- Waardering
- 15.917
Min of meer ja. Beetje autoregulering.Duidelijk!
Dus als ik het goed begrijp blijf je gewoon 4x per week trainen, maar pak je elke training (een variatie op) de grote 3.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Min of meer ja. Beetje autoregulering.Duidelijk!
Dus als ik het goed begrijp blijf je gewoon 4x per week trainen, maar pak je elke training (een variatie op) de grote 3.
Jwz
Thanks, zijn van strengthshop!Sterk Svennie, lijken trouwens wel van die U.S. 45 lbs plates.
Met powerliften hoef ik alleen niet met een axle te deadliftenMeest stijve bar is de axle. Helemaal vaag deadliften
Met powerliften hoef ik alleen niet met een axle te deadliften
Wanneer is dat? Dacht zelf aan drc cup 2018
Die is op 4 Februari in Rotterdam. Vind zelf tot juni zonder wedstrijd ook zo wat. Tenzij er wat serieuze mockmeets in de tussentijd staan. Maar dat is in ieder geval een kwalificatiewedstrijd.
Ah oke! Wellicht dan ja, tegen die tijd is kijken hoe het er voor staat.Die is op 4 Februari in Rotterdam. Vind zelf tot juni zonder wedstrijd ook zo wat. Tenzij er wat serieuze mockmeets in de tussentijd staan. Maar dat is in ieder geval een kwalificatiewedstrijd.