Fitness Seller

Taliban verovert Afghanistan

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Maakt me geen f**k uit al zijn ze paars
tenor (3) (5).gif

De 45-jarige Wahed Qaraman werd uit zijn huis gehaald door Talibanstrijders die zijn benen en armen braken, hem vervolgens in het rechterbeen schoten, zijn haren uittrokken en in zijn gezicht sloegen met een stomp voorwerp.

Op familiefeesten zijn het best aardige jongens.

Hoe kunnen daar nog zo'n 700 nederlanders op bezoek zijn bij familie ?
Maakt mij ook niet uit eigenlijk. Maar het bewijst wel dat het een veilig land is. Dan kunnen ze dus allemaal terug.

Eh. Volgens mij zijn tienduizenden op de vlucht geslagen. Hoe bedoel je veilig om terug te keren.
Er is nu weer een nieuwe regering.
Allemaal terug en helpen opbouwen.
Zo zouden wij nederlanders dat ook doen.
En hier doen ze toch niks.
Ze passen zich daar maar aan.

die waren altijd al op zoek naar de golden ticket naar europa waarschijnlijk .. Er is daar geen ene moer aan de hand volgens mij.. Al die lui willen zo wonen daarom zetten ze hier hun cultuur voort.
proberen een volwassen cultuur op te voeden is zinloos en ergerlijk.. Al die ''weldoeners'' zouden zich moeten realiseren dat het idee van hulp is ontstaan uit superieur westers gedachtengoed naar deze volkeren toe.. Het zijn totaal andere mensen als wij europeanen.. Je doet hier niets aan.. Niet te veranderen!! Een vredige samenleving waarin alle culturen samen leven in harmonie is een leuk verdienmodel(ze spenderen immers geld(vaak uitkerings,crimineel geld) en op deze manier groeit de economie wel door..... Echter zouden onze westerse normen en waarde daar altijd onder moeten blijven lijden..

Kaag begint echt nare trekjes te krijgen. Boos worden en wijzen naar de Britten en de Fransen, omdat zij wel de verantwoordelijkheid namen door in stilte mensen te evacueren.

Hoe kunnen daar nog zo'n 700 nederlanders op bezoek zijn bij familie ?
Maakt mij ook niet uit eigenlijk. Maar het bewijst wel dat het een veilig land is. Dan kunnen ze dus allemaal terug.
Er is nu weer een nieuwe regering.
Allemaal terug en helpen opbouwen.
Zo zouden wij nederlanders dat ook doen.
En hier doen ze toch niks.
Ze passen zich daar maar aan.
Oké, Ron. Dank je

Terug
Naar boven