MuscleMeat

Tavi Castro scammed collega's

Ik ken die gozer, hij werkte bij de vie en toen was het gewoon een beachboy waar niemand zag dat hij trainde.
ik trainde toen al vrij serieus en vroeg mij hoe ik aan me massa kwam e.d. heb ik hem wat geholpen en in contact gebracht met een van de beste NATURAL (en daar steek ik me handen voor in het vuur) bodybuilders Rico van Huizen. en deze zijn samen BE begonnen, hier kwam al snel onenigheid uit omdat Rico echt natural wou blijven en tavi dat niet wou en zijn ze uit elkaar gegaan, tegenwoordig kijkt hij niemand meer aan in de gym want hij vind zich te goed, bah eng kereltje (die tavi dan)

Mensen posten 1 keer per zoveel maanden hier en dan gelijk zo een verhaal. HEEL erg geloofwaardig.
Vooral dat Rico natty is, net zo natty als tavi en net zo een aandachthoertje.

ik zet rico zijn injects is niet natty

Lol die ruben baars is zelf ook niet helemaal eerlijk. Hij had poos geleden echt een tenenkrommend bericht op facebook gezet over hoe het wel niet kwam dat hij zo zwaar kon trainen (over cellen die open gaan staan door koolhydraten enzo) waar ik hem op wees...
Binnen 3 minuten was mn reactie verwijderd en ik was geblokkeerd van zn facebook :roflol:

Gewoon een wereld met ellebogenwerk, iedereen roept maar wat om zo interessant mogelijk te doen, en als iemand anders dreigt klanten te kosten is het gewoon vervalsen tot en met

ik zet rico zijn injects is niet natty

Op zijn Facebook staat gewoon dat hij natty is, dus niet lullen

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Lol die ruben baars is zelf ook niet helemaal eerlijk. Hij had poos geleden echt een tenenkrommend bericht op facebook gezet over hoe het wel niet kwam dat hij zo zwaar kon trainen (over cellen die open gaan staan door koolhydraten enzo) waar ik hem op wees...
Binnen 3 minuten was mn reactie verwijderd en ik was geblokkeerd van zn facebook :roflol:

Gewoon een wereld met ellebogenwerk, iedereen roept maar wat om zo interessant mogelijk te doen, en als iemand anders dreigt klanten te kosten is het gewoon vervalsen tot en met

Ja maar dat moet je ook niet doen he !!! ???

ik zet de injects bij iedereen die natty is op facebook

Daarom moet je inderdaad koolhydraten mijden, loopt al het protoplasma eruit.

lol dit. zijn ook al meerdere comments van mij verwijderd bij een paar low carb fanaten en paleo aahangerts.

hmm dit is wel een goed argument tegen mijn post
/delete

Ik vind die Ruben baars overigens wel een aparte chest hebben
2d1tr2v.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

isthisreallife.jpg

rug is ook niet zo prioriteit geloof ik
telt vast minder zwaar voor 'aesthetic'
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij had serieus een keer een post over oud en nieuw vet. Ik zeek echt in mn broek van plaatsvervangende schaamte.

Kwam erop neer dat hij zo snel van 12% -> 3% lichaamsvet kon gaan (veel sneller dan normale mensen) omdat normale mensen oude vetcellen hebben, die zitten vastgeroest.
En zijn geheim was dat hij 1 keer zeer diep heeft gecut, waardoor het oude vet was verdwenen, en hij alleen nog maar nieuw vet had, en nieuw vet is veel makkelijker om kwijt te raken.

Hij had serieus een keer een post over oud en nieuw vet. Ik zeek echt in mn broek van plaatsvervangende schaamte.

Kwam erop neer dat hij zo snel van 12% -> 3% lichaamsvet kon gaan (veel sneller dan normale mensen) omdat normale mensen oude vetcellen hebben, die zitten vastgeroest.
En zijn geheim was dat hij 1 keer zeer diep heeft gecut, waardoor het oude vet was verdwenen, en hij alleen nog maar nieuw vet had, en nieuw vet is veel makkelijker om kwijt te raken.

can confirm dit was het eerste wat ik leerde aan de wageningen universiteit

Oud en nieuw vet. Ik moest aan oliebollen denken :roflol:

Dit heb ik jaren geleden als eens gehoord van een gym eigenaar...toen geloofde ik het bijna nog ook :roflol:

Mensen posten 1 keer per zoveel maanden hier en dan gelijk zo een verhaal. HEEL erg geloofwaardig.
Vooral dat Rico natty is, net zo natty als tavi en net zo een aandachthoertje.

als jij het verschil niet kan zien tussen de conditionering van rico en Tavi ben je echt nog stommer dan ik dacht. ze zijn ong de zelfde lengte alleen scheelt het 20 kg rico weegt maar 70 kg.

even tussen jou en mij kerel, die gozers zijn geen supersterren ofzo ookal hebben ze veel volgers op instagram die hebben ook gewoon vrienden, dus ja je kan ze kennen maar wss ben jij zo een type die mensen graag idealiseert alsof het supersterren zijn.en goede athleten wegzet als juicers. rico is gewoon op en top sportman en heeft het voordeel van geweldige genen. zelfde geld voor jerry koolhoven (chemical) geweldige sportman die wel kuurt maar minder dan ik hier voorbij zie komen bij sommige personen.

ooh ja en dat ik weinig post komt precies door dingen zoals dit, pfoee vermoeiend allemaal

als jij het verschil niet kan zien tussen de conditionering van rico en Tavi ben je echt nog stommer dan ik dacht. ze zijn ong de zelfde lengte alleen scheelt het 20 kg rico weegt maar 70 kg.

even tussen jou en mij kerel, die gozers zijn geen supersterren ofzo ookal hebben ze veel volgers op instagram die hebben ook gewoon vrienden, dus ja je kan ze kennen maar wss ben jij zo een type die mensen graag idealiseert alsof het supersterren zijn.en goede athleten wegzet als juicers. rico is gewoon op en top sportman en heeft het voordeel van geweldige genen. zelfde geld voor jerry koolhoven (chemical) geweldige sportman die wel kuurt maar minder dan ik hier voorbij zie komen bij sommige personen.

ooh ja en dat ik weinig post komt precies door dingen zoals dit, pfoee vermoeiend allemaal

Laat is foto van die Rico zien

vlcsnap-2011-10-15-15h10m08s28.jpg

haha die lijkt op pinda

Terug
Naar boven