XXL Nutrition

tattoo's

Mooi, heel mooi!
Waar heb je die laten zetten?
Hoeveel sessies had je nodig?
En een onbescheiden vraag: wat kostte het?

1. Tattoo Elvis/Roeselare
2. Zo'n stuk of 8 sessies geloof 'k
3. €1500 aan €75 per uur

Ik heb olifantenvel, anderen komen er mss van af met €1300 voor een volle arm

Hier zijn mijn tattoos. Heb een klein beetje spijt van die japanse tekens aangezien ze toch niks bijzonders beteken en omdat het niet bepaald orgineel is. Maar die staan dr al vanaf toen ik 16 jaar . Ik wil nog wel verder met tattoëren , zo'n halve sleeve lijkt me wel wat.

rare.jpg

Laatst bewerkt:
Hier zijn mijn tattoos. Heb een klein beetje spijt van die japanse tekens aangezien ze toch niks bijzonders beteken en omdat het niet bepaald orgineel is. Maar die staan dr al vanaf toen ik 16 jaar . Ik wil nog wel verder met tattoëren , zo'n halve sleeve lijkt me wel wat.

rare.jpg
Die letters zo zijn idd beetje onorgineel maar je kan ze wel gruwelijk in een sleeve laten verwerken door bijvoorbeeld allemaal vlammen erom heen te doen. Of een draak erdoor te laten zigzaggen.

Die letters zo zijn idd beetje onorgineel maar je kan ze wel gruwelijk in een sleeve laten verwerken door bijvoorbeeld allemaal vlammen erom heen te doen. Of een draak erdoor te laten zigzaggen.

Goed idee, zat er zelf ook al aan te denken om die tekens te verwerken in een sleeve. Eerst maar eens even wat geld sparen :D Arme student he;)

Die moet je zeker laten verwerken in een (halve)-sleeve!

Ik ben aan het aftellen! nog 3 weekjes! :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]
de mijne,
ach ja mocht ik het over kebben doen, had ik voor een dikker motief gekozen, grotere maar minder lijnen.

rare.jpg

:eek: Shit man, maak toch op z'n minst je gezicht onherkenbaar als je 'n foto post. :o

De meeste tats vind ik zwaar knullig...

de barbed wire rond de bicep
barbed-wire-tattoo.jpg

de tribal rond de bicep
arm-band.jpg

de 12 in een dozijn (dragon) tribal
tattoo_arm_150.jpg

:rolleyes:

Ik vind die barbed wire wel cool... die andere 2 idd niks

Tribal en Celtic tribal is toch effe iets anders, er zijn best mooie tribals te vinden, helaas lopen er teveel mensen rond met hetzelfde motief.

Maar dan nog ieder zijn eigen ding ;) .

Terug
Naar boven