Fitness Seller

Taliban verovert Afghanistan

Ja, maar daarom hoeven we daar nog niet aan toe te geven.
In het leven heb je actieven, mensen die bijdragen en zorgen dat de niet actieven (mensen die alleen hun hand op houden, alles in hun schoot geworpen krijgen.)
Daarom is rechts beter wie betaalt pepaalt en wie z’n hand op houdt moet ook gaan bijdragen en tot die tijd gewoon z’n mond houden.

Ja, maar daarom hoeven we daar nog niet aan toe te geven.
In het leven heb je actieven, mensen die bijdragen en zorgen dat de mensen die alleen hun hand op houden, alles in hun schoot geworpen krijgen.
Daarom is rechts beter wie betaalt pepaalt en wie z’n hand op houdt moet ook gaan bijdragen en tot die tijd gewoon z’n mond houden.
Komop man, jij hebt toch zelf een gezin? Als ze de buurvrouw haar 15jarige kinderen het huis uit komen slepen om uit te buiten
ben jij de eerste die op een vliegtuig springt om die van jou te beschermen, en ik ook.

We praten over 2 verschillende zaken: wat je doet voor je gezin en of je als westen daar dan maar “ruimhartig” aan toe moet geven.

Meer als de helft van mijn salaris iedere maand inleveren, zodat de niet actieven iedere maand gratis geld op hun rekening kunnen krijgen.
lijkt me al meer als voldoende. Wat gaan de mensen die niet actief zijn doen, behalve verontwaardigd zijn en nog meer Sinterklaas willen spelen met andermans centen.

Meer als de helft van mijn salaris iedere maand inleveren, zodat de niet actieven iedere maand gratis geld op hun rekening kunnen krijgen.
Dus iedere Afghaan die nu naar Nederland vlucht gaat op jouw kap leven? Mag ik er dan van uit gaan dat iedere Nederlander die hier in Achel woont op mijn kap leeft? Of kunnen we er een beetje redelijk over nadenken en tot te conclusie komen dat er vast wel profiteurs tussen zitten, zoals ook bij de Belgen en Nederlanders maar dat over het algemeen de meerderheid met goede bedoelingen komt?

+net alsof je je helft van je salaris opoffert aan ”vreemdelingen”, komop man

Moeten het volledig benoemen zoals het is, 99,9 van ons zouden zonder verpinken juist hetzelfde doen. Iedereen wilt een goed gelukkig leven.
Dan wordt het nog druk hier.

Wat is er mis met Dubai of elders in de regio? Past die cultuur en al dat zand buiten niet beter bij ze?

Dus iedere Afghaan die nu naar Nederland vlucht gaat op jouw kap leven? Mag ik er dan van uit gaan dat iedere Nederlander die hier in Achel woont op mijn kap leeft? Of kunnen we er een beetje redelijk over nadenken en tot te conclusie komen dat er vast wel profiteurs tussen zitten, zoals ook bij de Belgen en Nederlanders maar dat over het algemeen de meerderheid met goede bedoelingen komt?

+net alsof je je helft van je salaris opoffert aan ”vreemdelingen”, komop man
Afganen, Somaliers, Siriers, Nederlandse luie fl**kers, het is een mixed bag, maar ze vreten allemaal uit dezelfde ruif.
Géén kwaad woord over degenen die hier wat moois opbouwen en bijdragen. Dat is mooi. Probleem is dat de meeste, net als de Nederlandse UWV abonnees daar geen zin in hebben. Daarom ook de term actieven/niet actieven.

• Topic Starter Topic Starter
Dan wordt het nog druk hier.

Wat is er mis met Dubai of elders in de regio? Past die cultuur en al dat zand buiten niet beter bij ze?
Dubai heeft geen sociaalstelsel waar je gratis kan leven. Waarom denk je dat al die 'vluchtelingen' doorreizen wanneer ze veilig Italië of Griekenland bereiken.

Laatst bewerkt:
Afganen, Somaliers, Siriers, Nederlandse luie fl**kers, het is een mixed bag, maar ze vreten allemaal uit dezelfde ruif.
Géén kwaad woord over degenen die hier wat moois opbouwen en bijdragen. Dat is mooi. Probleem is dat de meeste, net als de Nederlandse UWV abonnees daar geen zin in hebben. Daarom ook de term actieven/niet actieven.
Ik ben ook niet voor algemene opvang hoor, maar iedereen over 1 kan scheren is ook niet juist

Dáár gaat het niet om, wanneer kind arriveert, valt er weer wat te herenigen. We moeten het gewoon benoemen zoals het is, het zijn nagenoeg ALLEMAAL economische opportunisten. En het rode/groene bastion glijdt hier van quota geilheid faliekant van hun stoel af.
Wat een gelul. Je hebt geen idee wat daar gebeurt.

Wat een gelul. Je hebt geen idee wat daar gebeurt.
Er zijn genoeg Afghaanse 'vluchtelingen' die daar gewoon op vakantie waren en vervolgens vast kwamen te zitten.

Als je vlucht vanuit de oorlog naar Nederland, om vervolgens na een paar jaar weer op vakantie te gaan naar Afghanistan, dan verdien je het in mijn optiek om achter te blijven.

Ze zouden tevens bij hen allemaal per direct alle sociale steun moeten stopzetten.

Ksnap überhaupt niet waarom we al die laag IQ inteelt mofo's naar Nederland moeten halen. Enige wat je doet is conflict importeren

Moet het ze nageven; die Afghanen/taliban dudes zijn wel ekte strijders. Rusland, Amerika, Navo. Ze bijten allemaal de tanden stuk op die gasten. Het is nou ook niet zo dat die gasten met super geavanceerd spul rondlopen.

Terug
Naar boven