AndroidHealthClinic

tattoo's

den ene heeft pijn bij het tattooeren de andere niet heb dat altijd raar gevonden.
ik wou dat ik in je plaats was want de mijne hebben allemaal serieues pijn gedaan

Inderdaad, vooral op plaatsen waar het bot aan de oppervlakte komt (elleboog, borstbeen) en op zachte plaatsen (oksel, binnenkant pols, tepelhof,...).
Het hangt er ook van af wat voor type huid je hebt! Bij de ene dringt de inkt er gemakkelijk in, bij anderen moet er meerdere malen over dezelfde plaats worden gegaan, en laat nu net dit laatste nogal pijnlijk zijn. Een taaie huid hebben heeft zo ook z'n nadelen :sad:.

Detail van één van m'n "Gigers":

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inderdaad, vooral op plaatsen waar het bot aan de oppervlakte komt (elleboog, borstbeen) en op zachte plaatsen (oksel, binnenkant pols, tepelhof,...).
Het hangt er ook van af wat voor type huid je hebt! Bij de ene dringt de inkt er gemakkelijk in, bij anderen moet er meerdere malen over dezelfde plaats worden gegaan, en laat nu net dit laatste nogal pijnlijk zijn. Een taaie huid hebben heeft zo ook z'n nadelen :sad:.

Wat is een giger precies?

Vet jongen die Giger!!

Moet zeggen dat ik die maori tat's ook altijd wel mooi vind. Kan er alleen niet echt mooi afbeeldingen van vinden.

mn broer en zus zijn tattoo artists.. heb toevallig nogal veel pics van tattoo's die mn broer heeft gemaakt op mn pc (hij moest zn USB stick een keertje legen hier).

kan er eventueel een paar uploaden..

mn broer en zus zijn tattoo artists.. heb toevallig nogal veel pics van tattoo's die mn broer heeft gemaakt op mn pc (hij moest zn USB stick een keertje legen hier).

kan er eventueel een paar uploaden..
Als je wilt.

Hier een pic van een tatto van die eerder genoemde H.R. Giger foto:

gruwelijk die pic Tjok!
Zelf zou ik het niet zetten maar zit er wel para uit

Nice! Als 'k ooit eens 3000-4000 euro over heb doe 'k ook zoiets :cool:

ok ff een paar :

[afbeelding niet meer beschikbaar]

8104ab7.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je wilt.

Hier een pic van een tatto van die eerder genoemde H.R. Giger foto:
[Link niet meer beschikbaar]

prachtig gewoon :bow:

Misschien een hele domme vraag...
Bestaat er ook een allergie of iets dergelijks voor de inkt die gebruikt word voor tattoo's ???
Ik heb "vroeger" wel eens een henna laten zetten voor de gein maar kreeg daar uitslag van, de henna was er vanaf maar een week later was die nog te zien omdat mijn hele huid rood was :D

Iemand een idee of dit ook met tattoo inkt bestaat ?

Bestaat er ook een allergie of iets dergelijks voor de inkt die gebruikt word voor tattoo's ???
Ik heb "vroeger" wel eens een henna laten zetten voor de gein maar kreeg daar uitslag van, de henna was er vanaf maar een week later was die nog te zien omdat mijn hele huid rood was :D

kan imo zeker wel

Alleen met een rode kleur, de rest van de kleuren zijn mensen niet allergisch voor. Moet je misschien wel ff zeggen.

Jezus die is echt mega vet!:eek: Wel erg groot.. Persoonlijk zou ik het bij schouder en bovenarm en evt stukje pec houden ivm werk later ed.
't is echt klote dat er vooroordelen zijn over tattooages.. Anders liet ik ook m'n handen en onderarmen volkalken.

't is echt klote dat er vooroordelen zijn over tattooages.. Anders liet ik ook m'n handen en onderarmen volkalken.

Tja, straks loopt iedereen met een bavianen oog op hun voorhoofd of met een pik poepende transseksueelop hun onderarmen. God wil niet dat wij in zijn creatie gaan lopen kalken met onzinnige dingen die de mens kan bedenken.

Tja, straks loopt iedereen met een bavianen oog op hun voorhoofd of met een pik poepende transseksueelop hun onderarmen. God wil niet dat wij in zijn creatie gaan lopen kalken met onzinnige dingen die de mens kan bedenken.
Mensen die zulke debiele dingen op hun lichaam willen doen het nu ook al. Sommige tattoo's zijn nu eenmaal gewoon een kunstwerk en zo moeten ze ook door de massa worden gezien vind ik. Als je af- en toe naar van die hippie abstracte bullshit kijkt vind ik tattooages vele malen mooier. Of van die mensen die schilderijen maken door verf in hun reet te douwen en het vervolgens uit te spetteren. Idem met schilderijen die door dolfijnen zijn gemaakt en vervolgens door de kunstsektes gezien worden als een soort meesterwerk.

Tattooages kunnen een vorm van zelfexpressie zijn maar ook gewoon een vorm van kunst. En dat laatste realiseert bijna niemand, zelfs op tattoosites zie je vaak staan "This tattoo will get you all the attention you miss!" of "Getting this tattoo will certainly make people look twice!".

Terug
Naar boven