- Waardering
- 756
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
ik zal maar niets zeggen zekerVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zal maar niets zeggen zekerleuke woordgrap humor. Humor net zo droog als die vega kip zeker
![]()

Damn wat een onzinnig log dit.
Inb4 whiteknightshitstorm
roken word je een grote meid van!Echt? Dat is mij qua bijwerking nooit verteld?
Neee nog veeeeel droger
Met mijn logica zit het ook goed. Geen benzo's op, net wel 8 sigaretten in 1x weggerookt
Haters gonna hate
Potatoes gonna potate
leuke woordgrap humor. Humor net zo droog als die vega kip zeker
![]()

net zo droog als de vagina's van vrouwen na jouw WK![]()

volgens mij is 99% hier op dbb labielLOL dat andere log met die jongen die in een kliniek zit werd deze week helemaal belachelijk gemaakt
en dit net zo onzinnig log van een dezelfde labiel figuur staat al op 36 pagina's![]()

LOL dat andere log met die jongen die in een kliniek zit werd deze week helemaal belachelijk gemaakt
en dit net zo onzinnig log van een dezelfde labiel figuur staat al op 36 pagina's![]()

LOL dat andere log met die jongen die in een kliniek zit werd deze week helemaal belachelijk gemaakt
al snap ik niet wat voor toegevoegde waarde het heeft om te vermelden dat je in een kliniek zit. Je gaat je toch niet voorstellen en zeggen hoi ik ben Lisa en ik heb deze diagnoses van mentale problemen aangenaam kennis te maken
Meisje en 17yo dus voorrangsbehandeling. Zo moeilijk is het toch niet
Zat laatst in de bus en daar vroeg een meisje (jong, lang blond haar, slank, the usual) of ze bij stoplicht [x] uit mocht stappen en dat was natuurlijk geen probleem. Ik hoef dat niet te proberen hoor![]()

en daarnaast 1.5u gefietst van hot naar her. 
- geen benzo's op, geen alcohol, niet eens 1 peuk vandaag wow #extreemlabiel

al snap ik niet wat voor toegevoegde waarde het heeft om te vermelden dat je in een kliniek zit. Je gaat je toch niet voorstellen en zeggen hoi ik ben Lisa en ik heb deze diagnoses van mentale problemen aangenaam kennis te maken
Ik vind dat mensen op DBB wel wat meer respect mogen hebben voor elkaar maar dat zal vast een vrouwen ding zijn
), wil je anders een ellegirl-forum met comments zoals 'och meid'?Maar jij lijkt op een crimineelMeisje en 17yo dus voorrangsbehandeling. Zo moeilijk is het toch niet
Zat laatst in de bus en daar vroeg een meisje (jong, lang blond haar, slank, the usual) of ze bij stoplicht [x] uit mocht stappen en dat was natuurlijk geen probleem. Ik hoef dat niet te proberen hoor![]()

. Ja duh doordeweeks meer eten en in het weekend minder, maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan.
Je zou denken, dan maar tijd voor de benen. Alleen ik had er gewoon geen puf voor dit weekend, en vandaag was veel te druk. Zondag heb ik geskeelerd maar ik zag dit meer als straf dan ontspanning tbh
M'n BBG schiet er ook bij in maar ipv mezelf nog meer te pushen gun ik mezelf even wat rust. Hopelijk vind ik dan de motivatie weer terug en kan ik dan weer de volle 100% geven
Ik voel me ook wat ziekjes en slaap opeens meer dan 12u dus ik denk dat dit even het beste is voor m'n lichaam.
misschien tijd om weer eens bloed te laten prikken
volgens mij komen die binge-neigingen grotendeels van al die troep die je eet trouwens (vega-[nonvegaproduct] dit en dat), wat denk je dat ze toevoegen om dat niet naar karton te laten smaken?