- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind bijna geen een tribal mooi. Heb er genoeg gezien.
Ik zou 'em wat vrouwelijker laten maken, bloemen, kleuren, etc. Tattoo's zijn vaak mooier bij vrouwen, ook al is de tattoo misschien niet heel erg mooi. Tattoo komt beter tot z'n recht denk ik.OK, wat vind je van deze?
http://www.picoodle.com/view.php?img=/5/11/9/f_mooietattoom_f1494ba.jpg&srv=img36
Voor de duidelijkheid: deze HEB ik niet maar vind 'm wel cool... Wil 'm wel laten zetten, maar iets origineler/uitgebreider eigenlijk...

Wat ik heel mooie inspiratie voor tattoos vind: H R Giger (de ontwerper van Alien).
Ik vind hem echt de vader van bio-mechanic art.
Als ik ooit een tattoo zou nemen dan iets in die richting.
HR Giger - The Official Website
![]()
Ik zou 'em wat vrouwelijker laten maken, bloemen, kleuren, etc. Tattoo's zijn vaak mooier bij vrouwen, ook al is de tattoo misschien niet heel erg mooi. Tattoo komt beter tot z'n recht denk ik.![]()
Ik vind hem mooi, ik heb hem dus niet!

Voorbeeld van een tribal die opzich wel vet is, een van de weinige:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tinypic.net: The Leading Stock Photography Site on the Net
Klikken op de knop Bladeren...
Je selecteert het bestand in een map
Je drukt op OK
Je wacht even
Je kopieert de link met de tags [Afbeelding niet meer beschikbaar] en plakt het in het antwoord kader op DBB
Ik vind bijna geen een tribal mooi. Heb er genoeg gezien.

Iedere tattoo artist zal een tribal zetten, een degelijk tribal krijg je ook niet voor 100 Euro of je houdt van fabriekswerk.
Pijn, niet echt ben zelfs in slaap gevallen.
Ik heb het nagevraagd, als je die biomechanical, als 1/2 sleeve, in h'sum wilt laten doen kost ie 700-900.goede tattooeurs zetten vaak geen tribals?
dude jij lult echt wel uit je nek hé.
tribals worden nog net zoveel gezet als 5 jaar geleden.
denk jij dat een tatooeur zal zeggen nee ik zet die tribal niet omdat ik hem niet "in " vind?
je mag je 1000 euro houden?
jeeezes
Girly is niets ergs aan.Flowergrrl zei:Vrouwelijker? Bloemen? Nou nee. :S Is me een beetje te girly.
Hoeven niet gigantische tulpen of wat dan ook te zijn, maar die in een soort rozenstruik-achtige kleur ziet er best mooi uit.Zeer vet die sterren! Heb ik zelf ook aan zitten denken maar helaas zie je het voort te vaak dus vind het niet zo origineel meer![Afbeelding niet meer beschikbaar]
En op mijn andere schouder het chinese teken voor "de waarheid"
Wat ik heel mooie inspiratie voor tattoos vind: H R Giger (de ontwerper van Alien).
Ik vind hem echt de vader van bio-mechanic art.
Als ik ooit een tattoo zou nemen dan iets in die richting.
HR Giger - The Official Website
Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 857x500 en 97KB.
Zou je zoiets al redden met 350,- euro? En welke shop zou dit op je arm kunnen zetten? Of ik zet hem op mijn bovenrug.
Is wel een redelijke dure tattooshop maar dat mag ook wel voor wat je ervoor terug krijgt. Check al die details en lijnen..Ik heb het nagevraagd, als je die biomechanical als 1/2 sleeve, in h'sum wilt laten doen kost ie 700-900.