Fitness Seller

Sweetdreamss (are made of these) log

Damn wat een onzinnig log dit.:roflol:

Inb4 whiteknightshitstorm

• Topic Starter Topic Starter
die benzo's fucken ook met je vochthuishouding he ;)

Echt? Dat is mij qua bijwerking nooit verteld?

:roflol: leuke woordgrap humor. Humor net zo droog als die vega kip zeker :trollface:

Neee nog veeeeel droger:p

Met mijn logica zit het ook goed. Geen benzo's op, net wel 8 sigaretten in 1x weggerookt:nope:

Damn wat een onzinnig log dit.:roflol:

Inb4 whiteknightshitstorm

Haters gonna hate
Potatoes gonna potate

LOL dat andere log met die jongen die in een kliniek zit werd deze week helemaal belachelijk gemaakt

en dit net zo onzinnig log van een dezelfde labiel figuur staat al op 36 pagina's :roflol:

LOL dat andere log met die jongen die in een kliniek zit werd deze week helemaal belachelijk gemaakt

en dit net zo onzinnig log van een dezelfde labiel figuur staat al op 36 pagina's :roflol:

Meisje en 17yo dus voorrangsbehandeling. Zo moeilijk is het toch niet ???

Zat laatst in de bus en daar vroeg een meisje (jong, lang blond haar, slank, the usual) of ze bij stoplicht [x] uit mocht stappen en dat was natuurlijk geen probleem. Ik hoef dat niet te proberen hoor :roflol:

Ik vind dat mensen op DBB wel wat meer respect mogen hebben voor elkaar maar dat zal vast een vrouwen ding zijn:o al snap ik niet wat voor toegevoegde waarde het heeft om te vermelden dat je in een kliniek zit. Je gaat je toch niet voorstellen en zeggen hoi ik ben Lisa en ik heb deze diagnoses van mentale problemen aangenaam kennis te maken:wave:

Zat laatst in de bus en daar vroeg een meisje (jong, lang blond haar, slank, the usual) of ze bij stoplicht [x] uit mocht stappen en dat was natuurlijk geen probleem. Ik hoef dat niet te proberen hoor :roflol:

Plus ik ben natuurlijk vegan he;)

Om dit topic nog enigszins nuttig te houden, korte update:
- ik ga zwaarder cutten (sinds di mee bezig) omdat ik stabiel blijf op dit gewicht en ik niet het idee heb dat ik veel vet meer verlies
- ik ga morgen eiwitrijke voeding inslaan want ik haal m'n macro's moeilijk
- vandaag weer wezen boulderen:flexing: en daarnaast 1.5u gefietst van hot naar her.
- geen benzo's op, geen alcohol, niet eens 1 peuk vandaag wow #extreemlabiel

Sweet dreams:rolleyes:

al snap ik niet wat voor toegevoegde waarde het heeft om te vermelden dat je in een kliniek zit. Je gaat je toch niet voorstellen en zeggen hoi ik ben Lisa en ik heb deze diagnoses van mentale problemen aangenaam kennis te maken

dit werd opgemerkt adhv de foto's (een persoon herkende de soort kamers)

Ik vind dat mensen op DBB wel wat meer respect mogen hebben voor elkaar maar dat zal vast een vrouwen ding zijn

ik vind het eigenlijk prima zoals het hier is, mag van mij soms zelfs wel een beetje af (@meaantje :trollface: ), wil je anders een ellegirl-forum met comments zoals 'och meid'?

overigens moet je wel specifiek aangeven wanneer je ergens serieus hulp mee nodig hebt, dan kunnen we wel serieus zijn

al het andere --> doodtrollen

Maar jij lijkt op een crimineel :trollface:

Oke update tijd. Dit wordt de meest vertyfde update ooit, maar eerlijk duurt het langst:)

Voeding
Vorige week heb ik doordeweeks te weinig gegeten. Te weinig omdat ik dit weekend me futloos voelde en enorme binge neigingen had. Heb dit wel enigszins kunnen weerstaan en 'slechts' twee dagen 2400 kcal op. Ik nam me voor volgende week niet onder de 1800 kcal te zakken. Alleen toen had ik weer school stress drukte etc en ben ik vandaag weer niet boven de 1500 kcal uitgekomen. Ik kreeg geen hap door m'n keel, zero eetlust of zelfs kotsmisselijk eigenlijk. Deze grote schommelingen zijn natuurlijk niet goed voor m'n lichaam, maar ik weet even niet hoe ik dit moet aanpakken???. Ja duh doordeweeks meer eten en in het weekend minder, maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan.

Beweging
Woensdag en vrijdag heb ik lang geklommen en dat was misschien iets te veel van het goede. Mijn handen liggen open en de instructeur raad me aan om even een weekje rust te hebben:D Je zou denken, dan maar tijd voor de benen. Alleen ik had er gewoon geen puf voor dit weekend, en vandaag was veel te druk. Zondag heb ik geskeelerd maar ik zag dit meer als straf dan ontspanning tbh:( M'n BBG schiet er ook bij in maar ipv mezelf nog meer te pushen gun ik mezelf even wat rust. Hopelijk vind ik dan de motivatie weer terug en kan ik dan weer de volle 100% geven :) Ik voel me ook wat ziekjes en slaap opeens meer dan 12u dus ik denk dat dit even het beste is voor m'n lichaam.

Sweet dreams:rolleyes:

• Like
Waarderingen: vntl
:(:( weken ipv days

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

misschien tijd om weer eens bloed te laten prikken

volgens mij komen die binge-neigingen grotendeels van al die troep die je eet trouwens (vega-[nonvegaproduct] dit en dat), wat denk je dat ze toevoegen om dat niet naar karton te laten smaken?

misschien tijd om weer eens bloed te laten prikken

volgens mij komen die binge-neigingen grotendeels van al die troep die je eet trouwens (vega-[nonvegaproduct] dit en dat), wat denk je dat ze toevoegen om dat niet naar karton te laten smaken?

Papier?

Terug
Naar boven