- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
jason blaha pls
ik vind trouwens die eerste transformatie foto heel erg vreemd. No way dat ze opeens 10kg zwaarder is? Terwijl ze juist gecut heeft lijkt het
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lijkt het?jason blaha pls
ik vind trouwens die eerste transformatie foto heel erg vreemd. No way dat ze opeens 10kg zwaarder is? Terwijl ze juist gecut heeft lijkt het

Klopt, dus als je nu al voor 2 weken 250kcal elke dag eronder zit dan zit je er misschien toch niet onder. Vergeet niet dat je wellicht ook wat spiermassa bijkomt (ondanks cut, omdat newbie gains) en dat dit 1. gewicht geeft en 2. meer verbrandt.
en dan hou ik soms wel 2kg vocht vast.
Wss beginner gains idd. stom dat ik hier niet foto's mag delen

toen in m'n tussenuren gepicknickt met een komkommer
Nee hoor, ik plaag je maar. Ik voer alles in op MFP, ook precieze hoeveelheden.
Ik keek vanochtend wel in de spiegel en zag echt verschil in m'n armen. Daar heb ik echt duidelijk progress gemaaktWss beginner gains idd. stom dat ik hier niet foto's mag delen
![]()
Hmmmm je hebt je rol als vegan wel heeeel serieus genomen. Picknicken met een komkommer, ik picknick liever met vriendinnen of met @meaantjeNee hoor, ik plaag je maar.
Ik kan me herinneren dat je in het verleden bijvoorbeeld 100% pindakaas at, maar calvé invoerde. Ben je hier nu wel strict op? Het zijn kleine details, maar op een 250kcal tekort heb je niet veel speling.
Wel top dat je verschil begint te merken!
![]()
Qua kcal scheelt 100% pindakaas en Calvé toch niks? Ik probeer er redelijk op te letten, maar om nou steeds een nieuw voedingsmiddel aan te maken nah luiheid. Morgen weer wegen en voor hetzelfde is er dan weer veel van af, we zullen zien
Ik waardeer logica ook, maar helaas is het menselijk lichaam niet een rekenmachine waarmee je kunt bepalen ik gooi er x in dan gaat er y uit.
dat is het exact 1 op 1, 100.00%Hahhaa the vegan life be likeQua kcal scheelt 100% pindakaas en Calvé toch niks? Ik probeer er redelijk op te letten, maar om nou steeds een nieuw voedingsmiddel aan te maken nah luiheid. Morgen weer wegen en voor hetzelfde is er dan weer veel van af, we zullen zien
![]()
nee soms dan eet je kcal en dan verdwijnen die gewoon spontaan en soms dan eet je niks maar verschijnt er spontaan quantum energie en kom je aandat is het fucking weldat is het exact 1 op 1, 100.00%
het probleem is dat je de waarden niet kent (o.a. vanwege metabolische adaptatie, hormonen enz.) en daarom lijkt het af en toe willekeurig, maar dat is het niet
nee soms dan eet je kcal en dan verdwijnen die gewoon spontaan en soms dan eet je niks maar verschijnt er spontaan quantum energie en kom je aan
zo werkt dat
ik ken mijn lichaam

dat is het fucking weldat is het exact 1 op 1, 100.00%
het probleem is dat je de waarden niet kent (o.a. vanwege metabolische adaptatie, hormonen enz.) en daarom lijkt het af en toe willekeurig, maar dat is het niet
Hmm net gecheckt, iets minder kcal, meer eiwitten en koolhydraten, minder vet. Nu zal het niet veel verschillen denk ik omdat je kleine hoeveelheden eet, echter als je dit bij meerdere producten zo doet kan het verschil wel opeens groot worden. (Dit hoeft niet per se)
nee soms dan eet je kcal en dan verdwijnen die gewoon spontaan en soms dan eet je niks maar verschijnt er spontaan quantum energie en kom je aan
zo werkt dat
ik ken mijn lichaam

Maar vocht, ontlasting en darminhoud etc maken ook veel uit. Conclusie: het nummertje op de weegschaal zegt niet alles.

je zit overigens voor de 2452352524e keer op rij echt grof onder je dagelijkse eiwit target...![]()
Wat erg om te lezenNou van vandaag een kut dag, lekker slapen nu dan is ie voorbij. Morgen weer een dag
Erg naar om te horen dat het op zo'n manier is gegaan.Heel veel sterkte.
Hoe was je dag en gitaarles?![]()

Thanks guys
Gitaarles was wel nice, ben de riffs van Are U Mine van arctic monkeys aan het leren
Was alleen tegen een auto aangefietst (lach me niet uit haha) dus kan nu niet spelen
Update maandag 11 september
Qua stemming en alles zit ik er niet veel beter in. Het eten ging niet geweldig, maar wel beter dan gisteren. 1978 cal, 276 carbs - 56 vet - 77 eiwit. Een uurtje gefietst, verder niks bijzonders. Ik probeer morgen nog wat meer eiwit en iets minder cal en dan ben ik tevreden. Ook wil ik weer gaan sporten alleen is het zo heet blegh. Heb deze week wel vrij van school (Parijs reis is afgelast door terreurdreiging-,-), maar een weekje rust komt me wel even goed uit. Ik heb als doelstelling om di/woe/do minstens 1x te racefietsen en 1x te klimmen. Dus daar gaan we voor(:
Ook moet ik echt kappen met de benzo's. Vanavond was de laatste keer. Ik ga niet terugvallen, ik ben net zo ver gekomen en deze paar slechte dagen hebben niet opeens al mijn harde werk verkloot. Mn laptop loopt steeds vast, heeel irritant dus ik ga m afronden. Sweet dreams!

Maar heb nog nooit echt een epic val gemaakt.