AndroidHealthClinic

Sweetdreamss (are made of these) log

Meisje en 17yo dus voorrangsbehandeling. Zo moeilijk is het toch niet ???

Zat laatst in de bus en daar vroeg een meisje (jong, lang blond haar, slank, the usual) of ze bij stoplicht [x] uit mocht stappen en dat was natuurlijk geen probleem. Ik hoef dat niet te proberen hoor :roflol:

WOW JIJ VUIL TRANSFOOB WIT CIS MALE VARKEN HOE DURF JE TE DOEN ALSOF ER VOORDELEN VERBONDEN ZIJN AAN VROUW ZIJN WIJ VROUWEN ZIJN GVD 5DE RANGS BURGERS STOP DE PATRIARCHIE

wsl waren @HUARGH 's ouders ook niet arm en heeft hij ook geen enge ziektes, check je privilege!!!

hij kan er niks aan doen dat hij zo unaware is van de ellende van het vrouw zijn want ook hij is gehersenspoeld door de patriarchy!!!!

Je vergeet nog "CHECK YOUR PRIVILEGES"

godver ik druk net op post:roflol: zie boven

goed topic weer gr

Ik vind dat mensen op DBB wel wat meer respect mogen hebben voor elkaar maar dat zal vast een vrouwen ding zijn:o al snap ik niet wat voor toegevoegde waarde het heeft om te vermelden dat je in een kliniek zit. Je gaat je toch niet voorstellen en zeggen hoi ik ben Lisa en ik heb deze diagnoses van mentale problemen aangenaam kennis te maken:wave:

Waarom niet? Jij stelde je toch ook voor met "hoi ik ben vegan"?

giphy.gif

Wat een KUTposts hier.

Overigens ben ik hoogstwaarschijnlijk zwarter dan iedereen op dbb (dem Ghana genetics) en waren mijn ouders boeren :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
misschien tijd om weer eens bloed te laten prikken

volgens mij komen die binge-neigingen grotendeels van al die troep die je eet trouwens (vega-[nonvegaproduct] dit en dat), wat denk je dat ze toevoegen om dat niet naar karton te laten smaken?

Je weet dat ik drie weken geleden nog bloed heb laten prikken he:roflol: In vlees zit antibiotica en groeihormonen dus idk waar jij blijer van wordt:D

Niet zozeer dat ik het herkende, maar meer omdat het niet leek op een persoonlijk ingerichte kamer.

Ff duidelijk maken dat jij daar niet hebt gezeten want daar zien we jou anders echt voor aan HAHAA leuk dit:roflol:

Waarom niet? Jij stelde je toch ook voor met "hoi ik ben vegan"?

Ga in het committee van de DSM zou ik zeggen en raad ze aan om 'vegan' als officiele diagnose toe te voegen:wave:

POSITIEVE UPDATE
Vandaag juist weer best veel gegeten met 2558 kcal (343 carbs - 91 vet - 86 eiwit). Beetje veel vet ook, voor een groot deel door de cashew noten:eetmug: maar ik had mezelf ook even wat cheats toegestaan naast de broccoli zoete aardappel kiwi etc waaronder een paar oreo's en rijstwafel met chocopasta, want ik wilde de motivatie weer terugvinden. En dat is gelukt! Had spontaan zin om weer te gaan racefietsen dus heb net 38km gefietst in 1,5u:rolleyes: Ook nog getafeltennist en gevoetbald. Daarmee zo'n 1115 kcal verbrand dus netto zit ik dan alsnog best laag:) Voel me weer energieker en vrolijker dus win win situatie dit:cheer: Woog vanochtend btw 54.5kg maar gewicht zegt niet alles dus ik post zo even in m'n foto logje en dan kunnen jullie oordelen:burns:

Plan voor morgen: weer mezelf wat lekker eten toestaan en als ik zin heb dan sporten. Balance is the key amen. Sweet dreams!

:cheer: voor de positiviteit hier :D

Terug
Naar boven