MuscleMeat

Tavi Castro scammed collega's

Wat een stel tiener wijven zeg, dat be clubje.
Klinkt alsof zn 14 jarige vriendinnetje is vreemd gegaan.

Soort van een zeer "professionele" facebook post plaatsen, maar er dan wel één grote jankpost van maken. :roflol:

Tavi boeit het allemaal geen fl**ker denk?

Traint/woont Tavi in Amsterdam trouwens? Ben een tijdje geleden in Amsterdam geweest, en hij liep daar ergens rond.

Toen ik mijn arm flexte is hij wel snel weggelopen.

True story.

Ja sinds kort woont hij inderdaad in Amsterdam

Top, nu er nog achterkom waar die traint.

Wat een mongol die gast

Geef nou toe, als je dit soort filmpjes van jezelf maakt zit er toch iets niet goed in die bovenkamer van je?

Hier nog zo een toppertje van hem.
Ja je hoort het goed, hij heeft het over zichzelf in de derde persoon :cool:
[Link niet meer beschikbaar]

http://www.facebook.com/Aesthetixera

Dat doen ze snel, vraag me toch af wat Tavi Castro verkeert heeft gedaan, was stiekem altijd beetje fan tot ik dit topic tegenkwam, dream destroyed:janken::janken:
nohomo
semihomo

aesthetics era = body engineers minus Tavi? :roflol:
jezus wat een kinderachtige bedoening

Er moet toch geld in het laatje komen? Lekker cookie cutter diets verkopen online en mensen "begeleiden". Deed BE ook niet anders. Nu even wachten op de stringerrrr tanktops waar alle ectos in gaan lopen bij de volgende FIBO.

Er moet toch geld in het laatje komen? Lekker cookie cutter diets verkopen online en mensen "begeleiden". Deed BE ook niet anders. Nu even wachten op de stringerrrr tanktops waar alle ectos in gaan lopen bij de volgende FIBO.

Er zijn maar een handjevol manieren om geld te verdienen met je lichaam dus zou precies hetzelfde doen. Sponsors en wedstrijden verdien je niks aan. Enigste keuzes die je hebt zijn:
  • Online coaching/programma's/diet's
  • Kleding
  • Personal training
  • youtube filmpjes
  • Rip-off supplementenlijn
  • G4P

Lijkt me duidelijk dat de eerste twee het makkelijkste zijn om geld te verdienen, als je geen homo bent tenminste.

tavi castro trainde in mn gym

u mirin???

hij trainde zelfs wel samen met een gast waar mee ik nu af en toe train. Sickening.

stel onzekere f**gots bijelkaar

Ik ken die gozer, hij werkte bij de vie en toen was het gewoon een beachboy waar niemand zag dat hij trainde.
ik trainde toen al vrij serieus en vroeg mij hoe ik aan me massa kwam e.d. heb ik hem wat geholpen en in contact gebracht met een van de beste NATURAL (en daar steek ik me handen voor in het vuur) bodybuilders Rico van Huizen. en deze zijn samen BE begonnen, hier kwam al snel onenigheid uit omdat Rico echt natural wou blijven en tavi dat niet wou en zijn ze uit elkaar gegaan, tegenwoordig kijkt hij niemand meer aan in de gym want hij vind zich te goed, bah eng kereltje (die tavi dan)

Ik vind Tavi niet eens zo heel bijzonder eigenlijk

Terug
Naar boven