MuscleMeat

sustanon of test e

androgenus

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Zoals ik in een vorige post al stelde heb ik al een aantal kuren gedaan met sustanon, test e is voor mij nog een onbegrepen zaak omdat ik hieraan simpelweg niet kan geraken, maar nu wou ik toch eens informeren waarom zoveel builders de voorkeur geven aan test e, test moet uiteindelijk toch allemaal hetzelfde werken, of niet...?

Neen. Test is niet test.
Korte esters produceren meer DHT en maken je dus droger en harder, maar zijn minder spieropbouwend omdat DHT in de spier quasi niet anabool is.
Langere esters produceren minder DHT en iets meer oestrogeen en maken je dus softer, maar zijn meer spieropbouwend.
Algemeen kan je dus stellen dat je met Sustanon harder zal staan en minder vocht vasthoudt, maar dat je met enanthate meer spieropbouw krijgt.

Laatst bewerkt:
Overal is aan te komen man.
Het is 2010
Heb liever test E.
1x in de week zetten, klaar.

Zoals ik in een vorige post al stelde heb ik al een aantal kuren gedaan met sustanon, test e is voor mij nog een onbegrepen zaak omdat ik hieraan simpelweg niet kan geraken, maar nu wou ik toch eens informeren waarom zoveel builders de voorkeur geven aan test e, test moet uiteindelijk toch allemaal hetzelfde werken, of niet...?

een reden kan zijn dat test e meer product bevat en minder ester (ivm sustanon) en dat test e van een goed UG lab vele malen voordeliger is dan ampoules sustanon kopen

gr

s

Sorry dat ik het zeg, maar als je via een supplier koopt die wel sust maar geen test heeft, is het echt een flut dealer!

Hallo bakker, ik kom voor een heel wit brood.
Nee sorry meneer wij verkopen alleen halfjes. Hele daar kunnen we niet aan komen :D

Hoi chinees, mag ik van jou een bak witte rijst?

Solly meneel, we velkopen alleen maal nasi....:D

Wat voor kip heeft u?
Wat voor kip wilt u?

Wat voor kip heeft u dan?
Ligt eraan wat voor kip u wilt.

... Zucht geen test maar wel sust, die kerel moet zich schamen.

Neen. Test is niet test.
Korte esters produceren meer DHT en maken je dus droger en harder, maar zijn minder spieropbouwend omdat DHT in de spier quasi niet anabool is.
Langere esters produceren minder DHT en iets meer oestrogeen en maken je dus softer, maar zijn meer spieropbouwend.
Algemeen kan je dus stellen dat je met Sustanon harder zal staan en minder vocht vasthoudt, maar dat je met enanthate meer spieropbouw krijgt.

deze vat ik niet helemaal, sust bevat 4 vormen van test (propionate, phenylpropionate, isocaproate en decanoate) zij dat dus alle 4 korte esters?

deze vat ik niet helemaal, sust bevat 4 vormen van test (propionate, phenylpropionate, isocaproate en decanoate) zij dat dus alle 4 korte esters?

Nee alleen prop en phenylprop zijn kort. De andere twee zijn langer dan enanthate.
Ik hoor trouwens meer dat mensen juist meer aromatize hebben met sustanon dan enanthate.
edit: isocaproate is ietsje korter dan enanthate, maar dus nog wel een lange ester..

Wat betreft korte esters -> dht, klopt wel trouwens, maar gaat denk ik niet echt op voor een middel als sustanon.

Laatst bewerkt:
Ik hoor vaak van mensen dat ze liever sustanon nemen omdat ze last hebben van de injectie en in hun ogen betekent dat dat het goed spul is. Wat dus natuurlijk niet waar is.
Test e is vooral gemakkelijker omdat je maar 1 keer moet injecteren per week en omdat je net minder kans hebt last te hebben van de injectie. Sustanon merk je vaak sneller dat het werkt hoewel dit meestal niet zoveel verschilt.

verkapt " waar krijg ik anabolen vandaan " topic. :rolleyes:
aan sust kan je komen en aan een standaard test-e niet ...tuurlijk

Nee alleen prop en phenylprop zijn kort. De andere twee zijn langer dan enanthate.
Ik hoor trouwens meer dat mensen juist meer aromatize hebben met sustanon dan enanthate.
edit: isocaproate is ietsje korter dan enanthate, maar dus nog wel een lange ester..

Wat betreft korte esters -> dht, klopt wel trouwens, maar gaat denk ik niet echt op voor een middel als sustanon.

Ok. dus met sust heb je zowel korte als lange esters (dus alle voor- en nadelen van test).

waarom gaat het verhaal over dht niet op bij sust volgens jou?

Neen. Test is niet test.

de korte esters in sust hebben te weinig effect om de lange esters(en deze zijn dus veel langer dan enthanaat)op te heffen is ook logich...
Dus hoe dan ook ga je meer vocht vast houden van sust!
Ben je iemand die lekker droog staat en geen/weinig last heeft van aromatiseren kun je prima sust zetten...
Persoonlijk hou ik erg makkelijk vocht vast en blijf ik lekker van de sust af!
Als ik wil dat test eerder in slaat pak ik lekker prop(trouwens geen zin om de hele kuur prop te blijven zetten) bij mijn enth...gewoon weekje of 3/4 in het begin!
Wat veel mensen trouwen ook vergeten is dat als je prop zet je eerder met pct kunt beginnen!
Je kunt dus b.v. Ook pas aan het eind(laatste 2/3weken) overstappen van sust/enth naar prop!
Word je als het goed is ook nog eens iets droger van in het eind dus.
Maar Dit kan ook handig zijn in sommige gevallen waarbij je b.v. Moet reizen ofzo...

Ik zou trouwens je dealer aanklagen bij de bond van resellers...dit kan echt niet door de beugel om wel sust te verkopen en geen enth!

Laatst bewerkt:
Ok. dus met sust heb je zowel korte als lange esters (dus alle voor- en nadelen van test).

waarom gaat het verhaal over dht niet op bij sust volgens jou?

Het dht verhaal klopt wel, maar dat je droger zou blijven/worden met sustanon is niet zo aangezien deze ook lange esters bevat.

Terug
Naar boven