Sverre
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 84kg
Hoi allemaal,
Ik ben Sverre en ik train nu een tijdje (5mnd) in de sportschool. Daarvoor veel aan wedstrijdzwemmen gedaan (voornamelijk sprintwerk en weinig duur) maar door combinatie met studie hiermee gestopt.
Stats:
Leeftijd: 22 jaar
Gewicht: 92kg
Vp: 19%
Heb me de afgelopen tijd veel ingelezen in Rippetoe: Starting Strength en sinds vandaag ben ik er (hier en daar aanpassing ivm onderrug) mee begonnen. Ik ben begonnen met lage gewichten omdat ik graag eerst een goede techniek wil hebben en mezelf niet wil blesseren/fout aanleren. Ook heb ik niet een hele sterke onderrug dus die wil ik hierdoor ook onnodig ontzien/sterker maken.
Ik heb 2 verschillende trainingen:
Training A
Hang Cleans 3x5
Bench Press 3x5
Deadlift 1x5
+
3x 10 pull-ups met stop bovenin en vervolgens leg raise
2x 15 crunches op schuin bankje
2x 10 leg raises op schuin bankje
Training B
Incline Bench Press 3x5
Bent Over Rows 3x5
Overhead Press (MP) 3x5
+
3x10 pull-ups met stop bovenin en vervolgens leg raise
2x15 crunches op schuin bankje
2x10 leg raises op schuin bankje
Warmup bestaat uit
1x5 50% workload
1x3 70% workload
1x2 90% workload
Tijdens de beginnende trainingen (ivm laag gewicht) zal ik isolatie toevoegen voor biceps en triceps:
Preacher curl in machine 2x10
Triceps pulldown 2x10
Ik hou deze log vooral voor mezelf bij om de motivatie en stijgende lijn te blijven houden, maar hoor uiteraard graag tips/commentaar van jullie kant!
Motiveert ook zeker
Ik ben Sverre en ik train nu een tijdje (5mnd) in de sportschool. Daarvoor veel aan wedstrijdzwemmen gedaan (voornamelijk sprintwerk en weinig duur) maar door combinatie met studie hiermee gestopt.
Stats:
Leeftijd: 22 jaar
Gewicht: 92kg
Vp: 19%
Heb me de afgelopen tijd veel ingelezen in Rippetoe: Starting Strength en sinds vandaag ben ik er (hier en daar aanpassing ivm onderrug) mee begonnen. Ik ben begonnen met lage gewichten omdat ik graag eerst een goede techniek wil hebben en mezelf niet wil blesseren/fout aanleren. Ook heb ik niet een hele sterke onderrug dus die wil ik hierdoor ook onnodig ontzien/sterker maken.
Ik heb 2 verschillende trainingen:
Training A
Hang Cleans 3x5
Bench Press 3x5
Deadlift 1x5
+
3x 10 pull-ups met stop bovenin en vervolgens leg raise
2x 15 crunches op schuin bankje
2x 10 leg raises op schuin bankje
Training B
Incline Bench Press 3x5
Bent Over Rows 3x5
Overhead Press (MP) 3x5
+
3x10 pull-ups met stop bovenin en vervolgens leg raise
2x15 crunches op schuin bankje
2x10 leg raises op schuin bankje
Warmup bestaat uit
1x5 50% workload
1x3 70% workload
1x2 90% workload
Tijdens de beginnende trainingen (ivm laag gewicht) zal ik isolatie toevoegen voor biceps en triceps:
Preacher curl in machine 2x10
Triceps pulldown 2x10
Ik hou deze log vooral voor mezelf bij om de motivatie en stijgende lijn te blijven houden, maar hoor uiteraard graag tips/commentaar van jullie kant!
Motiveert ook zeker

Laatst bewerkt:

);