AndroidHealthClinic

Sweetdreamss (are made of these) log

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, dus als je nu al voor 2 weken 250kcal elke dag eronder zit dan zit je er misschien toch niet onder. Vergeet niet dat je wellicht ook wat spiermassa bijkomt (ondanks cut, omdat newbie gains) en dat dit 1. gewicht geeft en 2. meer verbrandt.

Ik voer alles in op MFP, ook precieze hoeveelheden. 250 kcal x 14 dagen is 3500 kcal = 0.5kg ververlies in principe. Maar vocht vasthouden kan echt veel schelen, want het is dus bijna m'n maandelijkse periode:D en dan hou ik soms wel 2kg vocht vast.

Ik keek vanochtend wel in de spiegel en zag echt verschil in m'n armen. Daar heb ik echt duidelijk progress gemaakt:) Wss beginner gains idd. stom dat ik hier niet foto's mag delen:(
En vanavond weer klimmen:lifter:

Dat soort filmpjes ben ik altijd heel skeptisch over. Vooral hoe je staat kan enorm uitmaken. In de laatste foto staat ze bijv enorm met haar benen uit elkaar. Dat vertekent heel veel. + beter licht enzo

Als je niet afvalt eet je gewoon te veel.

toen in m'n tussenuren gepicknickt met een komkommer

Hmmmm je hebt je rol als vegan wel heeeel serieus genomen. Picknicken met een komkommer, ik picknick liever met vriendinnen of met @meaantje :P Nee hoor, ik plaag je maar.

Ik voer alles in op MFP, ook precieze hoeveelheden.

Ik keek vanochtend wel in de spiegel en zag echt verschil in m'n armen. Daar heb ik echt duidelijk progress gemaakt:) Wss beginner gains idd. stom dat ik hier niet foto's mag delen:(

Ik kan me herinneren dat je in het verleden bijvoorbeeld 100% pindakaas at, maar calvé invoerde. Ben je hier nu wel strict op? Het zijn kleine details, maar op een 250kcal tekort heb je niet veel speling.

Wel top dat je verschil begint te merken!
:thumb:

Als je niet afvalt eet je gewoon te veel.

Ik waardeer logica ook, maar helaas is het menselijk lichaam niet een rekenmachine waarmee je kunt bepalen ik gooi er x in dan gaat er y uit.

post het in de foto-sectie en link het hier

Net een topic aangemaakt! Zoek gewoon maar bij de dame foto log plek(:

Hmmmm je hebt je rol als vegan wel heeeel serieus genomen. Picknicken met een komkommer, ik picknick liever met vriendinnen of met @meaantje :P Nee hoor, ik plaag je maar.

Ik kan me herinneren dat je in het verleden bijvoorbeeld 100% pindakaas at, maar calvé invoerde. Ben je hier nu wel strict op? Het zijn kleine details, maar op een 250kcal tekort heb je niet veel speling.

Wel top dat je verschil begint te merken!
:thumb:

Hahhaa the vegan life be like:p Qua kcal scheelt 100% pindakaas en Calvé toch niks? Ik probeer er redelijk op te letten, maar om nou steeds een nieuw voedingsmiddel aan te maken nah luiheid. Morgen weer wegen en voor hetzelfde is er dan weer veel van af, we zullen zien:)

Ik waardeer logica ook, maar helaas is het menselijk lichaam niet een rekenmachine waarmee je kunt bepalen ik gooi er x in dan gaat er y uit.

dat is het fucking wel :roflol: dat is het exact 1 op 1, 100.00%

het probleem is dat je de waarden niet kent (o.a. vanwege metabolische adaptatie, hormonen enz.) en daarom lijkt het af en toe willekeurig, maar dat is het niet

Hahhaa the vegan life be like:p Qua kcal scheelt 100% pindakaas en Calvé toch niks? Ik probeer er redelijk op te letten, maar om nou steeds een nieuw voedingsmiddel aan te maken nah luiheid. Morgen weer wegen en voor hetzelfde is er dan weer veel van af, we zullen zien:)

Hmm net gecheckt, iets minder kcal, meer eiwitten en koolhydraten, minder vet. Nu zal het niet veel verschillen denk ik omdat je kleine hoeveelheden eet, echter als je dit bij meerdere producten zo doet kan het verschil wel opeens groot worden. (Dit hoeft niet per se)

het probleem is dat je de waarden niet kent (o.a. vanwege metabolische adaptatie, hormonen enz.) en daarom lijkt het af en toe willekeurig, maar dat is het niet
nee soms dan eet je kcal en dan verdwijnen die gewoon spontaan en soms dan eet je niks maar verschijnt er spontaan quantum energie en kom je aan

zo werkt dat

ik ken mijn lichaam

Maar vocht, ontlasting en darminhoud etc maken ook veel uit. Conclusie: het nummertje op de weegschaal zegt niet alles.

Hmm net gecheckt, iets minder kcal, meer eiwitten en koolhydraten, minder vet. Nu zal het niet veel verschillen denk ik omdat je kleine hoeveelheden eet, echter als je dit bij meerdere producten zo doet kan het verschil wel opeens groot worden. (Dit hoeft niet per se)

Aah goed om te weten, maar ik wil nou ook weer niet te obsessief worden en die 10 kcal meer of minder zullen het m niet doen. Het is bij mij niet zoals die mensen van secret eaters: denken dat je 1000 kcal eet en ondertussen tijdens het klaarmaken van eten oa zo 1000kcal extra weg eten.

nee soms dan eet je kcal en dan verdwijnen die gewoon spontaan en soms dan eet je niks maar verschijnt er spontaan quantum energie en kom je aan

zo werkt dat

ik ken mijn lichaam

Ja precies het hangt af van het kabouterniveau in je omgeving.

-----> morgen wegen en ik hoop dan weer op de 53.5kg te zitten want vandaag had ik niet zo'n trek (1681 kcal- 199 kh, 63 vet, 69 eiwit). Heb dan weer niks actiefs gedaan afgezien van slenteren door de stad(; Ik woog vandaag trouwens 53.9kg dus zo zie je maar dat het best wat schommelt. Ik update morgen wel gewoon weer, ga nu lekker een bad nemen:wave2:

Maar vocht, ontlasting en darminhoud etc maken ook veel uit. Conclusie: het nummertje op de weegschaal zegt niet alles.

niemand beweerde anders lol, het ging over kcal in vs. kcal uit

je zit overigens voor de 2452352524e keer op rij echt grof onder je dagelijkse eiwit target... :rolleyes:

Update zondag 9 september
Dit was echt de grootste kutdag in een lange tijd. Dus als je geen zin hebt in negativiteit, kap nu met lezen:wave:
*gaat zit tegen de bedleuning, stort die uiteen* nice kon er ook nog wel bij:cheer:

Oke ik ben een mens en mensen maken fouten dus ga niet reageren met 'slappe mentaliteit blablabla' dank.
Daarnaast moet ik ff vermelden dat ik een shitload aan pammetjes op heb dus wss vaag overkom en mezelf morgen ook niet meer snap.

Ik kreeg vandaag te horen dat een oud groepsgenootje van me binnenkort dood gaat. Anorexia, bmi 10. De 19e stoppen ze met sondevoeding geven en dan gaat ze dus wss binnen een paar dagen dood. Ik kan het nog steeds niet beseffen..

Dat slaat natuurlijk hard in en ik ging emotie eten om hiermee om te gaan. Wel gezonde dingen, maar gewoon veel te veel van alles. 2375 cal en amper bewogen. Niet oke. Maar ik zat er echt doorheen. Weegschaal gaf ook 54.0kg aan ondanks dat ik gisteren amper had gegeten top. Ik heb geprobeerd me te herpakken in de avond en toen heb ik nog iets bewogen en alleen wat groente voor avondeten. Maar dat maakt deze dag niet meer ongedaan. Gelukkig is er morgen een nieuwe dag en heb ik gitaarles ter afleiding.

je zit overigens voor de 2452352524e keer op rij echt grof onder je dagelijkse eiwit target... :rolleyes:

En ga ik hier idd ook weer even wat beter op letten(:

Trustee zzz

Wat erg om te lezen :sad: Nou van vandaag een kut dag, lekker slapen nu dan is ie voorbij. Morgen weer een dag

Erg naar om te horen dat het op zo'n manier is gegaan. :( Heel veel sterkte.

Hoe was je dag en gitaarles? :o

Wat erg om te lezen :sad: Nou van vandaag een kut dag, lekker slapen nu dan is ie voorbij. Morgen weer een dag

Erg naar om te horen dat het op zo'n manier is gegaan. :( Heel veel sterkte.

Hoe was je dag en gitaarles? :o

Thanks guys:heart:
Gitaarles was wel nice, ben de riffs van Are U Mine van arctic monkeys aan het leren:)
Was alleen tegen een auto aangefietst (lach me niet uit haha) dus kan nu niet spelen:(

Update maandag 11 september
Qua stemming en alles zit ik er niet veel beter in. Het eten ging niet geweldig, maar wel beter dan gisteren. 1978 cal, 276 carbs - 56 vet - 77 eiwit. Een uurtje gefietst, verder niks bijzonders. Ik probeer morgen nog wat meer eiwit en iets minder cal en dan ben ik tevreden. Ook wil ik weer gaan sporten alleen is het zo heet blegh. Heb deze week wel vrij van school (Parijs reis is afgelast door terreurdreiging-,-), maar een weekje rust komt me wel even goed uit. Ik heb als doelstelling om di/woe/do minstens 1x te racefietsen en 1x te klimmen. Dus daar gaan we voor(:

Ook moet ik echt kappen met de benzo's. Vanavond was de laatste keer. Ik ga niet terugvallen, ik ben net zo ver gekomen en deze paar slechte dagen hebben niet opeens al mijn harde werk verkloot. Mn laptop loopt steeds vast, heeel irritant dus ik ga m afronden. Sweet dreams!

Thanks guys:heart:
Gitaarles was wel nice, ben de riffs van Are U Mine van arctic monkeys aan het leren:)
Was alleen tegen een auto aangefietst (lach me niet uit haha) dus kan nu niet spelen:(

Update maandag 11 september
Qua stemming en alles zit ik er niet veel beter in. Het eten ging niet geweldig, maar wel beter dan gisteren. 1978 cal, 276 carbs - 56 vet - 77 eiwit. Een uurtje gefietst, verder niks bijzonders. Ik probeer morgen nog wat meer eiwit en iets minder cal en dan ben ik tevreden. Ook wil ik weer gaan sporten alleen is het zo heet blegh. Heb deze week wel vrij van school (Parijs reis is afgelast door terreurdreiging-,-), maar een weekje rust komt me wel even goed uit. Ik heb als doelstelling om di/woe/do minstens 1x te racefietsen en 1x te klimmen. Dus daar gaan we voor(:

Ook moet ik echt kappen met de benzo's. Vanavond was de laatste keer. Ik ga niet terugvallen, ik ben net zo ver gekomen en deze paar slechte dagen hebben niet opeens al mijn harde werk verkloot. Mn laptop loopt steeds vast, heeel irritant dus ik ga m afronden. Sweet dreams!

Zijn ze moeilijk? Of zijn ze zo aangeleerd? Ik kan 0,0 muziekinstrumenten bespelen for some reason. Gelukkig wel een stuk beter zingen. :roflol:
Ach ja, ik wel wel eens tegen een paal aangefietst.... Wel vaker dan een keer..:windup:Maar heb nog nooit echt een epic val gemaakt.

Moedernatuur verrast ons graag met het weer. Hmmmm ik zie er wel iets positiefs in dat buiten sporten met het warme weer. Snel bruin worden, tenzij je snel verbrand natuurlijk. Binnen is wel een ander verhaal, otter-modus on. Vind het nog steeds beter dan regen. Konden ze jullie Parijsreis niet ergens anders heen doen? Geen alternatief?

Prima doelen voor deze week met het klimmen en racefietsen. Ook met je voeding, 't komt goed! :D

Slaap lekkuuuurrr

Terug
Naar boven