XXL Nutrition

t3/t4 feiten

Yep ben nu ook 3 dagen bezig met mijn T3. Zit nog rustig op de 50mcg en ga naar de 75mcg en vanuit kijk ik wel verder. Tijdens het trainen zweet ik me de t*ring. Maandag ga ik er ook Clen naast zetten. 2 weken op en 2 weken af. Daarnaast heb ik natuurlijk nog een boel lekkere spulletjes. Ben erg benieuwd wat de T3 gaat doen...

Is dat een succes? T3 stacken met clenbuterol?

Heeft iemand daar een artikel over ofzo?

Werkt op een andere receptor, dus dubbel plezier, dubbel lastig voor je hart ;)

• Topic Starter Topic Starter
als de heren ff goed willen lezen wat ik op pagine 2 heb gepost:

werkt niet alleen op andere receptor (koen85! ook jij lezen) maar:

Administration of T3 has been shown to upregulate the so-called beta 2 adrenergic receptor in fat tissue. What is the significance of this effect for fat loss? Before fat can be used as fuel, it must be mobilized from the fat cells where it is stored. An enzyme called Hormone Sensitive Lipase (HSL) is the rate-controlling enzyme in lipolysis, or fat mobilization. The body produces two catecholamines, epinephrine and norepinephrine, which bind to the beta 2 receptor and activate HSL. The upregulation of the beta 2 receptor due to T3 results in an increased ability of catecholamines to activate HSL, leading to increased lipolysis.

Bodybuilders often use drugs like clenbuterol, which bind to the beta 2 receptors and activate them in the same way as the body's endogenous catecholamines. The use of clenbuterol along with T3 can produce an additive lipolytic effect: T3 increases the number of receptors, while clenbuterol binds to the receptors activating HSL and increasing lipolysis.* Since clenbuterol itself downregulates the beta 2 receptor, most bodybuilders use clenbuterol in a two week on/ two week off cycle, the rationale being that this minimizes downregulation and allows receptor recovery. Another option is to use the antihistamine ketotifen concurrently with the clenbuterol. Studies have shown that ketotifen attenuates the beta 2 receptor downregulation caused by clenbuterol (15). Moreover, research in AIDS patients has shown that ketotifen blocks the production of the proinflammatory and catabolic cytokine TNF-alpha (16). This may be of relevance to bodybuilders since there is evidence showing TNF lowers both testosteron and IGF-1 levels quite significantly (17) (18), while strenuous exercise elevates TNF levels. (19)

Het kan dus...

Wat zal een leuke dosering zijn?
80mcg clen en 75mcg T3? Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Gaat dat dubbel hard?

Ik vind clen tot nu toe erg tegenvallen helaas...

Het kan dus...

80mcg clenbuterol en 75mcg T3? Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Gaat dat dubbel hard?

Ik vind clenbuterol tot nu toe erg tegenvallen helaas...

een dosering moet je zelf uitzoeken...ga ik niet doen ben geen dokter en wil niemand de vernieling inhelpen ;)

dubbel zo hard? nee man...was t maar zo...wel raar dat je btw niet echt reageert op clen...en cutten valt nou eenmaal tegen...:D massa gainen is waar we goed in zijn..cutten=k*t!

Zoals ik het nu in mijn hoofd heb ga ik voor de Clen op 80mcg en de T3 op 75mcg. Vanuit daar kijk ik wel verder. Dennis heeft me een x een artikel (of site???) over T3 en Clen gemaild. Daar stond in dat T3 met Clen als een hoogoven werkt en het vet weg smelt. Tevens stond erin dat door deze middelen de "grote" jongens het hele jaar droog stonden...

Ben erg benieuwd dus...
Ik neem alles in 1x in op de nuchtere maag en bevalt tot nu toe prima. Maar ben nog te kort bezig om er iets van te zeggen...

Het kan dus...

80mcg clenbuterol en 75mcg T3? Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Gaat dat dubbel hard?

Ik vind clenbuterol tot nu toe erg tegenvallen helaas...

Komt dat niet omdat je 2 dagen op en af deed? Misschien ook een optie om 2 weken achter elkaar te nemen. G21 vertelde dat Clen de eerste 2 weken het beste werkt...

Zoals ik het nu in mijn hoofd heb ga ik voor de clenbuterol op 80mcg en de T3 op 75mcg. Vanuit daar kijk ik wel verder. Dennis heeft me een x een artikel (of site???) over T3 en Clen gemaild. Daar stond in dat T3 met Clen als een hoogoven werkt en het vet weg smelt. Tevens stond erin dat door deze middelen de "grote" jongens het hele jaar droog stonden...

Ben erg benieuwd dus...
Ik neem alles in 1x in op de nuchtere maag en bevalt tot nu toe prima. Maar ben nog te kort bezig om er iets van te zeggen...

hmmm en ze brengen jacky alweer op een idee hahaha ;dus jp weer bezig nu ??

hmmm en ze brengen jacky alweer op een idee hahaha ;dus jp weer bezig nu ??

Ja afgelopen donderdag de eerste shot erin gehad. Zondag de 2de:D
t*ring ik zie nu al naar 4 dagen dat ik strakker word. Ben al bijna 2 kilo kwijt maar hoop niet dat de kilo's er zo snel af blijven vliegen. Neem aan dat de aas die klap wel gaat opvangen want zet er toch nog 2gram aas naast.
Vanaf vandaag gaat de Clen erin!!!

Een directer en heviger effect. Als het middel met voedsel verteerd moet worden kan het effect wat langzamer opkomen.

2007 boyz

so ? Dit is een sticky waar men nog lang niet over uitgepraat is ...

T3 en clen toch.

afgelopen periode tijdje t4 ingenomen bij ontbijt, effect viel me wat tegen..nu tijdje neem ik mn dosering 's nachts bij sanitaire stop...zweet als een otter en meer effect.
had thuis medisch compendium liggen, werd ook nadrukkelijk gesteld dat inname op lege maag dient te geschieden, onderstaand artikel impliceert hetzelfde (ervan uitgaande dat 'normale mensen' geen eiwit consumeren voor slapen gaan).

zie ook: Effects of Evening vs Morning Levothyroxine Intake
Trial Registration: isrctn.org Identifier:ISRCTN17436693 (NTR959).
Arch Intern Med. 2010;170(22):1996-2003

ook wel spannend: combi anavar en thyriods, veel over te vinden op pubmed:

RESULTS:
Oxandrolone improved lean body mass, bone mineral content and muscle strength compared with controls during treatment, P < 0.05. Serum IGF-1, T3 uptake, and FTI were significantly higher during drug treatment compared with controls, P < 0.05. Significant increases in height and weight with oxandrolone were observed after the end of treatment.

Ann Surg. 2005 Sep;242(3):384-9, discussion 390-1.
Metabolic and hormonal changes of severely burned children receiving long-term oxandrolone treatment.

• Like
Waarderingen: brwa
Terug
Naar boven