Fitness Seller

tattoo's

Dit is hem:
89qu338.jpg

Hij is echt vet! :cool:

Waarom zou je in hemelsnaam Sanca op je arm laten tattooeren?:D

@ Goshtrider ... Met de boobs gaat het heel goed ... ook leuke picas van .
Maar dan word het weer zon real life soap op dbb ... khou het lekker chill

Deze kreeg ik laatst van iemand opgestuurd, vond hem wel vet :

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb er een op mijn penis: Zokko. Als ik dan een stijve heb staat er: Zonnige groeten uit Marokko. Ik hoorde overigens ook dat sanca een tractor heeft op zijn dingeling, het is toch maar om in de stront te rijden.

:roflol: waarschijnlijk de twee oudste moppen die er zijn:D.

OT: persoonlijk vind ik maori en pacific tatoeages heel mooi of sierletters en chinese tekens, zonnetjes, sterretjes etc... vind ik ook wel nice, maar ik zou het zelf nooit laten zetten. Ik heb op mijn laptop nog een mooie tribal staan (echt nice), maar ik heb nog geen foto's geupload, iemand zin?

Ik heb er een op mijn penis: Zokko. Als ik dan een stijve heb staat er: Zonnige groeten uit Marokko. Ik hoorde overigens ook dat sanca een tractor heeft op zijn dingeling, het is toch maar om in de stront te rijden.

OT: persoonlijk vind ik maori en pacific tatoeages heel mooi of sierletters en chinese tekens, zonnetjes, sterretjes etc... vind ik ook wel nice, maar ik zou het zelf nooit laten zetten. Ik heb op mijn laptop nog een mooie tribal staan (echt nice), maar ik heb nog geen foto's geupload, iemand zin?
Waarom niet?

Die hechtingen en open stukken vlees lijken trouwens een soort trend te worden, opzich wel vet maar ik zou het nooit laten tattooeren.

Nog een paar voorbeelden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er zijn ook mensen die laten hun hele arm tattooeren alsof er geen huid overheen zit en je direct de spieren kan zien.

7xn1g9j.jpg

6t4j3gl.jpg

:roflol: :roflol: :roflol:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik blijf deze mooi vinden , misschien als ooit die boot met euro`s deze kant op komt ...

Terug
Naar boven