XXL Nutrition

Taliban verovert Afghanistan

• Topic Starter Topic Starter
Nee, alle autochtonen mensen uit volkswijken zijn loop der jaren heel toevallig verder gaan kijken naar woningen met een andere stijl. Had vast niks met allochtonen te maken ;)
Die vertrekken naar dure wijken met mooie 2onder1kap woningen, waar ze 's avonds genieten van een pizza en een wijntje.

White privilege!

Het is een bende, dat heb ik ook letterlijk gezegd. En het zijn inderdaad voor 90% mocro’s, waarvan ze allemaal hier geboren zijn. Er is geen plek om ze “terug te sturen”. Het is een typische situatie van waar je mee omgaat wordt je mee besmet.

Ik heb ook nooit gezegd “haal die Afghanen maar lekker hierheen”. Ik heb alleen gezegd dat het me niet boeit en het niet eens was met Raphie z’n retarted uitspraken.

Het boeit mij geen reet is misschien wel een betere instelling voor jezelf, die probeer ik ook te volgen.
Al gaat alles wel sneller naar de klote als iedereen zo denkt en geen mening meer heeft.
Ik zal ook tegen klimaatpropaganda zijn en blijven, al heb ik mijn warmtepomp en zonnepanelen al braaf dus noodgedwongen. Vaccin idem.

Het boeit mij geen reet is misschien wel een betere instelling voor jezelf, die probeer ik ook te volgen.
Al gaat alles wel sneller naar de klote als iedereen zo denkt en geen mening meer heeft.
Ik zal ook tegen klimaatpropaganda zijn en blijven, al heb ik mijn warmtepomp en zonnepanelen al braaf dus noodgedwongen. Vaccin idem.
Wat hebben onze meningen ons tot nu toe opgeleverd? En die van onze ouders? Grootouders?

Wat hebben onze meningen ons tot nu toe opgeleverd? En die van onze ouders? Grootouders?
Legale prostitutie

Jimmy Fallon Dancing GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

En dan ben je dus niet goed in statistiek als je dat verbindt aan huidskleur of afkomst.

Het heeft alles te maken met dat asielzoekers (en als gevolg zelfs generaties daarna) weinig kansen hebben. En dus relatief veel misdaden plegen.

Die kansen zijn laag omdat het systeem en integratiebeleid niet goed functioneert. Kritiek daarop is terecht. Nederlanders in vergelijkbare situaties gaan eveneens de fout in.

Gaat niet alleen om gepleegde strafbare feiten.

Het totaal niet meedoen met de samenleving, alleen in eigen bubbel leven, mogen geen Nederlandse partner hebben, taal niet machtig zijn, vrouwenhaat, homohaat, kinderen (jongens) met bijzonder weinig respect voor leraren, onze feestdagen als aanstootgevend ervaren etc.

Je hoeft geen haring te gaan happen en mag best juichen als Turkije scoort maar iedereen begrijpt dat er wel een soort basis moet zijn die er bij lange na niet is.

Laatst bewerkt:

Fortuyn en Wilders waren laatste 20 jaar bijna de grootste partijen geweest. 30 jaar te laat, maar goed de toekomstige generaties zullen de vruchten vast gaan plukken van onze verrijking.

Je wilt zeggen dat asielzoekers het beter hebben dan de meeste Nederlanders?
Of je bent zelf een werkschuwe asielzoeker of een Nederlander met waanideeën vanwege gebrek aan maatschappelijke betrokkenheid.

Armoede is een reden om te gaan werken. En vervolgens een betere baan te vinden. Er zijn namelijk meer banen dan werkzoekenden.

Criminaliteit is een kansloze wijze om te integreren en je kinderen een goede toekomst te geven.

Of je bent zelf een werkschuwe asielzoeker of een Nederlander met waanideeën vanwege gebrek aan maatschappelijke betrokkenheid.

Armoede is een reden om te gaan werken. En vervolgens een betere baan te vinden. Er zijn namelijk meer banen dan werkzoekenden.

Criminaliteit is een kansloze wijze om te integreren en je kinderen een goede toekomst te geven.
Een bijstandsuitkering is een reden om lekker niet te gaan werken.

Onze grootouders hadden vandaag de dag totalitarisme in ieder geval wel herkent. Heeft ze wat gekost. En 75 jaar later gaan we gewoon weer lekker dezelfde kant op.

Daarnaast erger ik mij scheel aan het politieke gelul dat Afghanen voor Nederland hebben gewerkt.
Ze hebben mee geholpen met het opbouwen van Afghanistan en daar moeten ze ter plekke mee doorgaan.
Niet hier.
Laat ze allemaal daar, laat ze zelf vechten tegen de Taliban als ze er een probleem mee hebben.

Wij gaan toch ook niet vluchten voor Rutte en de VVD, we strijden er tegen :D

Trump heeft (weer) gelijk

Ik snap dit hele oorlogs-geleuter niet zo... Deze mensen WILLEN dit geloof op DEZE manier aanhangen.. Ze hebben nu eindelijk hun zin.. Toch? Of wouden sommige beweren dat de gemiddelde allochtoon hier niet deze regels aanhangt?

Terug
Naar boven