AndroidHealthClinic

Syntrax Hyper H

maar als je 5 pillen op een dag neemt zou je dus 3 potten moeten kopen..
wordt wel heel duur allemaal...:rolleyes:

hyper h

krijg ik geen haar uitvaal van dit product ? mijn haren zijn meer belangrijk dan mijn spieren dus ben bang da ik veel karen verlies!! plz antword als julie weten.??? thx

ik benhet nu ook aan het gebruiken, gebruik het nu 3weken, zeker een aanrader kwa winning spiermassa!! maar het grote nadeel is de onstekingen die je er van krijgt (pijn in elleboog, knie, ...) Hoop dat deze pijne wel weggaan na het stopzetten van dit produkt..

• Topic Starter Topic Starter
vandaag gemeten , 0,2 % vet minder 1,2 kg spiermassa erbij en 1cm arm omtrek :D dus zeker een aanrader!

dat klinkt zeer goed!
aankomen en toch vet verliezen..

je lichaam toont zich ook op zeer korte tijd voller en toch droger..

• Topic Starter Topic Starter
Klaar met Hyper H!
Ik ben kwa massa 2,5 kg aangekomen maar moet eerlijk zijn dat het veel meer kon zijn.
Ben ziek geweest en met de feestdagen alleen slecht voedsel gegeten.
Ik vind het echt een top product en hoop dat veel mensen het proberen en ook achter mijn mening staan!

Klaar met Hyper H!
Ik ben kwa massa 2,5 kg aangekomen maar moet eerlijk zijn dat het veel meer kon zijn.
Ben ziek geweest en met de feestdagen alleen slecht voedsel gegeten.
Ik vind het echt een top product en hoop dat veel mensen het proberen en ook achter mijn mening staan!

2,5 in massa is toch netjes..

'k heb het nu thuis staan; 2 potjes en als het werkt koop ik er nog een derde bij.
Ga mis een log bij houden maar dat zie jullie dan wel.
Ga zoieso een heel strak eetschema opstellen. IK wil er alles uit halen.
2,5 kg is nettjes hoeveel potjes had je en in hoelang heb je het kuurtje vol gehouden..
Mazzl

'k heb het nu thuis staan; 2 potjes en als het werkt koop ik er nog een derde bij.
Ga mis een log bij houden maar dat zie jullie dan wel.
Ga zoieso een heel strak eetschema opstellen. IK wil er alles uit halen.
2,5 kg is nettjes hoeveel potjes had je en in hoelang heb je het kuurtje vol gehouden..
Mazzl

zou leuk zijn als je ervan een logje bijhield.. doe dat bijvoorbeeld hier in dit topic?
post hier dan bijvoorbeeld wat je merkt en hoe het gaat.

Zo; ben nu een weekje begonnen met Hyper H
'K heb niet echt meerkbaar efecten van de Hyper H; kracht gaat goed maar na een week kan ik er nog niet te veel van zeggen.
"k heb wel een voedings schema gemaakt heb 'm ook gepost zie de link.

Zal hier bij houden hoe de progressie gaat en wat ik voel.
Ga van de week ook even foto's maken voor de vergelijking--> voor/na:)

Linkje van mijn voedings schema en stats: (nog aanmerkingen effe zeggen dank je alvast)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f142/op-aanmerkingen-op-mn-voedingschema-98111/
mazzl

Laatst bewerkt:
ga maar ff meer info over checken. klinkt good

krijg ik geen haar uitvaal van dit product ? mijn haren zijn meer belangrijk dan mijn spieren dus ben bang da ik veel karen verlies!! plz antword als julie weten.??? thx

nope

lijkt me een leuk topic om te volgen, keep us posted!

Zo' week 2 is voorbij,
Ben nu 1 week bezig met m'n voedings schema en bevalt zeer goed alleen wat acne.. (das kl*te, maar jammer dan).:(
Eigenlijk alle maaltijden kunnen nemen soms wat rare blikken op school, maar ja...

En natuurlijk doet de Hyper H nog wat?? Ja zeker, ben nu al dik een kilo aangekomen zie er voller uit, helemaal top dus.:lifter:
Je merkt alleen niks aan je lichaam dat je het gebruikt, ik bedoel; sneller herstel; fit'er; veel meer kracht; nee dat heb ik niet.
Kracht neemt wel toe alleen niet meer gemax dus kan niet zeggen over maximale kracht.
Ben tot nu toe zeer tevrede,:D
mazzl

And sure, I'will keep posting.;)

ja doe maar. ben benieuwd naar die hyper H

Zo jeroen, Wordt het ondertusse niet es tijd voor die volgende post ;) . Ben behoorlijk benieuwt naar je volgede resultaten. Neem je btw, naast Hyper H nog andere suplimenten?

ik heb dit 60 dagen gebruikt met de hoogste dosis. Ik ben 1.5 kg verzwaard maar kan evengoed door goede voeding zijn.. Sommige mensen hebben er succes mee maar ik ken ng niemand. 2 vrienden van me hebben er niet echt veel resultaat mee.. Ik ben wel erg ongevoelig voor al die nat sups.
Gef mij voor die 60 euro per potje x3 voor 60 dagen maar as. Dan pak je die 5 kg wel:D

Zo; ja het is een paar weken geleden alweer.

Met massa gainen gaat het nog steeds lekker; :)
ben nu totaal na 1,5 potje 2,3/5kg aan gekomen; zeker geen vet!!!
Zie er veel voller uit/ groter, veel meer definietie op m'n benen schouders; ja overal eigenlijk.

"k volg m'n voedings schema zeer strikt sla bijna nooit maaltijde over, probeer dus echt alles der uit te halen.:meal:

'k hoor om me heen nu iets meer negatieve reacties zoals supfreak ook al zegt maar bij mij werkt het perfect.

@apple= dat weet jij wel. 'k zie je zo ongeveer elke dag op the gym,:D :D
maar 'k gebruik naast Hyper H ook creatine (dimatise) en dat helpt goed mee met het hestel. (op voedings schema heb ik dat allemaal verteld) (klik op de link, een van mijn vorige posts.)

mazzl

Terug
Naar boven