AndroidHealthClinic

Natural inc

Bezoekers in dit topic

Current weight 93kg nuchter in de ochtend
 
Hoeveel gains heeft het opgeleverd?
 
moeilijk te zeggen, zit nog in me nakuur. maar denk 2kg. merk nu dat er wat vocht weg is inmiddels.
 
Op hoeveel MK677, Ostarine en Cardarine heb je nu uiteindelijk dagelijks gezeten? En nam je dan je MK als enige in de avond?

Puur uit wetenschappelijke interesse... ;)
 
25mg ed pre sleep mk677

25mg ostarine, 25mg rad140 en 20mg cardarine prewo
 
25mg ed pre sleep mk677

25mg ostarine, 25mg rad140 en 20mg cardarine prewo

Bedankt voor je reactie! :thumb:

25mg MK is best veel, als ik het zo op internet teruglees. Sweet spot zou rond de 20mg per dag zitten toch? En de rest dus vlak voor je workout? Die heb ik nog niet eerder gelezen, meestal 's-ochtends.
 
Bedankt voor je reactie! :thumb:

25mg MK is best veel, als ik het zo op internet teruglees. Sweet spot zou rond de 20mg per dag zitten toch? En de rest dus vlak voor je workout? Die heb ik nog niet eerder gelezen, meestal 's-ochtends.
25mg mk is de max, hoger is zinloos, heb half 2015 tot 2016 bijna een jaar mk677 gepakt altijd 25mg ed.

Ja maakt opzich niet gek veel uit denk ik gezien de halflife wanneer maar pwo is kwa pomp/placebo wel lekker.
 
25mg mk is de max, hoger is zinloos, heb half 2015 tot 2016 bijna een jaar mk677 gepakt altijd 25mg ed.

Ja maakt opzich niet gek veel uit denk ik gezien de halflife wanneer maar pwo is kwa pomp/placebo wel lekker.

Leerzaam...thanks! :thumb:
 
Hoe zit het met vocht vast houden op mk677?
 
Hoe zit het met vocht vast houden op mk677?
Hou er wel wat meer vocht door vast zeker icm test/sust, maar trekt ook vanzelf weer weg.

met mk677 only heb ik gehad dat ik gewoon plat stond na een paar maanden dus denk dat het naarmate tijd langer tijd on minder word.
 
Hou er wel wat meer vocht door vast zeker icm test/sust, maar trekt ook vanzelf weer weg.

met mk677 only heb ik gehad dat ik gewoon plat stond na een paar maanden dus denk dat het naarmate tijd langer tijd on minder word.
Enig id hoelang het duurt voor dat het weg getrokken is?
 
met mk677 only heb ik gehad dat ik gewoon plat stond na een paar maanden dus denk dat het naarmate tijd langer tijd on minder word.

Wat bedoel je daar mee?
 
een jaar op mk, wat heeft het je opgeleverd/ vond je het de moeite?
 
een jaar op mk, wat heeft het je opgeleverd/ vond je het de moeite?
moeilijk te zeggen, iig geen noemenswaardige gains. alles ging gewoon wat makelijker beter herstel etc. Het spul kost niet heel veel dat scheelt natuurlijk daarom vond ik het leuk eens te proberen.
 
Back
Naar boven