XXL Nutrition

Sweetdreamss (are made of these) log

En net uit eten geweest bij een vega burger restaurant met twee school vriendinnen, was ook erg gezellig. Iets meer gegeten dan normaal met 2260 kcal (305 carbs - 68 vet - 89 eiwit) maar dat is niet zo'n probleem. Morgen weer een lange schooldag en dat vreet energie;)

Nu dus nog ff jammen op m'n gitaar en slapen maar:zzz:

god***domme wat ben jij qliché zeg.

• Topic Starter Topic Starter
welterusten! 30km op de racefiets is best door trappen! Nice

Het leukste is als je geflitst wordt in een woonwijk, maar nooit een boete krijgt.

god***domme wat ben jij qliché zeg.

Vandaag ben ik bij de AH wezen lunchen mag dat dan wel:treuren:

Vind dat ze de gitaar weg moet doen en Djembé moet spelen.....kumbajaaaaaa

Of mogelijks ook didgeridoo.

Mmm ik heb wel eens een didgeridoo les gehad (not kidding) maar dat was niet mijn ding. Xylofoon vond ik dan wel weer aardig. En ik wil nog steeds een ukelele kopen:rolleyes:

Update woensdag 7-9
Vandaag weer een mega drukke dag gehad. School, toen in m'n tussenuren gepicknickt met een komkommer, bruin broodje en vega boterhamworst (dit gaat @Biomek nooit goedkeuren f**k) en uit school Shiver van Coldplay op gitaar geleerd, avondeten (chili sin carne - aka rijst en bonen) en net nog geboulderd. Pfffff dikke 800 kcal verbrand met het fietsen en boulderen. 2020 kcal op (330 carbs - 47 vet - 70 eiwit).

Vanochtend wel weer op 54.4kg:mad: En daar zat ik een maand geleden ook op, ondanks dat ik nog steeds cut meh. Hopelijk is het vocht en is het er weer snel vanaf, want het demotiveert wel dit.

Ik heb trouwens een vraagje, als ik in de avond ga sporten, is dan beter om wel of niet na het sporten nog wat te eten? Sommige mensen zeggen dat je je glucose voorraad moet aanvullen, andere mensen zijn meer van het IF type. En dan heb je nog types als ik die in dubio zitten:D

Anyway, sweet dreams;)

Update woensdag 7-9
Vandaag weer een mega drukke dag gehad. School, toen in m'n tussenuren gepicknickt met een komkommer, bruin broodje en vega boterhamworst (dit gaat @Biomek nooit goedkeuren f**k) en uit school Shiver van Coldplay op gitaar geleerd, avondeten (chili sin carne - aka rijst en bonen) en net nog geboulderd. Pfffff dikke 800 kcal verbrand met het fietsen en boulderen. 2020 kcal op (330 carbs - 47 vet - 70 eiwit).

Vanochtend wel weer op 54.4kg:mad: En daar zat ik een maand geleden ook op, ondanks dat ik nog steeds cut meh. Hopelijk is het vocht en is het er weer snel vanaf, want het demotiveert wel dit.

Ik heb trouwens een vraagje, als ik in de avond ga sporten, is dan beter om wel of niet na het sporten nog wat te eten? Sommige mensen zeggen dat je je glucose voorraad moet aanvullen, andere mensen zijn meer van het IF type. En dan heb je nog types als ik die in dubio zitten:D

Anyway, sweet dreams;)

Meid, je hebt mijn goedkeuring echt niet nodig hoor :P Gewoon je ding blijven doen ;-)

Jouw vraag:
Persoonlijk wil ik altijd wel iets van eten na m'n training. Al is het alleen voor een beetje piece of mind. Of het uiteindelijk iets uitmaakt voor je resultaten, kunnen de science boys beter uitleggen :p

Meid, je hebt mijn goedkeuring echt niet nodig hoor :P Gewoon je ding blijven doen ;-)

Jouw vraag:
Persoonlijk wil ik altijd wel iets van eten na m'n training. Al is het alleen voor een beetje piece of mind. Of het uiteindelijk iets uitmaakt voor je resultaten, kunnen de science boys beter uitleggen :p
ik wil sowieso altijd eten :D

Het leukste is als je geflitst wordt in een woonwijk, maar nooit een boete krijgt.

Vandaag ben ik bij de AH wezen lunchen mag dat dan wel:treuren:

Mmm ik heb wel eens een didgeridoo les gehad (not kidding) maar dat was niet mijn ding. Xylofoon vond ik dan wel weer aardig. En ik wil nog steeds een ukelele kopen:rolleyes:

Dan zou ik voor de ukelele gaan. probeer anders eens de banjo.

Jouw vraag:

Hahhaa ik was sarcastisch hoor;) Hmm gezocht: science boy. Wie komt zich melden?

Haha ja anders haal je de 5-6k ook niet:p

Dan zou ik voor de ukelele gaan. probeer anders eens de banjo.

Banjo is meer country daar ben ik te hipster voor:D Ukelele is geweldig alleen ons huis ontploft al van de instrumenten dus ik moet eerst plek maken I guess

Banjo is meer country daar ben ik te hipster voor:D Ukelele is geweldig alleen ons huis ontploft al van de instrumenten dus ik moet eerst plek maken I guess[/QUOTE]

Ooit al eens een nasty harde banjo solo gehoord.......ow yeah!!!!!!! Gets me going!!!!!!

Anders een crwth die neemt niet zoveel ruimte in (zoek maar op)

Banjo is meer country daar ben ik te hipster voor:D Ukelele is geweldig alleen ons huis ontploft al van de instrumenten dus ik moet eerst plek maken I guess

Ooit al eens een nasty harde banjo solo gehoord.......ow yeah!!!!!!! Gets me going!!!!!![/QUOTE]

Ja want een ukelele neemt veel plaats in beslag :D

misschien moet je dan eens stoppen met overvreten zoals een varkentje 24/7 want every other update van jou is '2684 kcal op :( tja want blahblahblah'

Ooit al eens een nasty harde banjo solo gehoord.......ow yeah!!!!!!! Gets me going!!!!!!

Ja want een ukelele neemt veel plaats in beslag :D[/QUOTE]

Ik kan ze niet ophangen dus dan staan ze op de grond. Alleen daar staat ook al mn western en elektrische gitaar plus versterker en kabels:D

misschien moet je dan eens stoppen met overvreten zoals een varkentje 24/7 want every other update van jou is '2684 kcal op :( tja want blahblahblah'

lol dat was 2 weken geleden. Heb mezelf al lang weer herpakt, vorige week gemiddeld 1910 kcal - netto 1449 kcal;) En deze week gaat ook prima tot nu toe met 1986 kcal - netto 1444 kcal. Ik eet denk ik elke dag zo'n 250 kcal onder onderhoud dus daarmee hoor je niet aan te komen.

Ik eet denk ik elke dag zo'n 250 kcal onder onderhoud dus daarmee hoor je niet aan te komen.

Klopt, dus als je nu al voor 2 weken 250kcal elke dag eronder zit dan zit je er misschien toch niet onder. Vergeet niet dat je wellicht ook wat spiermassa bijkomt (ondanks cut, omdat newbie gains) en dat dit 1. gewicht geeft en 2. meer verbrandt.

bekijk dit eens overigens

Terug
Naar boven