- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja flowergirl voegt ook zó ****ing véél toe aan deze topic.
Dankzij flowergirl dr uitleg snap ik het stukje tekst stukken beter! Thanks flowergirl!

Domme westerse mensen haten "Amerika"? Wat is dat voor onzin?punt 1 klopt voor alle religies, en vooral voor moslims
punt 2 idem
punt 3 vervang het woord Jood voor Israel en je hebt 99% van alle moslims, dit is echt iets typisch moslims.
punt 4 Vooral moslims en domme westerse mensen haten inderdaad Amerika
punt 5, weet ik niet
punt 6, weet ik niet
En weer 7 moslims omgelegd, ik ga voor de triple score.

En weer 7 moslims omgelegd, ik ga voor de triple score.
goedzo![]()
mag dat trouwens ongestraft moslims omleggen.. misschien komt wilders binnekort met zo'n wet..
Mensen die niks tegen de islam hebben, moeten maar eens in steden gaan wonen waar het ervan stikt, en geen dorpjes waar op een hbo school hier en daar een goed geleerde moslim zit, want dat zijn inderdaad wel de goeien, maar 95% van de moslims sucked.
95% van de gevangenissen zit vol met allochtonen, er wonen misschien 2 miljoen allochtonen in Nederland, de rest is allemaal Nederlands, die andere 14 miljoen, als 95% van de gevangenissen vol zit met allochtonen, hoe crimineel zijn wij dan? Met onze 14 miljoen NL'ers.

Ik doe het alleen in een reservaat, dan is het toegestaan. Mooie motorpakken kan je er van maken, halal Motorpak.

Zoals met alle gelovigen?
Zoals alle gelovigen die tegen homo's zijn?
Wat zijn dat nu voor zever-argumenten?
Amerika wordt door iedereen gehaat. Ja, zelfs Belgen/Nederlanders. Ik zou meer boeken lezen over Amerika, jij zou Amerika ook niet meer zo leuk vinden. Amerika heeft in verschillende internationale instellingen een vetorecht. Die heeft dus overal wel iets in de pap te brokken. Voor de meesten is het een bemoeizuchtige natie. Elke natie die trouwens de vijand steunt is automatisch uw vijand. DUHHHH
Zelfs Kofi Annan noemde de oorlog in irak, een illegale oorlog. Waarom kan hij niks doen? Amerika zit in de veiligheidsraad die een vetorecht gebruikt. DUS DUUUUUH dat ze Amerika haten he. Dit is echt iets dat iedereen weet, waarom jij niet. Echt let wat meer op in uw leven. Lees een krant, luister naar mensen die er ietsvan weten, lees een boek. Maar please, denk vooral zelf niet na.
Jij zou verschieten wat joden allemaal bezitten...
ik zou zeggen: lees boeken hierover ipv je tijd te verprutsen aan simplistische inhoudsloze gezever
Iedere zuiderling is agressief in vergelijking met noorderlingen. Een Turk is niet minder agressief dan een Spanjaard, italiaan, of een Griek. Noorderlingen zoals Belgen/Nederlanders zijn passiever. Uiteraard zijn er uitzonderingen.
Lees boeken ipv je tijd te verprutsen.
Ik u ook. Lees een boek!!
Dit zou een visie moeten zijn van iemand die de moslimwereld nauwelijks kent en zo. En jij bent een Turk? Raar hoor...
Trouwens, wat een tijdverlies. Speel met uw lief ipv met deze forum.
Klopt, in dat 2de stukje had ik het over allochtonen algemeen, die van mij ook allemaal het land uit mogen.