Fitness Seller

switchen van kont naar been

kan wel in je been gewoon op bed gaan zitten een kussen onder je kuit en dan rammen maar maar vind in mijn gewoon in mijn bil het makkelijkst .De eerste dagen wat last nu niks meer.

Ik zet nu ook enkel nog in men been.

Goed zicht en geen centje pijn:)

• Topic Starter Topic Starter
ja als ik het in me kont zet word de pijn wel minder maar dan alsnog is het niet makkelijk met die pijn,

next time legs

ja als ik het in me kont zet word de pijn wel minder maar dan alsnog is het niet makkelijk met die pijn,

next time legs
ik zet zelf alles in mn ass
maar ik injecteer wel mn insuline in mn bovenbeen,,,en dat is soms nog gevoeliger als een 0,8x40 in mn kont.
vind bovenbeen veel gevoeliger,heb het wel eens gedaan,,maar dat deed zon pijn dat ik slecht kon lopen, anderhalve dag.
en in het kontje heb ik dr geen last van

ik zet zelf alles in mn ass
maar ik injecteer wel mn insuline in mn bovenbeen,,,en dat is soms nog gevoeliger als een 0,8x40 in mn kont.
vind bovenbeen veel gevoeliger,heb het wel eens gedaan,,maar dat deed zon pijn dat ik slecht kon lopen, anderhalve dag.
en in het kontje heb ik dr geen last van

Ik snap niet hoe jullie het hebben

als je op een plek injecteert waar je normaal nog nooit geprikt hebt dan zal het de eerste 2-3 keer wel flink pijn doen ja :(

maar gelukkig merk je dr niks meer van na 4keer prikken, ik heb de eerste keer ook in me been geïnjecteerd...kon de dag drna niet meer lopen, laat staan me been gestrekt houden en de trap aflopen:eek: :o drna naar me kont geswitcht...kon ik niet meer zitten na de eerste 3 injecties..drna voelde ik niks meer:D!

ohja..en me laatste prik in me schouders gezet voor het eerst...t*ring!!!kon 3dagen me schouders niet strekken:p!

Maar anyway...went vanzelf:D dus tanden op elkaar

een maat van me prikt in zijn biceps,als ik dat nog maar zie,dan trekken mijn spieren ook samen.wie heeft er hier ervaring mee prikken in zijn biceps?

in het been op de zijkant, probleemloos

als je maagd bent zal je pijn hebben, geen twijfel :D

eigen ervaring heeft me geleerd dat hoe hoger ik het plaats, hoe minder kans dat ik de volg dag iets voel, als ik bv de trappen oploop

0,6 uiteraard.... begin met 2ml

bouw op tot 3 - 3,5 ;)

in het been kan je ook makkelijk 2shots zetten v bv 3ml, op 10cm afstand v elkaar

ik mis mn jects :(

op het moment van zetten geen last maar de dagen erna ene beetj eeen b eurs gevoel, ik kies toch liever voor de bil...pas als die pijn begint te doen dan over naar de been...

hangt ook van het product zelf af ondervind ik
sustanon en winstol brand de dag nadien
en bij deca niet vind ik
zette die dan ook samen in een spuitje
had ik er minder last van
denk toch dat de kont de veiligste plaats is
of andersmicro fine naalden gebruiken

microfine insuline naalden 0,5 ml v100
0,33mm (299) x 12,7 mm
( 25 euro per 100 stuks)
voor in de bicep of borst enz...
heb ik ook hier maar ergens gelezen
als ik binekort met igf begin ga ik ze testen:D

microfine insuline naalden 0,5 ml v100
0,33mm (299) x 12,7 mm
( 25 euro per 100 stuks)
voor in de bicep of borst enz...
heb ik ook hier maar ergens gelezen
als ik binekort met igf begin ga ik ze testen:D

Ja voor IGF gebruik ze ook maar dacht dat AAS op oliebasis te dik was voor een slinnaald... zou wel fijn zijn voor ED injects om met een slinnaald te kunnen werken.

Ja voor IGF gebruik ze ook maar dacht dat AAS op oliebasis te dik was voor een slinnaald... zou wel fijn zijn voor ED injects om met een slinnaald te kunnen werken.

ja zou kunnen dat de vloeistof te dik is,
mischien wel goed voor winstrol ofzo

alles in de poot. soms in de schouder met klein naaldje. bil vind ik onhandig. wel heb ik dat mijn huid op sommige plekken een stuk stugger is en moeilijk doorkomen is doordat er vaak in die regio geprikt is.

Als ik hem niet in me kont zet doe ik het wel in me borst of arm.

Terug
Naar boven