Fitness Seller

Taliban verovert Afghanistan

Ik heb nooit in zo'n wijk gewoond. Dat maak je er nu zelf van. Wel veel van meegekregen. Teveel.
Ooeh 'teveel meegekregen' en gelijk gevlucht :roflol: Dat over dat BANG zijn was dus een projectie van jouw kant.

Dat dikgedrukte werkt tot zover eigenlijk meer dan prima. De mensen waar ik om geef wonen ook niet in zulke omgevingen. Buiten dat interesseert het me oprecht geen ene reet meer wat er in de wereld gebeurd. Er zijn altijd zieke mensen, er gebeuren altijd zieke dingen, en dat wordt nooit beter. Deze mentaliteit werkt bijzonder bevrijdend, dan kan ik me lekker focussen op dingen waar ik wel invloed op heb.
Je er niks van aantrekken is tot daar aan toe maar je moedigt het dus ook aan. Lekkere morele integriteit man. Echt een sterke persoonlijkheid heb jij, totaal geen onderontwikkelde verantwoordelijkheid of ontwijkend gedrag.

Uiteraard onder het mom van niet racistisch willen zijn want je moet vanuit je veilige wijk wel deugen natuurlijk.

Dus eerst zit je zielig te doen dat je in zo'n gevaarlijke omgeving woont, maar nu ga je ineens stoer of interessant doen dat jouw omgeving "meer ghetto" is dan Gouda? Wat wil je nou?
Je vroeg of mijn familie in hun directe omgeving gevaar liep en het antwoord is overduidelijk ja. Dus ja meer ghetto en meer stoer dan jouw gehucht dat op papier ook heus wel bij de randstad hoort hoor. Dat betekend dus dat je met jouw naïeve betweterige instelling niet over de situatie van mijn familie moet gaan zitten lullen.

En dan ben je dus niet goed in statistiek als je dat verbindt aan huidskleur of afkomst.

Het heeft alles te maken met dat asielzoekers (en als gevolg zelfs generaties daarna) weinig kansen hebben. En dus relatief veel misdaden plegen.

Die kansen zijn laag omdat het systeem en integratiebeleid niet goed functioneert. Kritiek daarop is terecht. Nederlanders in vergelijkbare situaties gaan eveneens de fout in.
Als dit waar zou zijn, waren de Nederlanders wel over vertegenwoordigd in de criminaliteit.

Ooeh 'teveel meegekregen' en gelijk gevlucht :roflol: Dat over dat BANG zijn was dus een projectie van jouw kant.

Je er niks van aantrekken is tot daar aan toe maar je moedigt het dus ook aan. Lekkere morele integriteit man. Echt een sterke persoonlijkheid heb jij, totaal geen onderontwikkelde verantwoordelijkheid of ontwijkend gedrag.

Uiteraard onder het mom van niet racistisch willen zijn want je moet vanuit je veilige wijk wel deugen natuurlijk.

Je vroeg of mijn familie in hun directe omgeving gevaar liep en het antwoord is overduidelijk ja. Dus ja meer ghetto en meer stoer dan jouw gehucht dat op papier ook heus wel bij de randstad hoort hoor. Dat betekend dus dat je met jouw naïeve betweterige instelling niet over de situatie van mijn familie moet gaan zitten lullen.
Ik geef aan dat het me geen ene reet boeit als er asielzoekers naar Nederland komen en nu ga jij beweren dat ik zelf bang ben voor ze. Oke bro.

Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik het aanmoedig, maar zo kan ik het ook wel omdraaien als je wilt hoor:
Zolang jij in die omgeving woont zoek je het zelf op. Zolang jij daar woont vind je het eigenlijk allemaal niet zo erg als je zelf beweert.

Hoe lang wil je nog doorgaan met deze bullshit?

Merendeel Afghanen zit echt niet te wachten op de taliban. Khebbeen gevoel dat dit heel bloederig gaat worden.

Maarja, zou fucking dom zijn om eerst je wapens neer te leggen om vervolgens ongewapend een beetje boos te gaan lopen demonstreren.

Klopt, uit een onderzoek uit 2019 bleek dat zo'n 13% van de Afghaanse bevolking de taliban wil. De taliban is een Pakistaanse proxy en deze inval is gesteund door Iran, Pakistan, de Arabische landen en Rusland. Ongelooflijk hoe vaak ik de afgelopen dagen heb gelezen dat de bevolking achter de taliban zou staan

Ondertussen gaat dit slappe beleid maar door en worden de problemen groter.
Eens. Doorgaan op deze manier ben ik ook niet voor.
En vrijwel niet crimineel in land van herkomst omdat ze daar zoveel kansen krijgen?
Is dat zo? Volgens mij kun je dat moeilijk aantonen/vergelijken.
Of omdat ze daar wel passend gestraft worden? Als het hier zo kut is en thuis zoveel beter dan kunnen ze toch gewoon retour afzender?
Zou kunnen. Ik denk dat zij ook een andere verwachting hadden. We mogen hier ook wel strenger zijn.

Als dit waar zou zijn, waren de Nederlanders wel over vertegenwoordigd in de criminaliteit.
Je wilt zeggen dat asielzoekers het beter hebben dan de meeste Nederlanders?

Ik geef aan dat het me geen ene reet boeit als er asielzoekers naar Nederland komen en nu ga jij beweren dat ik zelf bang ben voor ze. Oke bro.
Jij beweerde dat anderen die wel bij ze leven en wel "last" (understatement) van ze hebben bang voor ze waren waar sloeg dat op dan?

Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik het aanmoedig, maar zo kan ik het ook wel omdraaien als je wilt hoor:
Je bagatelliseert het en zegt dat mensen er niet over moeten klagen, dat ze zich maar uit hun eigen woonplaatsen weg moeten laten pesten. Daarmee moedig je precies zulk beleid aan ja.

Zolang jij in die omgeving woont zoek je het zelf op. Zolang jij daar woont vind je het eigenlijk allemaal niet zo erg als je zelf beweert.
Wat zoek ik op ik ben er geboren pannekoek. Ik was hier voordat bruine mensen het kwamen verpesten. En ik heb de middelen niet om te vertrekken (ondanks opleiding), maar ik vroeg je toch waar ik dan heen kon met mijn hele familie. Gouda, blijkbaar. Hoe lang denk je dat dat veilig blijft?

Ik ga nu een uurtje wat anders doen daarna trainen waarbij ik tussen de sets wel weer verder kan reageren, rest van de dag heb ik ook niks te doen.

Jij beweerde dat anderen die wel bij ze leven en wel "last" (understatement) van ze hebben bang voor ze waren waar sloeg dat op dan?

Je bagatelliseert het en zegt dat mensen er niet over moeten klagen, dat ze zich maar uit hun eigen woonplaatsen weg moeten laten pesten. Daarmee moedig je precies zulk beleid aan ja.

Wat zoek ik op ik ben er geboren pannekoek. Ik was hier voordat bruine mensen het kwamen verpesten. En ik vroeg je toch waar ik dan heen kon met mijn hele familie. Gouda, blijkbaar. Hoe lang denk je dat dat veilig blijft?

Ik ga nu een uurtje wat anders doen daarna trainen waarbij ik tussen de sets wel weer verder kan reageren, rest van de dag heb ik ook niks te doen.
Ik beweerde dat driekwart van de bevolking bang is voor buitenlanders/asielzoekers terwijl ze er nooit een tegenkomen. Dat jij bij die ene kwart hoort is wat anders. Door goed te lezen had je deze misopvatting kunnen voorkomen.

Dat ik accepteer dat het niet beter gaat worden betekent niet dat ik het aanmoedig. Ik ben er gewoon gevoelloos voor geworden omdat er altijd wel wat gebeurt. Als ik me druk moet gaan maken om alle zieke dingen die er gebeuren in de wereld dan heb alleen maar mezelf ermee. Het schiet niet op. Negatieve spiraal.

Alhoewel je welkom bent in hartje Gouda heb ik nooit beweerd of geadviseerd dat je hier moet komen wonen. Je kunt twee dingen doen: verhuizen of klagen over de buitenlanders. Welke optie heeft de beste kans van slagen denk jij? Als je denkt dat "de bruine mensen" worden weggestuurd dan heb ik slecht nieuws voor je.

Probleem met Afghaanse vluchtelingen is dat ze uur een shithole komen. Niet/nauwelijks opgeleid en O wel dan alsnog hebben ze zulke andere en voor ons achterlijke normen en waarden dat het hier gewoonweg nauwelijks werkt.

Beetje als de Somaliërs en Eritreeers. Een heel groot deel daarvan zitten de bijstand qat te kauwen.

Ik gun ze allemaal een goed leven, maar niet in het zelfde land waar ik mijn dochters een veilige toekomst hoop te geven. Zelfde geldt voor allerlei illegale vluchtelingen of gelukszoekers. Individueel gun ik ze allemaal een goed leven, maar niet ten koste van dat van mij en belangrijker mijn familie. Zal wel egoïstisch zijn, maar dat ben ik dan maar.

Als ze niet in staat zijn in hun eigen land de boel fatsoenlijk in te richten, hun achterlijke religieshit eens te regelen wordt het nooit wat. Al bang je nog zoveel vluchtelingen op. Het enige wat er gebeurtenis dat we ons eigen land laten ontwrichten. Laten we nu eerst eens werk maken van het goed opvangen en mee laten doen van degenen die er al zijn ipv honderdduizenden aan nieuwe ellende binnenhalen.

Helemaal mee eens - maar het gaat niet gebeuren. Nu niet, nooit niet. Mijn reactie was gebaseerd op het feit dat @Raphie er een persoonlijk probleem van maakt terwijl hij er waarschijnlijk helemaal geen last van heeft.

Want je wordt in jouw directe omgeving overspoeld en omsingeld door asielzoekers die het hebben gemunt op je familie? Hoor je zelf niet hoe fucking retarded dat klinkt?

Ik heb er geen last van en zal er nooit direct last van krijgen.
Maar een alsmaar grotere groep allochtonen/moslims is vragen om problemen. Een partij als Denk is groeiende en niet ondenkbaar dat dit over 20-30 jaar wel wat te vertellen gaat krijgen.
Asielzoekers, hun kinderen en daar weer de kinderen van zullen zich nooit Nederlander gaan voelen.

Weet niet wat er zal gaan gebeuren als straks 25% hier Moslim is, wat een kwestie van tijd is. Wat ik wel weet is dat er heel veel wijken in steden zijn waar je je als kaaskop eigenlijk nooit meer kan en wil vertonen, en als homo of vrouw al helemaal niet. Ik kom er toch al niet, maar is "er maar niet komen dan" de oplossing en moet dit maar uitgebreid worden naar nog meer wijken en straks complete steden?

Ik maak me er tegenwoordig maar niet meer druk om. Zit mijn resterende 40 jaar wel prima uit vrijstaand in een Gelders dorp. Maar kan me voorstellen dat je bijzonder zuur bent als je altijd in de stad hebt gewoond en alles van dichtbij ziet veranderen en je een vreemdeling in eigen land geworden bent.

Ik heb maandag toevallig een Marokkaanse bruiloft voor mijn catering werk. Moet alleen een vrouw zien te regelen, mannen zijn niet welkom...

Laatst bewerkt:
Ik beweerde dat driekwart van de bevolking bang is voor buitenlanders/asielzoekers terwijl ze er nooit een tegenkomen. Dat jij bij die ene kwart hoort is wat anders. Door goed te lezen had je deze misopvatting kunnen voorkomen.
Nouja ik ben niet bang voor bruine mensen, maar wil wel over ze kunnen klagen.
Dat ik accepteer dat het niet beter gaat worden betekent niet dat ik het aanmoedig. Ik ben er gewoon gevoelloos voor geworden omdat er altijd wel wat gebeurt. Als ik me druk moet gaan maken om alle zieke dingen die er gebeuren in de wereld dan heb alleen maar mezelf ermee. Het schiet niet op. Negatieve spiraal.

Alhoewel je welkom bent in hartje Gouda heb ik nooit beweerd of geadviseerd dat je hier moet komen wonen. Je kunt twee dingen doen: verhuizen of klagen over de buitenlanders. Welke optie heeft de beste kans van slagen denk jij? Als je denkt dat "de bruine mensen" worden weggestuurd dan heb ik slecht nieuws voor je.
Verhuizen heeft ook geen zin ze zitten overal en anders komen ze er nog wel, of bij iemand om wie je geeft. Het allemaal maar laten gebeuren lost ook niks op. Waarom zouden we er samen niet wat aan kunnen doen? Tuig opruimen, en niet nog meer lui importeren die niks van hun eigen land kunnen maken.

Ik snap het punt wat je probeert te maken, echter kies ik er zelf voor om de focus niet op huidskleur of afkomst te leggen. Dat is namelijk niet relevant aan de oorzaak waarom dit gebeurt. Jij kiest ervoor om de focus daar wel op te leggen, en alhoewel je daar alleen maar jezelf mee hebt, moet je dat zelf weten.

Ik ken net zo veel blanke tyfusratten als buitenlandse tyfusratten, en ik ken net zoveel buitenlandse oprechte mensen als Nederlandse oprechte mensen.

Hoe meer je je erop focust hoe meer het je zal irriteren.,

Maar je bent het er mee eens dat het in de voornamelijk mocro wijken in Gouda een bende is.
Wonen daar enkel mocro's dan, of kansarmen van vooral allochtone afkomst? Waar zullen de nieuwe asielzoekers uiteindelijk terecht gaan komen, in deze kansarme wijken misschien? Ik acht de kans groot dat de rotzooi zich onder deze club voortzet, of doen enkel de Marokkanen dit en houdt het opeens op bij een bepaalde nationaliteit? Ras maakt misschien geen donder uit, maar kansarme mensen met een totaal andere cultuur in een wijk zetten gaat 'm niet worden, nietwaar?

Mensen die opgegroeid zijn in volkswijken moeten (zonder genoeg geld) maar weg gaan (vluchten misschien een beter woord) want doen ze dat niet dan moeten ze niet zeiken en zoeken ze het zelf op, is dit niet een beetje de boel omdraaien? Lekker makkelijk als je weet dat ze toch niet naast jou komen wonen. Als iedereen zo denkt krijg je straks een hypocriet links kabinet...ooh

Ik heb ook geen last van pedofielen want heb geen kinderen, dus laat ze maar komen! Wie zijn kinderen in de buurt bij een pedo laat wonen zoekt het trouwens zelf op.

• Topic Starter Topic Starter
Vluchten voor vluchtelingen?
Ironisch

Mensen die opgegroeid zijn in volkswijken moeten (zonder genoeg geld) maar weg gaan (vluchten misschien een beter woord) want doen ze dat niet dan moeten ze niet zeiken en zoeken ze het zelf op, is dit niet een beetje de boel omdraaien? Lekker makkelijk als je weet dat ze toch niet naast jou komen wonen. Als iedereen zo denkt krijg je straks een hypocriet links kabinet...ooh
Ik zeg letterlijk dat ik het expres omdraai net zoals de situatie naar mij omgedraaid werd.

Maar je bent het er mee eens dat het in de voornamelijk mocro wijken in Gouda een bende is.
Wonen daar enkel mocro's dan, of kansarmen van vooral allochtone afkomst? Waar zullen de nieuwe asielzoekers uiteindelijk terecht gaan komen, in deze kansarme wijken misschien? Ik acht de kans groot dat de rotzooi zich onder deze club voortzet, of doen enkel de Marokkanen dit en houdt het opeens op bij een bepaalde nationaliteit? Ras maakt misschien geen donder uit, maar kansarme mensen met een totaal andere cultuur in een wijk zetten gaat 'm niet worden, nietwaar?
Het is een bende, dat heb ik ook letterlijk gezegd. En het zijn inderdaad voor 90% mocro’s, waarvan ze allemaal hier geboren zijn. Er is geen plek om ze “terug te sturen”. Het is een typische situatie van waar je mee omgaat wordt je mee besmet.

Ik heb ook nooit gezegd “haal die Afghanen maar lekker hierheen”. Ik heb alleen gezegd dat het me niet boeit en het niet eens was met Raphie z’n retarted uitspraken.

Terug
Naar boven