AndroidHealthClinic

Sverre's log

succes, iet te veel assitence pakken, eventueel dips/chins, en nog wat core werk.

core werk is ook heel belangrijk om je rug recht te houden bij deadlift/sqaut/mp/row etc

succes!

Ps: ik ben ook weer aan het loggen http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/5x5-tijd-om-beesten-318152/

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 12:34 ----------

Training B
DB press 2x5x18kg (bench was bezet dus heb 't zo opgelost)
Bent Over Rows 3x5x45kg
Overhead Press Behind the neck (MP) 3x5x32,5kg
+
3x10 pull-ups with stop and leg raise
+
Triceps pushdown 2x10 26,25kg en 28,75kg
Preacher curl in machine 2x8 op 46kg en 54kg
Triceps pulldown 2x10 op 21,25kg en 23,75kg
+
Cardio:
10min loopband, 10,5km/u (100kcal)
10min crosstrainer, lvl 14 (150kcal)

Comment: Ging prima ondanks dat ik niet kon bankdrukken :) Doe sinds vandaag ook mijn MP behind the neck, voelt beter en kon direct op 32,5kg instappen zoals sowieso gepland stond.

gewoon mp voor je doen en niet behind the neck, bouw je minder kracht mee op, gewoon het schema volgen

• Topic Starter Topic Starter
Snap echt weinig van je reactie en lijkt meer reclame voor je eigen log, maar thanks anyway.
Mil. press wordt trouwens op beide manieren toegestaan en BTN voelt voor mij beter.

Wat ie zegt is dat je erg veel assistance werk hebt, als je ff de guide van Rippetoe leest zie je dat dit sterk wordt afgeraden, zeker omdat je maar net begonnen bent. Er zijn natuurlijk aardig wat variaties op SS dus misschien heb jij wel een andere gepakt. Maar in eerste instantie draait SS draait alleen om de hoofd compound oefeningen, met maybe pullups en dips. Dat is iig wat in het originele programma wordt gezegd.

Terug
Naar boven