- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bruine rijst eiwitpoeder, bestaat voor 82% uit eiwit. Je hebt ook nog erwteneiwitpoeder en soja eiwitpoeder. Maar deze was cheap (12,- voor 250 gram)
Coconut chocolate melk is kokosmelk met cacaopoeder erdoorPlantaardige melk van alpro. Ongezoete amandelmelk is gezonder maar tis vakantie en IIFYM
![]()
Dit noem ik niet cheap voor eiwitpoeder. Kokosmelk met cacao lijkt me wel leuk.
Plus ik gebruik toch maar 25 gram per dag, dus dat is 1,20 per dag. 
Kokosmelk met cacao is echt heilig, ik vind het een aanrader maar ja ik ben veganist dus wie ben ik om naar te luisteren haha![]()

Bruine rijst eiwitpoeder, bestaat voor 82% uit eiwit. Je hebt ook nog erwteneiwitpoeder en soja eiwitpoeder. Maar deze was cheap (12,- voor 250 gram)
Coconut chocolate melk is kokosmelk met cacaopoeder erdoorPlantaardige melk van alpro. Ongezoete amandelmelk is gezonder maar tis vakantie en IIFYM
![]()
Punt is dat ik al veel soja binnen krijg via vleesvervangers en dan ook een andere eiwitbron wil. Bovendien schijnt veel soja ook niet zo gezond te zijn, al verschillen de onderzoeken hierover, oa door de fyto-oestrogenen erin. Anyway, soja blijft bewerkt en dan ga ik liever voor een raw vegan (dus rauw, onbewerkt) eiwitpoeder.
Je kan beter gefermenteerde soja producten nemen als Tempeh. Moet je wel leren eten, is vrij zurig. Ook volledig amonizuren profiel en stukken goedkoper als die vega dingen. Maar beter niet in ah, in toko's kost het geen drol.
Ik vind je voedingsdagboek er nog niet echt raw vegan uitzien, mhaw wel prima streven.
Als je nog gezonder onbijt wil kan je havermout nemen in plaats van die chocolade ding.
Heb je gelijk ook meer eiwitten en vetten tegelijk. Je kan daarvoor ook eventueel noten/zaden/pitten toevoegen.
maar thanks voor je reactie!@bob k is ook vegan, misschien kan je door zijn log kijken voor wat inspiratie.
ew