AndroidHealthClinic

tattoo's

Voorbeeld van een tribal die opzich wel vet is, een van de weinige: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

OK, wat vind je van deze?

http://www.picoodle.com/view.php?img=/5/11/9/f_mooietattoom_f1494ba.jpg&srv=img36

Voor de duidelijkheid: deze HEB ik niet maar vind 'm wel cool... Wil 'm wel laten zetten, maar iets origineler/uitgebreider eigenlijk...
Ik zou 'em wat vrouwelijker laten maken, bloemen, kleuren, etc. Tattoo's zijn vaak mooier bij vrouwen, ook al is de tattoo misschien niet heel erg mooi. Tattoo komt beter tot z'n recht denk ik.:D

Wat ik heel mooie inspiratie voor tattoos vind: H R Giger (de ontwerper van Alien).
Ik vind hem echt de vader van bio-mechanic art.
Als ik ooit een tattoo zou nemen dan iets in die richting.

HR Giger - The Official Website

spell1_40.jpg

Die zijn zeker vet, zit er ook al tijden over te twijfelen om zoiets te nemen. Maar waar heb je in NL iemand die zoiets kan zetten?

Ik zou 'em wat vrouwelijker laten maken, bloemen, kleuren, etc. Tattoo's zijn vaak mooier bij vrouwen, ook al is de tattoo misschien niet heel erg mooi. Tattoo komt beter tot z'n recht denk ik.:D

Vrouwelijker? Bloemen? Nou nee. :S Is me een beetje te girly.

Dit vind ik leuk voor een mooie vrouw, alleen moet je wel tekens zetten waarvan je de betekenis begrijpt.
Niet dat je wordt uitgelachen omdat er "stoephoer" of zoiets staat.

DSCN111.jpg

Hier staat dus: Foe Yong Hai met bami afhalen om 21u...

Dat is een gerecht wat je nooit meer vergeet...

Iedere tattoo artist zal een tribal zetten, een degelijk tribal krijg je ook niet voor 100 Euro of je houdt van fabriekswerk ;) .

Pijn, niet echt ben zelfs in slaap gevallen :D .

Ik heb de tattoo's van de Undertaker altijd cool gevonden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

undertaker.jpg

Ze zijn met de tijd al wel wat vervaagd...

Deze is lachen:

Ik wil waarschijnlijk iets laten tatoeren in hierogliefen. Weet alleen nog niet precies waar en wat..

En op mijn andere schouder het chinese teken voor "de waarheid"

Iedere tattoo artist zal een tribal zetten, een degelijk tribal krijg je ook niet voor 100 Euro of je houdt van fabriekswerk ;) .

Pijn, niet echt ben zelfs in slaap gevallen :D .

den ene heeft pijn bij het tattooeren de andere niet heb dat altijd raar gevonden.
ik wou dat ik in je plaats was want de mijne hebben allemaal serieues pijn gedaan

goede tattooeurs zetten vaak geen tribals?
dude jij lult echt wel uit je nek hé.
tribals worden nog net zoveel gezet als 5 jaar geleden.
denk jij dat een tatooeur zal zeggen nee ik zet die tribal niet omdat ik hem niet "in " vind?
je mag je 1000 euro houden?
jeeezes
Ik heb het nagevraagd, als je die biomechanical, als 1/2 sleeve, in h'sum wilt laten doen kost ie 700-900.

Flowergrrl zei:
Vrouwelijker? Bloemen? Nou nee. :S Is me een beetje te girly.
Girly is niets ergs aan.:D Hoeven niet gigantische tulpen of wat dan ook te zijn, maar die in een soort rozenstruik-achtige kleur ziet er best mooi uit.

En op mijn andere schouder het chinese teken voor "de waarheid"
Zeer vet die sterren! Heb ik zelf ook aan zitten denken maar helaas zie je het voort te vaak dus vind het niet zo origineel meer!

Wil nog wel een keer 1, onderarm vind ik het mooiste. Maar eerst een buff worden, op een dunne onderarm ziet het er niet uit.

Wat ik heel mooie inspiratie voor tattoos vind: H R Giger (de ontwerper van Alien).
Ik vind hem echt de vader van bio-mechanic art.
Als ik ooit een tattoo zou nemen dan iets in die richting.

HR Giger - The Official Website

Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 857x500 en 97KB.

Zou je zoiets al redden met 350,- euro? En welke shop zou dit op je arm kunnen zetten? Of ik zet hem op mijn bovenrug.

Terug
Naar boven