Transforming
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klote dat je ziek bent geworden.. Dit is een duplicaat van x-factor. Maatje van me heeft de x-factor gebruikt voor 50 dagen en flink wat kilos mee gewonnen. ga er in januari mee starten! Sta al te popelen!!
krijg ik geen haar uitvaal van dit product ? mijn haren zijn meer belangrijk dan mijn spieren dus ben bang da ik veel karen verlies!! plz antword als julie weten.thx
Klaar met Hyper H!
Ik ben kwa massa 2,5 kg aangekomen maar moet eerlijk zijn dat het veel meer kon zijn.
Ben ziek geweest en met de feestdagen alleen slecht voedsel gegeten.
Ik vind het echt een top product en hoop dat veel mensen het proberen en ook achter mijn mening staan!
'k heb het nu thuis staan; 2 potjes en als het werkt koop ik er nog een derde bij.
Ga mis een log bij houden maar dat zie jullie dan wel.
Ga zoieso een heel strak eetschema opstellen. IK wil er alles uit halen.
2,5 kg is nettjes hoeveel potjes had je en in hoelang heb je het kuurtje vol gehouden..
Mazzl

krijg ik geen haar uitvaal van dit product ? mijn haren zijn meer belangrijk dan mijn spieren dus ben bang da ik veel karen verlies!! plz antword als julie weten.thx