MuscleMeat

Syntrax Hyper H

he 'k heb eff een vraagje;
"k gebruik dat spul nu een tijdje en merk weinig bijwerkingen maar; het enigste is dat ik veel vaster slaap en moeilijk wakker word!!

Dit begint echt vervelend te worden; als je 3x in de week verslaapt worden ze op je werk/school ook niet vrolijk:D

Zou de oorzaak de Hyper H kunnen zijn??? 'k had voordat ik het gebruikte eigenlijk nooit last van deze problemen!

'k slaap trouwens wel gewoon m'n 8 uur p.d., en ben de rest van de dag niet moe'jer of zo.

Syntrax Hyper H werkt dan toch precies! Nice!

he 'k heb eff een vraagje;
"k gebruik dat spul nu een tijdje en merk weinig bijwerkingen maar; het enigste is dat ik veel vaster slaap en moeilijk wakker word!!

Dit begint echt vervelend te worden; als je 3x in de week verslaapt worden ze op je werk/school ook niet vrolijk:D

Zou de oorzaak de Hyper H kunnen zijn??? 'k had voordat ik het gebruikte eigenlijk nooit last van deze problemen!

'k slaap trouwens wel gewoon m'n 8 uur p.d., en ben de rest van de dag niet moe'jer of zo.

is een van de werkingen d8 ik van Hyper H, omdat als je dieper slaapt (REM slaap) je lichaam beter herstelt (meer groeihormoon enzo).

En mensen nog wat resultaten?

Dat van die ontstekingen zint me niet.....
Veel beginnen hier ook op hun eten te letten.... kan evengoed daarvan zijn..

keep us posted

En mensen nog wat resultaten?

Dat van die ontstekingen zint me niet.....
Veel beginnen hier ook op hun eten te letten.... kan evengoed daarvan zijn..

keep us posted

"k moet zeggen de eerste 2 weken heb ik een beetje last gehad van m'n gewichte; denk dat de oorzaak is dat 'k ben "gestopt" (zo min mogelijk) "goede" vetten=omega 3's te nemen.

Na 2 weken heb ik totaal geen last meer gehad van m'n gewrichte, tot nu 2a 3 weeken voordat ik stop met Hyper H krijg ik een beetje last van een droge huid en een beetje eczeem (nu heb ik hier snel last van).

Het valt wel mee over het algemeen met de ontstekingen, als je maar niet overtraint en je lichaam ook de rust gunt die het nodig heeft, gaat het bij mij goed.

'k moet wel zegge dat ik het korte op goede vetten, wel het grootste probleem van Hyper H is.

Is dit te gebruiken in de cut? Of is Jungle Warfare dan een beter optie

je moet je bij hyper h wel goed aan de voeding voorschriften en de dosering houden, geen pindakaas,kaas,melk,olijfolie,vis,visolie etc, dat vond ik ook buitengewoon vervelend.

je moet je bij hyper h wel goed aan de voeding voorschriften en de dosering houden, geen pindakaas,kaas,melk,olijfolie,vis,visolie etc, dat vond ik ook buitengewoon vervelend.

"K zit nu in m'n laatste week, en wat jij zegt dat je die vetten moet schijden is wel heel vervelend; overegens ik heb wel melk gedronken maar andere dingen zoals; noten vis en olieën niet meer.

ben nu trouwens ong. 4á 4,5kg aangekomen na 2,5 potjes.

• Topic Starter Topic Starter
Ontstekingen had ik geen last van, wel hoor ik dat veel mensen meer groeien van Xfactor...

Ik ben nu ca 5 weken bezig met Hyper H en merk weinig tot niets van spiermassa of kilo's. Neem zoals aanbevolen 5 caps per dag. Volg een goed dieet (3300 kcal clean) en eiwit rijk. Krachttoename merk ik wel en energieker. Zal een log posten als ik klaar ben, ben bezig met me 3e en laatste potje.

Ik moet wel bekennen dat ik wel melk/kwark in mn dieet heb. Volgens mij mag je alleen geen Olijfolie/Vis eten tijdens hyper h.

Ik ben nu ca 5 weken bezig met Hyper H en merk weinig tot niets van spiermassa of kilo's. Neem zoals aanbevolen 5 caps per dag. Volg een goed dieet (3300 kcal clean) en eiwit rijk. Krachttoename merk ik wel en energieker. Zal een log posten als ik klaar ben, ben bezig met me 3e en laatste potje.

een log zou cool zijn hiervan ja! en helemaal van een ervaren man zoals jou.
dat zeg ik omdat de meeste nieuwe gasten binnen 2 weken opeens 8kg zijn aangekomen.. slaat natuurlijk nergens op.

een log zou cool zijn hiervan ja! en helemaal van een ervaren man zoals jou.
dat zeg ik omdat de meeste nieuwe gasten binnen 2 weken opeens 8kg zijn aangekomen.. slaat natuurlijk nergens op.

Komt goed, zal tevens mij dieet erbij planten, maak eerst het laatste potje af en dan zal ik een log posten.

Werkt bij mij super. Op 1 potje 2 kilo spiermassa aangekomen en denk zon 2 % bf omlaag. Echt super is het ga nu beginnen aan mijn 2e potje. Ik neem wel gemiddeld 7 pillen per dag.

Ontstekingen had ik geen last van, wel hoor ik dat veel mensen meer groeien van Xfactor...

die Xfactor, heb je daar meer info over? op google kom ik alleen maar dingen tegen over dat tv programma en op dbb vind ik niks.
heb je een site waar ze het verkopen en misschien een objectief verhaal/log ofzo?

geloof er toch ni veel van

Terug
Naar boven