RWD ecto
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Duidelijk dus.
Bedoelde je mijDuidelijk dus.
Wat een anti-moslim-shit eigenlijk allemaal op dit forum. Ik vraag me af wie er nou daadwerkelijk in 't echte leven ooit een probleem heeft gehad met een overtuigde moslim en geen puberaal jochie dat zichzelf graag wil bewijzen tegenover de rest van de groep.

Bedoelde je mij
15 February 2008, 22:56 #6
RWD ecto
--------------------------------------------------------------------------------
bij mij trainen ook een aantal (vermoedelijk) moslims en het zijn de eersten die aanbieden even te spotten als ik train.. zeer vriendelijk en behulpzaam..
kan aan mij liggen maar ik denk dat je geen steun zal vinden voor je stukje tekst op dit forum.. ik geef toe, er zijn een hoop die je van mij direct mag afvoeren, maar het meerendeel zal niet beter of slechter zijn dan ons allen hier op het forum..
Wat een anti-moslim-shit eigenlijk allemaal op dit forum. Ik vraag me af wie er nou daadwerkelijk in 't echte leven ooit een probleem heeft gehad met een overtuigde moslim en geen puberaal jochie dat zichzelf graag wil bewijzen tegenover de rest van de groep.

Duidelijk dus.
Hij is nog steeds bezig..Die discussie over moslims hebben we al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak gehad hier op DBB.

Tenzij iedereen stopt met extreme uitlatingen.
: