XXL Nutrition

Sweetdreamss (are made of these) log

Cheap, voor 12 euro 250 gram :roflol:

Bruine rijst eiwitpoeder, bestaat voor 82% uit eiwit. Je hebt ook nog erwteneiwitpoeder en soja eiwitpoeder. Maar deze was cheap (12,- voor 250 gram)

Coconut chocolate melk is kokosmelk met cacaopoeder erdoor:P Plantaardige melk van alpro. Ongezoete amandelmelk is gezonder maar tis vakantie en IIFYM:thumb:

Dit noem ik niet cheap voor eiwitpoeder. Kokosmelk met cacao lijkt me wel leuk.

Leef je nog de schoolleef?

• Topic Starter Topic Starter
48 euro voor 1 kg is toch bijna voor niets :)

Dit noem ik niet cheap voor eiwitpoeder. Kokosmelk met cacao lijkt me wel leuk.

We hebben het wel over vegan eiwitpoeder he hahah, tis meer dat die ernaast stond 35,- was dus ik vond dat ik wel goedkoop uit was:rolleyes: Plus ik gebruik toch maar 25 gram per dag, dus dat is 1,20 per dag.

Kokosmelk met cacao is echt heilig, ik vind het een aanrader maar ja ik ben veganist dus wie ben ik om naar te luisteren haha;)

ik zit nog op de middelbare ja als je dat bedoelt. Want?

Voor de beeldvorming.

Kokosmelk met cacao is echt heilig, ik vind het een aanrader maar ja ik ben veganist dus wie ben ik om naar te luisteren haha;)

dat gaan we nu zien

MDiJok3.png

EDIT: niet te zuipen :roflol:

Bruine rijst eiwitpoeder, bestaat voor 82% uit eiwit. Je hebt ook nog erwteneiwitpoeder en soja eiwitpoeder. Maar deze was cheap (12,- voor 250 gram)

Coconut chocolate melk is kokosmelk met cacaopoeder erdoor:P Plantaardige melk van alpro. Ongezoete amandelmelk is gezonder maar tis vakantie en IIFYM:thumb:

2kg soja eiwit kost 30 euro ofzo?

2kg soja eiwit kost 30 euro ofzo?

Punt is dat ik al veel soja binnen krijg via vleesvervangers en dan ook een andere eiwitbron wil. Bovendien schijnt veel soja ook niet zo gezond te zijn, al verschillen de onderzoeken hierover, oa door de fyto-oestrogenen erin. Anyway, soja blijft bewerkt en dan ga ik liever voor een raw vegan (dus rauw, onbewerkt) eiwitpoeder.

Punt is dat ik al veel soja binnen krijg via vleesvervangers en dan ook een andere eiwitbron wil. Bovendien schijnt veel soja ook niet zo gezond te zijn, al verschillen de onderzoeken hierover, oa door de fyto-oestrogenen erin. Anyway, soja blijft bewerkt en dan ga ik liever voor een raw vegan (dus rauw, onbewerkt) eiwitpoeder.

Je kan beter gefermenteerde soja producten nemen als Tempeh. Moet je wel leren eten, is vrij zurig. Ook volledig amonizuren profiel en stukken goedkoper als die vega dingen. Maar beter niet in ah, in toko's kost het geen drol.
Ik vind je voedingsdagboek er nog niet echt raw vegan uitzien, mhaw wel prima streven.
Als je nog gezonder onbijt wil kan je havermout nemen in plaats van die chocolade ding.
Heb je gelijk ook meer eiwitten en vetten tegelijk. Je kan daarvoor ook eventueel noten/zaden/pitten toevoegen.

Je kan beter gefermenteerde soja producten nemen als Tempeh. Moet je wel leren eten, is vrij zurig. Ook volledig amonizuren profiel en stukken goedkoper als die vega dingen. Maar beter niet in ah, in toko's kost het geen drol.
Ik vind je voedingsdagboek er nog niet echt raw vegan uitzien, mhaw wel prima streven.
Als je nog gezonder onbijt wil kan je havermout nemen in plaats van die chocolade ding.
Heb je gelijk ook meer eiwitten en vetten tegelijk. Je kan daarvoor ook eventueel noten/zaden/pitten toevoegen.

Wat betreft de tempel en tofu heb je groot gelijk. Niet mijn favoriet maar ik ga het binnenkort wel weer eens proberen(:
Normaal ontbijt ik altijd met Brinta met amandelmelk, maar nu is het vakantie en wil ik mezelf ook iets lekkers gunnen dus vandaar.
Ik ben ook geen raw vegan hoor, dan krijg je ook 80-10-10 macro's, maar ik wil wel dat ik het grootste gedeelte van m'n voeding haal uit natuurlijke producten. Ik eet dus ook gemiddeld 5 stuks fruit per dag. Nootjes ben ik ook dol op, maar dan moet ik wel oppassen voor overeten:rolleyes: maar thanks voor je reactie!

Stel je koopt een koe en je bent heel lief voor haar en je drinkt haar melk. Is dat dan wel geschikt voor een vegan?

@bob k is ook vegan, misschien kan je door zijn log kijken voor wat inspiratie.

Je hebt toch ook zon vegan bodybuilder op youtube die al die roiders afzeikt. Misschien kan je daar eens kijken.

Het is niet lief voor de koe als je haar jongen wegneemt van bij haar zodat de melkproductie niet stopt.
Een baby neem je ook niet weg bij de moeder omdat je langer moedermelk wilt drinken in je shake? :D

Terug
Naar boven