XXL Nutrition

Syntrax Hyper H

Uhh ik ben nu 80 kilo bij 1.72m(17 jaar). Vetpercentage schat ik op 9-10%. Ik neem wel 240gram eiwitten per dag en veel koolhydraten, anders heeft die Hyper H geen effect. Ik vind het echt een superproduct, ga het zeker weer kopen na deze potjes. Me armen zijn ook 1 cm gegroeit in slechts 3 weken. Het enige nadeel is dat het zo duur is, ik had 2 potjes voor €109,-

Wat een belachelijke prijs. Voor dat geld koop ik liever iets waarvan ik zeker weet dat het 8 kilo geeft :D

idd ryu :P

voor €110 heb je ook 14kg weight gainer :P

Of 6 kilo creatine.

Of... :D

Ryu 8 kilo met suplemente of je bedoelt een kuur haha. Bij mij werkt het super en het zijn natuurlijk wel 2 potjes he.

Ik doelde op een kuur ja als grap.

Ben wel van mening dat je meer wint met een weightgainer erbij, inplaats van deze overhyped H. Is gewoon 250 gulden man. :(

pffff heb een potje gekocht en nix!!!! zelfs geen kilo bijgekomen gwoon niks!!!!

Mag je helemaal geen vis eten?? Ook geen koolvis of kabeljauw? want die bevatten haast geen vetten.. En het gaat toch om de omega 3 en omega 6 vetten.. of heb ik het mis?

Mag je helemaal geen vis eten?? Ook geen koolvis of kabeljauw? want die bevatten haast geen vetten.. En het gaat toch om de omega 3 en omega 6 vetten.. of heb ik het mis?

Jep koolvis kabeljauw en tonijn heb ik wel gegeten vanwegen het lage vet%;
het gaat echter meer om noten; zalm; haring; Omega3 sup; en (pijnstillers zoals ibruffen, ik weet niet waarom dat niet mag maar staat er op)

Ik ben nu al een tijdje klaar 5weekjes zal eff het verloop van Hyper H zeer binnen posten(nu eff haast).
Mazzl

nog updates?

ik ben er wel zeer benieuwd na, omdat ik hoor dat arachidonzuur veel voor je kan doen.

verder geen idee of extra arachidonzuur meer effect heeft.

er zouden Prostaglandins uit gevormd worden die een zeer annabool effect hebben.

maar ben benieuwd of extra inname van arachidonzuur daar ook toe leidt.
en dan ook of het extra spiermassa geeft.

wil het dus wel eens testen
.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een nieuwe topic geopend over xfactor daar begin in binnenkort mee

aa zou ook latente ziektes opwekken

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven