MuscleMeat

Syntrax Hyper H

De enige fabrikanten die zulke claims mogen maken(5 kg spiermassa in 50 dagen) zijn de fabrikanten van Anabole Steroiden en Pro-Hormonen.

Niet dat het het een slecht supplement zal zijn, but you get the point....

Laatst bewerkt:
ja 1 opmerking, als je er echt 5kg mee pakt laat t me weten.

Die wil ik nml ook wel in een kleine 7 weken drop plakken :D

Dit is een ver-esterde versie van Adonis. Ook een arachidoniczuur.

Gebruik de search, volgens mij heeft BassD het eens gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
2 mensen die ik ken zijn serieus met 2 potjes ( 180 caps ) 4 kg massa aangekomen en in vet %tage omlaag gegaan.

Ik ben net 2 dagen bezig ik laat jullie me progress weten.

gr rik

ik las eens in een post van 3xl d waar hij ook wel lovend was over het archidonzuur. Hij haalde het wel uit biefstukken

Ik geloof zeker en vast in dit product. Het is bijna hetzelfde als X-Factor van Molecular Nutrition en dit product werkt indien je de juiste dosis lang genoeg neemt.
Wat ze er nie bijzetten is dat er enkele voorwaarden en nevenwerkingen aan vast hangen. Bijvoorbeeld : je moet uw omega-3 inname verlagen anders vermindert de werking enorm, je zal vlugger last krijgen van ontstekingen, teveel aan omega-6 en te weinig omega-3 op langere termijn is niet gezond,...

2 mensen die ik ken zijn serieus met 2 potjes ( 180 caps ) 4 kg massa aangekomen en in vet %tage omlaag gegaan.

Ik ben net 2 dagen bezig ik laat jullie me progress weten.

gr rik

post je je progressie hier? dan hou ik dit topic in de gaten ;)
ben benieuwd!

ik hou je op de hoogte , ja ik neem ook niks waar veel omega 3 in zit. Nu ga ik even uit van 2 potjes dus 180 caps maar als het goed gaat neem ik nog een 3e erbij.

Update:

Vandaag borst getrained, ik voel me de hele dag al opgepompt in me borst door de hyper H dus ik dacht ga maar eens kijken wat het wordt.

Normaal pak ik iedere kant 37,5 met bandrukken 7 - 8 keer, nu deze keer 45 kg iedere kant 7 x !!!

Dit is mijn persoonlijk record en had nog wel het gevoel dat er meer uit kon.
Door de hyper h merk ik echt dat ik de hele dag door spierpijn heb en de spieren voelen ''voller'' aan.

Tot nu toe niks in zichtbare massa erbij maar toch aanzienlijk meer kracht.
Mijn status is nu:
lengte 1,96
gewicht 75kg
vet % standaard : 8,8%

We gaan kijken of dit haalbaar is om het nabij de 80 te maken met hetzelfde vet percentage of eventueel iets meer.

I let u guys know :)

Rik

klinkt goed !

klinkt al goed ja!
neem je nog andere supplementen ernaast? wel belangrijk om te weten

ben benieuwd, klink niet slecht.....

Klinkt veel belovend,
En @ adhd als je hier nog bij blijft posten houden zal ik het zeker volgen.
Het is trouwens wel een duur goedje, te minste vind ik.

Hoelang train je al adhd?

placebo effect...

Terug
Naar boven