AndroidHealthClinic

Sympathie voor personen als Bin Laden

Bezoekers in dit topic

Dat de VS beter neutraal zou blijven in het Israëlisch-Palestijns conflict is een feit, maar als je als Westers land moet kiezen tussen terroristen/moslims of imperialistische Joden dan is de keuze snel gemaakt.

Wat maakt de palestijnen tot terroristen dan?
Dat Nederlanders destijds de overstap naar 'duitsers' maakten of de boot namen naar Engeland wil nog niet zeggen dat andere landen dit ook over zich heen laten?
 
Je kan best het communisme een prima staatsvorm vinden, maa rom Stalin een toffe kerel te vinden vind ik ietwat overdreven.
 
Je kan best het communisme een prima staatsvorm vinden, maa rom Stalin een toffe kerel te vinden vind ik ietwat overdreven.

Dat was eerder een sarcastische post op dit idiote topic, natuurlijk vind ik stalin geen toffe kerel.
 
..

FOTOTH~1.JPG
 
Laatst bewerkt:
Wat maakt de palestijnen tot terroristen dan?
'Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.'

Dat dus.

Dat Nederlanders destijds de overstap naar 'duitsers' maakten of de boot namen naar Engeland wil nog niet zeggen dat andere landen dit ook over zich heen laten?
De ene heeft angst, de andere zaait angst.
 
'Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.'

Dat dus.

Oké, en het 'proportioneel' gebruik van geweld tegen over de palestijnen vanuit Israel is wel wettig :roflol:
 
'Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel.

Grondige reden? Permanente landbezetting + uitroeiing van het Palestijnse volk.
 
Ik vind al die gasten wel tof, ik geloof namelijk in het goede van de mens.
 
Oké, en het 'proportioneel' gebruik van geweld tegen over de palestijnen vanuit Israel is wel wettig :roflol:
Nee, maar ik ben niet verbaast dat een land als de VS niet direct de zijde van islamitische terroristen kiest na de aanslagen van 9/11.
 
Gordon Gekko.
 
Nee, maar ik ben niet verbaast dat een land als de VS niet direct de zijde van islamitische terroristen kiest na de aanslagen van 9/11.

Dat is wat anders, dat we al jarenlang sympathie hebben voor de Joden is wel duidelijk.
 
Nee, maar ik ben niet verbaast dat een land als de VS niet direct de zijde van islamitische terroristen kiest na de aanslagen van 9/11.

Het kiest de zijde van een land die onschuldige mensen uit hun 'beloofde land' bombardeert. De doden van 9/11 kun je niet vergelijken met wat Israël al gedaan heeft tegenover de Palestijnen.
 
Nee, maar ik ben niet verbaast dat een land als de VS niet direct de zijde van islamitische terroristen kiest na de aanslagen van 9/11.

volgens mij was de zijde van israël al lang gekozen voor 9/11.
En daarbij hadden ze zich er gewoon niet mee moeten bemoeien, wat hebben ze er uberhaupt mee te maken.
 

Kan me best voorstellen dat het helemaal geen onaardige vent was. Deze man spreekt waarschijnlijk gewoon de waarheid, maar er staat natuurlijk een enorm taboe op.

Zijn optredens zijn hierna ook geboycot heb ik gehoord. Vind het echt te triest voor woorden dat men zo bekrompen kan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Robin Hood.
 
  • Like
Waarderingen: Loo
Nee, maar ik ben niet verbaast dat een land als de VS niet direct de zijde van islamitische terroristen kiest na de aanslagen van 9/11.
Dus Amerika heeft de kant van Israël gekozen na, en naar aanleiding van 9/11?

'Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.'
Wat de Israëlieten en Amerikanen op een veel grotere schaal doen dan de Palestijnen dus.
 
West and East, you gotta love their choosen frame of correlation which forms the vicinity for examining autonomous strength, intelligence and its pride. Bang bang, hard cock!
 
Holleeder is geniaal, wat zo iemand doet doet hij goed. Hij had gekozen om slechte dingen te doen, als hij gekozen had om goede dingen te doen had hij veel voor Nederland kunnen betekenen.
 
Dus Amerika heeft de kant van Israël gekozen na, en naar aanleiding van 9/11?
Het zal alvast niet geholpen hebben om neutraler te worden.

Wat de Israëlieten en Amerikanen op een veel grotere schaal doen dan de Palestijnen dus.
Nee, wat zij doen valt natuurlijk niet onder de noemer terrorisme. Ook al valt het niet goed te praten wat er aan die zijde allemaal gebeurd.
 
Het zal alvast niet geholpen hebben om neutraler te worden.
Of het heeft er gewoon niets mee te maken.

Nee, wat zij doen valt natuurlijk niet onder de noemer terrorisme. Ook al valt het niet goed te praten wat er aan die zijde allemaal gebeurd.
Aan welke criteria van de definitie van terrorisme voldoen ze dan niet?
 
Back
Naar boven