MuscleMeat

tattoo's

't is echt klote dat er vooroordelen zijn over tattooages.. Anders liet ik ook m'n handen en onderarmen volkalken.

Als je het wil, gewoon doen. Waarom niet doen? Wat boeit jou de mening van een ander?
Straks ben je oud en heb je spijt, omdat je bang was voor de vooroordelen.

Verder zal je baan er ook niet echt afhankelijk van zijn, want als je een belangerijke baan hebt zal je er toch netjes bij moeten lopen, dus zien ze je armen en onderarmen niet.

Zn handen wel....

De huidige maatschappij is nog niet zover dat bv ministers, directeuren en voorzitters van raad van bestuur met gezichts- en handtatouages geaccepteerd worden. Zoalng alles onder de mouwen zit is er niks aan de hand. (haha, ik denk aan JP Balkenende met twee Giger-sleeves :D )

Ben je bouwvakker, chauffeur, hovenier etc. dan is het een ander verhaal.

Bij veel mensen heerst nog het vooroordeel: "ordinair".

Inderdaad, vooral op plaatsen waar het bot aan de oppervlakte komt (elleboog, borstbeen) en op zachte plaatsen (oksel, binnenkant pols, tepelhof,...).
Het hangt er ook van af wat voor type huid je hebt! Bij de ene dringt de inkt er gemakkelijk in, bij anderen moet er meerdere malen over dezelfde plaats worden gegaan, en laat nu net dit laatste nogal pijnlijk zijn. Een taaie huid hebben heeft zo ook z'n nadelen :sad:.

Detail van één van m'n "Gigers":

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi, heel mooi!
Waar heb je die laten zetten?
Hoeveel sessies had je nodig?
En een onbescheiden vraag: wat kostte het?

Tja, straks loopt iedereen met een bavianen oog op hun voorhoofd of met een pik poepende transseksueelop hun onderarmen. God wil niet dat wij in zijn creatie gaan lopen kalken met onzinnige dingen die de mens kan bedenken.

Dan had god jou al lang van kant gemaakt.

True, ik dacht dat er armen stond, dan moet je idd afwegen of het verstandig is. Maar onderarmen kan altijd.

Klopt, maar het is jouw keuze op je in de zomer met lange mouwen of met korte mouwen in een kantoor wilt zitten.

Tattoo's op de handen, nek en hoofd is zero-tolerance bij de meeste bedrijven.

Klopt, maar het is jouw keuze op je in de zomer met lange mouwen of met korte mouwen in een kantoor wilt zitten.

Tattoo's op de handen, nek en hoofd is zero-tolerance bij de meeste bedrijven.
Tenzij je ook van die nichterige handschoentjes het hele jaar door wilt dragen.:D

Ik heb voorlopig een halve sleeve! Vanaf 6 december heb ik 3 afspraken lopen om er een full sleeve van te maken! Ik kan al niet meer wachten!
Ik ga bij Harai Bij len.

Hier een foto van mijn Half sleeve:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

klikken voor groter formaat :wink:

Dit is pas een goede tattoo :eek:

Img14222_ALIEN.jpg

Doet 't niet. :(

Die tattoo is slecht gedaan, kijk toch eens in het rond, bijv:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
nou moet ik zeggen dat de onderste ook slecht gezet is

Ik was vorig jaar december ook begonnen aan mijn halve sleeve .
Nou hij is bijna klaar hahahh .
En dat er nog witte stukjes in het midden zitten waren we van bewust omdat dat nog een oude is .
En hij kleurt die bij tijdens mijn laatste sessie .
Het is bijna weer Sinterklaas :D

Ik was vorig jaar december ook begonnen aan mijn halve sleeve .
Nou hij is bijna klaar hahahh .
En dat er nog witte stukjes in het midden zitten waren we van bewust omdat dat nog een oude is .
En hij kleurt die bij tijdens mijn laatste sessie .
Het is bijna weer Sinterklaas :D

Dus er komt nog een stuk bij aan?
M.a.w de foto gaat nog iets lager genomen worden :boob:

Terug
Naar boven