AndroidHealthClinic

Tabs kauwen??

RichardV

Colossal Veteran
Waardering
155
Heren,

ik heb een probleem al vanaf kinds af aan. Ik ben een gaylord wat betreft pillen.
Ik krijg dus geen tabs doorgeslikt.
Dit alles kan prettig zijn (pillen tijd lekekr overgeslagen), echter ook een nadeel. Mijn kuur bevat onder andere Proviron en nolva.
Kan ik hierop bijten en dan doorspoelen met water?
Of moet ie echt heel naar binnen?

Schijnt dat als je ze anaal neemt dat ze dan beter worden opgenomen ;)

Bij mij zijn er al hele vials test ingegaan :D

Stuur maar op die shit!

Het zal vast kunnen, maar of het goed is voor je gebit is een tweede...

Maakt niet uit natuurlijk om ze door te bijten de opname zal alleen sneller zijn omdat het verpulverd is. Weet alleen niet of het zo lekker is maarja je zal toch je nakuurtje moeten doen.

gewoon verpulveren en dan opdrinken die zooi..
of gooi ze even in een glaasje water die meeste lossen dan zo op . slik weg...

dan mag je erg blij zijn dat je geen clomid in je kuur hebt zitten, jeez wat een vreselijk gore tabs zijn dat zeg!

precies..de meeste dure HG tabs zijn bewerkt met een speciaal laagje ivm de opname etc, maar volgens mij had je UG tabs en dat is egwoon werkstof met een vulmiddel als bvb zetmeel bro..

snap niet dat je bij zulke kleine tabjes moeite hebt ik slik ze alle 4 tegelijkertijd in...

ze zijn amper 3 a 4 mm groot en 1mm dik

Gewoon je keel ontspannen alsof je deepthroat doet.

Afhankelijk van de soort tablet/capsule wel ja.

Enteric coated shit zal sowieso in z'n geheel naar binnen moeten. Bepaalde zaken kunnen niet tegen maagzuur en zijn in een omhulsel verpakt dat het maagzuur overleeft. 'time released' pleur zal ook niet meer zo time released zijn. Maar in hoeverre dat TR werkt of nut heeft weet ik niet...
Veel spul kan je echter prima malen, met een vijzeltje speciaal voor pillen. Zul je denk ik even voor naar de apotheek moeten. In de verpleeg- en verzorgingswereld worden ze ook veel gebruikt. Slikprobleem? Vijzelen en met een hap vla is het zo weg, hopla!

Ik zou zeker NIET gaan kauwen als ik jou was. Als je nu twijfelend met een pot visoliecapsules naast je zit: DON'T :D

"Wegspoelen" in de vanillevla doet ook wonderen, net als bollino vla met chocoladeballetjes :cool:

:roflol: Wel grappig te horen dat dan zo'n ultragrote kerel moeite heeft met pilletjes die het formaat van een "bruine" m&m nog niet haalt hahaha

• Topic Starter Topic Starter
"Wegspoelen" in de vanillevla doet ook wonderen, net als bollino vla met chocoladeballetjes :cool:

:roflol: Wel grappig te horen dat dan zo'n ultragrote kerel moeite heeft met pilletjes die het formaat van een "bruine" m&m nog niet haalt hahaha

Niet grappig. Geef me een halve frikandel en slik hem door hoor.
Echter k*t pillen kan ik niet. Is iets geestelijks.
Heb wel eens bij mijn 1e hap macaroni een tab genomen.
Toen het hele bord opgegeten.
Ik ga op de bank zitten, heb ik ineens weer die tab in mijn mond:o
Is zo bizar bij mij.:(

Laat je vrouw de tabs in het eten verwerken :p

Macaroni met een dianabol sausje !!!

yep gewoon oplossen in water... werkt perfect

eet jij borden? :eek:

:roflol:

Terug
Naar boven