AndroidHealthClinic

Taliban verovert Afghanistan

Gelukkig dat China heel principieel weigert om zaken te doen met autoritaire regimes.

Hebben ze bij Fox weer de een of andere racist opgeduikeld om BLM en Afghanistan te duiden.

@chrisk had je gezien dat zowel CNN als de Washington Post een (wat ze zelf in alle andere gevallen een misogyne karaktermoord hadden genoemd) aanval hebben geopend op de "waardige vrouw" ?
Gaslighting is de beschuldiging, toen zij het zelf vol in de TDS zaten was het natuurlijk niet erg.

@chrisk had je gezien dat zowel CNN als de Washington Post een (wat ze zelf in alle andere gevallen een misogyne karaktermoord hadden genoemd) aanval hebben geopend op de "waardige vrouw" ?
Gaslighting is de beschuldiging, toen zij het zelf vol in de TDS zaten was het natuurlijk niet erg.
Wie? Wat? Ik kijk alleen de hele dag Fox en baseer daar mijn politieke opinie op.

Een meisje dat vrolijk haar toekomst tegemoet huppelt op het tarmac van Melsbroek: zo ziet puur geluk eruit na een ontsnapping uit de hel van Afghanistan. De Twittergemeenschap roept alvast op om hier de persfoto van het jaar van te maken.

1629970276880.png

Wie is de Twittergemeenschap?

Er moet toch wel iets interessanters te vinden zijn dan laffe ouders die hun thuisland verlaten omdat ze niet durven te vechten?

Wie is de Twittergemeenschap?

Er moet toch wel iets interessanters te vinden zijn dan laffe ouders die hun thuisland verlaten omdat ze niet durven te vechten?
Als hier een uitzichtloze oorlog/vervolging uitbrak vluchtte ik ook het land uit om mijn gezin te beschermen. Ik denk niet dat het iets lafs is maar iets heel menselijk.

Als hier een uitzichtloze oorlog/vervolging uitbrak vluchtte ik ook het land uit om mijn gezin te beschermen. Ik denk niet dat het iets lafs is maar iets heel menselijk.
Ze hebben het niet eens geprobeerd, het verzet in NL in 40-45 gaf nog meer weerstand dan de bevolking in Afghanistan met de hulp van de USA.

Misschien eens wat minder aandacht naar die paar zielige afghanen en eens de echte problemen van de wereld laten zien. Misschien is dat wel een persfoto van het jaar waard.
1234.JPG

Wat lul je nou? Nederland capituleerde na 4 dagen.

Ik denk dat we sowieso niet moeten overschatten hoe goed de Afghanen werden opgeleid door de NATO. :o

Wat lul je nou? Nederland capituleerde na 4 dagen.

Ik denk dat we sowieso niet moeten overschatten hoe goed de Afghanen werden opgeleid door de NATO. :o
De helft van de mannen uit oost nederland werkte toen al in duitsland of voor duitsland. Die oorlog en de armoede, begon al veel eerder. In den haag hadden ze dat pas door in 1940
Zo geweldig was het toen niet in nederland.

Ik ben als eerste weg lmao
Met het beleid hier ben ik niet van plan ook maar een zweetdruppel moeite te doen om iets hier te verdedigen :p

Dan hadden ze inderdaad naar die provincie moeten vluchten en gaan helpen ipv op het vliegtuig stappen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een onzin wordt hier verkondigd. Nederlanders hebben tijdens de tweede werelroorlog meerdere jaren gevochten tegen de vijand.

aan het oostfront
:trollface:

Deze explosie stond al in de agenda, van de amerikanen.
Anders hebben ze geen goede reden om er voor de 31ste een stop op te zetten.

Terug
Naar boven