MuscleMeat

Sustanon problemen

Just me

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Greetz guys!

Ben twee weken geleden begonnen met een sustanon masteron kuur. Ik had nog 10 ampullen HG sust liggen (2 jaar oud) en heb daar in mijn been een frontload gezet van 2ml (500mg). Dat ging meteen al niet goed. Ik heb daar veel vaker gezet dus daar ligt het niet aan. Heel mijn been dik heeft een week geduurd. Ik heb er 10ML aan vocht uit gehaald waarna het meteen een stuk beter ging.

Week later dan gepland de volgende shot... dit keer de nieuwe batch (10ml UG lab) sustanon en masteron van beiden 1 ML in mijn linker bil. Ging perfect. Geen last gehad. Paar dagen later de tweede shot alleen sustanon in mijn rechter bil en weer hetzelfde probleem als in mijn been.

Kan ik hieruit concluderen dat sustanon only shots dit soort problemen kan veroorzaken. Twee keer sustanon only waardoor ik met vocht in mijn been/bil krijg. Kan verdomme niet zitten, liggen etc. etc. Heel vervelend.

Heb dat ook vaak, vooral in de quadricep (been). Na een aantal keer reageert de spier minder heftig en heb je er minder last van. De reactie komt door het propionaat ester, dat werkt irriterend op de spier.
Als je 2 produkten samen trekt en injecteert wordt de sustanon verdund en heb je minder last.
Ibuprofen nemen is het enige dat helpt, dat vermindert de zwelling en stopt de pijn.
Je kan er ook enkele malen per dag ijs op leggen, dan vermindert de zwelling nog meer.

Laatst bewerkt:
10ml aan vocht? Doorzichtig?

Heb je de sust wel in de spier gezet?

• Topic Starter Topic Starter

Ja min of meer doorzichtig. Substantie was waterig beetje roze door wat bloed. Maar zeker niet dik en ook niet ontstoken. Mijn been is weer hersteld. Nu mijn bil nog.

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 08:01 ----------

Heb je de sust wel in de spier gezet?
Daar ga ik wel vanuit. Ik heb vaker in mijn been en bil gezet. Mijn partner doet het voor me. En die heeft hier veel ervaring in.

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 08:05 ----------

Heb dat ook vaak, vooral in de quadricep (been). Na een aantal keer reageert de spier minder heftig en heb je er minder last van. De reactie komt door het propionaat ester, dat werkt irriterend op de spier.
Als je 2 produkten samen trekt en injecteert wordt de sustanon verdund en heb je minder last.
Ibuprofen nemen is het enige dat helpt, dat vermindert de zwelling en stopt de pijn.
Je kan er ook enkele malen per dag ijs op leggen, dan vermindert de zwelling nog meer.

Dat heb ik idd ook op andere fora's gelezen. Maar 2 uit 3 heeft nu problemen opgeleverd. Waar ik normaal nooit ergens last van heb. Denk dat het samen mixen van sust en mast het probleem op kan lossen. Vanavond maar weer proberen.

Gister 1ml sust en 1ml mast.....beetje schudden.....prikken in verse bil en niets aande hand. Conclusie....sust alleen zetten is kreupel voor een paar dagen. Sust samen met wat anders is fris en fruitig de volgende dag!

Ws zenuw geraakt

Zou kunnen....maar we prikken altijd in het juiste kwadrant en hebben dat vaak genoeg gedaan. Wel toevallig dat beiden sust only shots die klachten hebben veroorzaakt. Voor mij nooit meer sust only shots iig :D

Waarom sust nemen dan ? test is test pak lekker test e :) en neem een kickstart tab om kort van sust te hebben

Sustanon ruikt naar marsepein, just saying...

Terug
Naar boven