Fitness Seller

Sweetdreamss (are made of these) log

Jezus wat is die Sanca toch streng.

Jezus wat is die Sanca toch streng.
Sanca heeft tenminste het fatsoen om eerst nog ff snel m'n post te liken voordat hij een topic sluit :p :roflol:

Ik ben blij dat haar vorige topic gesloten is. Kunnen we eindelijk die "periode achter ons laten".

Hoe gaat dit in zijn werk, eenmalig uit de bocht schieten en ban of mag je meerdere keren de fout in gaan?

Dat zal de tijd vanzelf uitwijzen, ik hou ondertussen een oogje in het zeil.

11174_10200889851477904_2037677023_n.jpg

evil viking is evil :)

Succes ;)

Goede trainingen Lisa

Succes! Ik ga deze soap toch ook wel volgen :D

• Topic Starter Topic Starter
Update maandag 8 augustus
Ik wilde eigenlijk vandaag en leg workout van BBG doen, maar na 2u lopen en 1,5u tennis vond ik het wel zat(; Dus dit was m'n LISS sessie (cardio).

image.png image.png image.png

Toelichting bij de foto's
Omdat ik zoveel heb bewogen, heb ik ook maar iets meer gegeten. 1952 cal; 332 gram carbs (67%), 36 vet (16%) en 81 eiwit (17%). Vetten zijn iets aan de lage kant maar gisteren met uit eten zaten ze wat hoog dus vandaar. Ik eet relatief veel koolhydraten, maar die haal ik voornamelijk uit volkoren brood, ontbijtgranen, rijst en fruit. Eiwitten mag nog iets hoger, hoewel dit al 1,5x mijn lichaamsgewicht is. Punt is dat ik dus m'n eiwitpoeder vergeten ben mee te nemen op vakantie dom dom dom. Verder 35 gramvezels, 96 suiker (grotendeels van m'n 5 porties fruit) en 2,5 liter water/thee. De beweging verbrandde 959 cal (ook nog even gelongboard) volgens MFP dus netto zit ik dan op 1000 cal.

Advies is altijd welkom overigens(: Ik heb wel het idee dat ik zo progress maak qua vetpercentage lager krijgen. En ook op een manier die ik kan volhouden.

Groetjes(:

Edit: vraag me niet hoe ie op die 1570 calorieen komt, MFP heeft dat automatisch zo ingevoerd

image.png

image.png

image.png

Welk eiwitpoeder gebruik je als vegan? Ook nog nooit van coconut chocolademelk gehoord.

• Topic Starter Topic Starter
Welk eiwitpoeder gebruik je als vegan? Ook nog nooit van coconut chocolademelk gehoord.

Bruine rijst eiwitpoeder, bestaat voor 82% uit eiwit. Je hebt ook nog erwteneiwitpoeder en soja eiwitpoeder. Maar deze was cheap (12,- voor 250 gram)

Coconut chocolate melk is kokosmelk met cacaopoeder erdoor:P Plantaardige melk van alpro. Ongezoete amandelmelk is gezonder maar tis vakantie en IIFYM:thumb:

Terug
Naar boven