Was het zover gezocht van mij dst je de grap maar ging uitleggen, dank.
Je zei het zelf.
Pfff, ik zit geloof ik nog erger dan normaal op een andere frequentie dan de rest van het forum.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het zover gezocht van mij dst je de grap maar ging uitleggen, dank.
Pfff, ik zit geloof ik nog erger dan normaal op een andere frequentie dan de rest van het forum.
Vaak maken ze het onklaar, gewoon kapot maken /vernietigen vaak. Maar volgens mij hadden ze nu veel materiaal aan het Afghaanse leger gedoneerd, die maar liefst 0 weerstand boden.Vroeger was het argument dat alles terug schepen duurder was dan nieuwe zooi kopen. Al heb ik mijn twijfels in dit geval. 🙈
Ja best wel gek aangezien het leger het daar voor het zeggen heeftVaak maken ze het onklaar, gewoon kapot maken /vernietigen vaak. Maar volgens mij hadden ze nu veel materiaal aan het Afghaanse leger gedoneerd, die maar liefst 0 weerstand boden.
Naar ik begrepen heb waren de successen van ANA te danken aan het gebruik air support en intelligence, met het wegvallen van de nog zeer beperkte Amerikaanse aanwezigheid was dat afgelopen.Vaak maken ze het onklaar, gewoon kapot maken /vernietigen vaak. Maar volgens mij hadden ze nu veel materiaal aan het Afghaanse leger gedoneerd, die maar liefst 0 weerstand boden.
Wil wel een Blackhawk redden, kun jij die een beetje draaiende houden? Ik heb veel games met helikopters erin gespeeld dus ik vlieg wel.Vaak maken ze het onklaar, gewoon kapot maken /vernietigen vaak. Maar volgens mij hadden ze nu veel materiaal aan het Afghaanse leger gedoneerd, die maar liefst 0 weerstand boden.
Die foto, waarop ze die andere foto nadoen!Als er nu een burgeroorlog uitbreekt is iedereen tenminste wel goed bewapend.
Taliban strijders die in hutjes wonen zonder stromend water, maar nu wel COD Modern Warfare kunnen larpen met fucking nightvision goggles. Wat een f**k-up![]()
Die foto, waarop ze die andere foto nadoen!
Of deze:
Chinese state media mocked the US withdrawal from Afghanistan, saying the Taliban takeover was “smoother than the presidential transition in the United States.”
Zelfs Erik Mouthaan maakte zich al wat zorgen.Deze plaatjes ga je dus zeker terugzien volgend jaar tijdens de mid-terms en in 2024. Zo maken ze het de Reps wel erg makkelijk.
Nee, je bedoelt blijf weg uit AfganistanZoon, ik zal jou dit één keer zeggen. Blijf weg van meth.
Mag ik vragen wat jou achtergrond is en welke slachtoffers er door slecht materieel zijn gevallen?Nee, je bedoelt blijf weg uit Afganistan
Wij hebben niks te zoeken daar, we hebben het verschil niet gemaakt, we hebben slachtoffers gehad (het merendeel hebben we onszelf aangedaan met slecht materieel, oefen ongelukken en meer ongemak en dan een paar bermbommen) die paar waterputten en bruggen hebben het verschil ook niet gemaakt.
de jumping jacks hierboven ook niet Wat een clusterfuck….
Hij doelt denk ik op die mortiergranaten die niet meer goed waren en ontploften tijdens een training. Was nog onder leiding van die duckface.Mag ik vragen wat jou achtergrond is en welke slachtoffers er door slecht materieel zijn gevallen?
Investering?Als het uiteindelijk de handel stimuleert, mag je het toch een investering noemen? Al klinkt bescherming tegen de Khorasan beter.
Precies, laten we het over het “paf paf” moeten roepen verder maar niet meer hebben. …Hij doelt denk ik op die mortiergranaten die niet meer goed waren en ontploften tijdens een training. Was nog onder leiding van die duckface.
Dat was toch in Mali met onze MILFDef?Hij doelt denk ik op die mortiergranaten die niet meer goed waren en ontploften tijdens een training. Was nog onder leiding van die duckface.
Investering?
Alsof je een flatgebouw bouwt om hem vervolgens in de fik te steken.
Pinda pindaPrecies, laten we het over het “paf paf” moeten roepen verder maar niet meer hebben. …