Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
ik geloof je wel, hoef niemand om bevestiging te vragen daarvoor maar hoe zag er bij jou zo'n week uit dan? deficit over de gehele week, en tot hoever ging je max. onder onderhoud op low dagen?
Weet ik zo niet meer man, at niet altijd hetzelfde. Ik hou mij niet aan 1 strikt schema met steeds hetzelfde maar varieer veel en dan kan een low dag bijv 200-300 cals verschillen. Zolang het maar
Ongeveer 300-700 onder
Onderhoud was bijv. Het ging mij om langere termijn en dat het leuk blijft. Geen stress met te veel calorieën tellen. Net als ik nu afgelopen maanden clean bulk gedaan heb en niet strikt 1 hoeveelheid cals heb aangehouden maar varieert soms 300-700 boven onderhoud.
---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------
Zou dat niet beter zijn om de dag onder onderhoud? Maar dan 1000- . Je stofwisseling blijft wel steeds bezig door dat je volgende dag weer meer eet lijkt me maartoch 3500 deficit.
Zoiets ja , maar ik neem het dan niet heel strikt met hoeveel het tekort over de hele week moet zijn.

)
Als ik echt te veel honger heb eet ik een paar cashew noten, deze verteren heel traag en honger gevoel is zeer snel weer weg