckkkck#@ ga je eten bij zo een ballentent? Als je echt zo veel geld hebt en je wilt een keer eten << dan kan ik je wel een paar goede zaken noemen.

Je hebt zo te zien meer verstand van roids dan ik, is je kuur misgegaan? Dat zou jouw gedrag wel verklaren.
Paar extra chromosomen erbij zo te zien.
 
Back
Naar boven