MuscleMeat

switchen van kont naar been

Ciko

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
omdat mijn kontje zo gevoelig voor prikjes is ga ik het in mijn beentjes proberen

wie prikt zich in zijn benen en hebt er geen of minder pijn dan zijn kont

en prikke op het been is d at gevaarlijker dan op het kontje?

groet
ciko

tis iets gevoeliger omdat er meer zenuwen lopen. Ga staan span je been aan en zoek het dikste spierpunt op. Ga zitten ontspan je been en injecteer op het dikste punt.

• Topic Starter Topic Starter
maar doe ji het op je benen ? en pijnloos?

hahaha nee doet ook gewoon zeer, zoals het hoort want je douwt een metalen voorwerp in je vlees en dat hoort gevoelig te zijn dus gewoon even tanden op elkaar kerel. En ik heb het gedaan op mijn benen kuiten schouders rug borst etc etc etc

Wat ik altijd doe is gaan staan en mijn arm langs mijn lichaam laten hangen. De plaats waar je hand tegen je been aan komt, daar zet je dan.

ik probeerde enkele dagen geleden nog eens in m'n been te injecteren, maar ik kreeg die naald (0.8*40) er echt niet in, ik duuwde zo had dat de naald boog. Ik kwam niet verder dan het schuine gedeelte vd naald.
De dag nadien en cm verder op m'n been lukte het met veel moeite wel maar had ik een rode plek op de injectieplaats.

Als je halverwege je naald een zenuw voelt, moet je dan de hele naald eruit trekken en ergens anders opnieuw prikken of kan je spuit wat schuiner houden en verder duwen?

Je moet wel ontspannen zijn. Ga gewoon relaxed op je bed liggen, half op je zij en buig het been waarin je wilt zetten iets waardoor je wat meer ontspant.

jullie s nappe mijn vraag niet ik bedoel dat injecteren niet pijndoet ofzo

maar na het injecteren de dag erna dat bedoel ik heb jullie dan pijn in je benen?

bij mijn kont heb ik er altijd last van drm ga ik naar me benen

jullie?

Een doffe plek soms. Gewoon na het zetten goed na masseren of even onder de douche staan...verhelpt vaak het doffe gevoel erna.

masseren vial verwarme enzo helpt bij mij niet

tog elke keer pijn in mijn bil en dit durt zeker 4 a 5 dagen

ik hoop dat ik bij me benen niks ga voele

Wat injecteer jij dan?
Misschien dat het in 't begin ff pijn doet, maar na de 2e of 3e injectie zou je veel minder pijn moeten ervaren.
Ik heb ook lange tijd in mijn billen geinjecteerd, maar ben nu overgestapt op mijn benen, is veel makkelijker.

vriend ik wil je niet bang maken of zo maar zou het nu gewoon houden op de bil want geloof me als je het bij het zetten in je been niet goed doet zal het heel wat meer pijn doen als dat beetje pijn die je nu hebt bij het zetten in je bil en trouwens dat beetje pijn hoort ook wel. Als het na bv de 4 of 5 week nog steeds eve hefig is al in het begin zou ik een ander injectie spot zoeken (k weet niet hoever jij bent) iig zoals hierboven al een vermeld is: het zetten in de benen is iets gevoeliger (als je een zenuw raakt loop je ruim een week mank.)
veel geluk met je kuur nog

ik probeerde enkele dagen geleden nog eens in m'n been te injecteren, maar ik kreeg die naald (0.8*40) er echt niet in, ik duuwde zo had dat de naald boog. Ik kwam niet verder dan het schuine gedeelte vd naald.

WHAT THE **** GAST????

hier zijn 2 opties mogelijk;

1. je hebt een keer je been gebroken en er zit nu een stalen plaat in.

2. je hergebruikt je naalden een keer of vijf, waardoor je botte punt hebt.

Een nieuwe naald niet in je been kunnen krijgen, zelfs als je zo hard duwt dat ie krom buigt???

dat gebeurt alleen bij deze man;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

benen zijn veel pijnleker dan je kont hoor ;)

ik prik in men benen en kont en als je in je benen prikt mag je toch rekenen dat je 1tot 2 dagen beetje mank loopt.

ontopic;

In je benen zetten is wel te doen, helemaal als beide glutes nog ****ing gevoelig zijn van je injects is het geen verkeerd idee om in je been te zetten.

Kans op een ader of zenuw is wel groter, ik heb het allebei al een keer gehad.
Vooral een zenuw is niet grappig.
En je kan ook goed mank lopen na de inject, gevoel van een "ijsbeentje" maar dan erger.
Maarja, soms zet je nog liever in je benen dan weer met de billen bloot.

WHAT THE **** GAST????

hier zijn 2 opties mogelijk;

1. je hebt een keer je been gebroken en er zit nu een stalen plaat in.

2. je hergebruikt je naalden een keer of vijf, waardoor je botte punt hebt.

Een nieuwe naald niet in je been kunnen krijgen, zelfs als je zo hard duwt dat ie krom buigt???

dat gebeurt alleen bij deze man;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:haha: sT en nog wel zo laat
heb er gewoon overheen gelezen

maar als je egt serieus denkt dat je ass te pijnlijk aan het worden is dan is het zetten in je been het proberen tog zker wel waard (is iig wel veel makkelijker zette)

Wat een horrorverhalen zeg. Als er iemand hier bang voor naalden was, dan was ik het wel. Ik heb toch mijn gehele kuur in mijn been geramd. En ik had er totaal geen last van.

Ok, ik had HG shit, maar dan nog. In je been zetten is goed te doen.

Gaat lekker met een 0,6x25mm. Gewoon langzaam de naald erin duwen. Dan merk je op tijd of je een zenuw raakt of niet.

Zelf in de bil zetten is onhandig. Dat laat je het best doen door een maatje.

De pijn de dagen erna horen alleen bij de eerste 2 injecties zo ongeveer. Alleen test prop zorgt vaker voor pijn.

Tja ik zet altijd alles in mijn benen. Nergens last van hoor. Tijdens het zetten voel je dat er iets inzit wat er niet hoort maar de dag erop loop ik zonder problemen. Ik zou persoonlijk een 0.6 pakken ipv 0.8.

PS Waarom moet je het zo gay zeggen: Mijn kontje is zo gevoelig. Krijg koude kerstrillingen over mijn lijf :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven