XXL Nutrition

swole v2

global

Novice
Waardering
0
ik heb zoon pot swole v2 gekocht met sweet tart punch smaak maaar dat spul is gewoon viez van smaak. ik mengde het steeds met water. iemand betere ideén om mee te mengen zodat het nog een beetje smaakt

Gewoon drinken, neem anders glas ranja erachter aan ofzo voor de smaak. Denk bij mengen dat je smaak alleen maar erger maakt.

Dan moet je is die weightgainer van xxl nutrition proberen, hij schijnt wel goed te zijn maar JESUS wat is die goor de rillingen lopen over je rug.

Is het met melk niet beter te pruimen?

verkeerde forum

niet zeiken, er zijn zoveel dingen niet lekker maar jah, wil je groot worden of niet?

euh ik drink het met water en vind het best wel te zuipe

tja visolie is ook niet lekker maarja dat doe je ook maar

en idd wil je groot worden of niet ?

Je kunt tegenwoordig je smaakpapillen laten weglaseren. Idee?

En nu serieus: doe er een dikke schep druivesuiker bij, maakt het onsterfelijk zoet, en niet eens gek slecht. Vergeet dan niet de cals van die druivesuiker te rekenen.

Laatst bewerkt:
Ik dacht juist dat die Swole en die Nectar shit nog de "lekkerste smaak" hebben van al het supplementen spul.

Be a man en naar binnen klappen die zooi, misschien ga je het nog lekker vinden.
Zo begon het met mijn eerste biertje ook........

• Topic Starter Topic Starter
denk dat ik maar door ga met gewone creatine smaakloos ^^

De smaak is lekker, die jij hebt....en als je dat al vies vind en over piept, zou ik zeggen, succes in je verdere leven :P en vooral met bb!

Terug
Naar boven