MuscleMeat

Sweetdreamss (are made of these) log

image.jpeg

Mijn shirt is veel cooler met "Vegan: someone who doesn't categorise animals into pets and food"

Een dunne darm van 9 x lichaamslengte? Dunne darm is rond de 6m lang, dus 3x lichaamslengte..
Verder staat er nog een hoop meer stront in deze chart.

Raw vegan... het word toch ook wel steeds gekker met de wereld?
Zelfde als vorige pagina, de voorstelling die ik me daarbij heb.... poe.

Maak je het jezelf toch wel onnodig moeilijk zeg
Wat kan je dan nog wel eten of drinken behalve spinazie shakes en een slaatje bla?

Wat kan je dan nog wel eten of drinken behalve spinazie shakes en een slaatje bla?
Je kunt zelfs geen shakes drinken. Gewoon grazen in de wei... :bang:

Voor het plastic van blender en het steenkool voor de stroom zijn dieren voor gestorven!

Moeten ze lekker zelf weten toch?

Wij maken het onszelf toch ook onnodig moeilijk met al dat trainen :roflol:.

ok de paar dbbers die ook echt trainen dan

2 blaadjes sla? ? ?

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik vind raw vegan ook echt onzin hoor. Kijk, ik eet veel fruit en groente en daar heb ik ook geen problemen mee, maar zonder plantaardige melk en brood en zo nu en dan een koekje kan ik echt niet. Het leven moet wel leuk blijven;) Verder is het wel een aardig meisje, gewoon student PABO, dus als zij raw wilt eten moet ze het zichzelf maar moeilijk maken:p

Verder, training lukt niet want ik heb het zò druk, ik vergeet zelfs om te eten af en toe??? vandaag en gisteren dus nog geen 1800 calorieen op en heb ook geen trek, voel me wel wat futloos hierdoor. Mn eiwitinname is ook om te janken dus daar moet ik morgen ook echt ff beter op letten. Nu maar slapen want ik ben kapot:zzz:

Sweet dreams:)

Een pabo-scholier dus.

• Topic Starter Topic Starter
Update dinsdag 6 september
Lekker productief dagje gehad:) Ik had weinig vrije tijd, maar ben toch nog even wezen racefietsen. 12km in 25 minuten dus bijna 30km per uur:loopband:

En net uit eten geweest bij een vega burger restaurant met twee school vriendinnen, was ook erg gezellig. Iets meer gegeten dan normaal met 2260 kcal (305 carbs - 68 vet - 89 eiwit) maar dat is niet zo'n probleem. Morgen weer een lange schooldag en dat vreet energie;)

Nu dus nog ff jammen op m'n gitaar en slapen maar:zzz:

Update dinsdag 6 september
Lekker productief dagje gehad:) Ik had weinig vrije tijd, maar ben toch nog even wezen racefietsen. 12km in 25 minuten dus bijna 30km per uur:loopband:

En net uit eten geweest bij een vega burger restaurant met twee school vriendinnen, was ook erg gezellig. Iets meer gegeten dan normaal met 2260 kcal (305 carbs - 68 vet - 89 eiwit) maar dat is niet zo'n probleem. Morgen weer een lange schooldag en dat vreet energie;)

Nu dus nog ff jammen op m'n gitaar en slapen maar:zzz:

welterusten! 30km op de racefiets is best door trappen! Nice

Terug
Naar boven